sorry, is er nu op, en ik vind 't leukquote:
Seriously?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
Uiteraard, sinds die talentenjachten op tv zijn mis ik er geen een meer van!
En die stukjes uit de laatste uitzending v Henk Westbroekquote:
Ik kijk RKC - Helmond Sportquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, is er nu op, en ik vind 't leuk
Yupquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:35 schreef STING het volgende:
Ekstraweeekend is dus kennelijk een of ander radio programma op.. 3fm ofzo
en 101tv / webcamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:35 schreef STING het volgende:
Ekstraweeekend is dus kennelijk een of ander radio programma op.. 3fm ofzo
Uhu heb ook elke opegenomen!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zondag nieuwe![]()
ws een stukje met excuses voor Mexico
Ik kan me niet herinneren dat er ooit zoveel klechten geweest zijn dan na hun Mexico verhaaltje..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TG excuses aanbieden, ken je ze of niet?
die TG is wel geinig, maar oud. Deze challenge is wel leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu heb ook elke opegenomen!
Nee topgear is bezig leuke challenge maar wil eigenlijk ook wel The day the earth stood still zien want die had ik maar half gezien.
Earth Stood still vind ik een beetje traag, weinig aan..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee topgear is bezig leuke challenge maar wil eigenlijk ook wel The day the earth stood still zien want die had ik maar half gezien.
hey youquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewone vrouwen.. niet iets wat ok is..
Holland's got Talent vond ik op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, irriteer me alleen mateloos dat ze in elke aflevering/challenge andere muziek eronder hebben gezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die TG is wel geinig, maar oud. Deze challenge is wel leuk
X-factor is pas echt bagger.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:38 schreef STING het volgende:
[..]
Holland's got Talent vond ik op zich wel leuk.
Voice of Holland vond ik weer helemaal niets.
X-Factor maar eens een kans geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |