1 maar? watje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb net n literfles baileys in mn tas gedaan
kan t net niet zien, ooh ze rijden net weg, dus was toch niks blijkbaarquote:
Jaquote:
Remind me never to invite youquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik sticht liever zelf een brandje.. weet je meteen waar je aantoe bent
Beter dat er niks isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t net niet zien, ooh ze rijden net weg, dus was toch niks blijkbaar
Jammerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t net niet zien, ooh ze rijden net weg, dus was toch niks blijkbaar
morgen meeten met de inlaws... Zonder kater bij voorkeurquote:
hier in Utrecht gaan volgens P2000 altijd 2-3 auto'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
bij brand in grote complexen gaan vaak meteen meerdere auto'shoeft niet meteen grote fik te betekenen ( paps is brandweerman
)
Als ze echt zoveel drinkt als ze zegt slaat die vlam zo naar binnen toe via haar mond.quote:
Ik drink dus bier. Volgens jou drinken vrouwen geen bierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal je zelf wel het beste weten toch
Echte vrouwen dan
ja, ik had wel met een biertje willen kijkenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen meeten met de inlaws... Zonder kater bij voorkeur
Jij bent dan ook geen echte vrouw. Duidelijke logica hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dus bier. Volgens jou drinken vrouwen geen bier
Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, ik had wel met een biertje willen kijken
Uhu, maar je weet toch dat er geen vrouwen op internet zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink dus bier. Volgens jou drinken vrouwen geen bier
Daarom vroeg ik het maar even naquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen echte vrouw. Duidelijke logica hoor!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom is t feestje dus niet bij mij thuis
Dan plus ik haar wel met mijn eigen spuitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze echt zoveel drinkt als ze zegt slaat die vlam zo naar binnen toe via haar mond.
kantoor kijkt er op uit, dus gordijn open, radio aan, krat bier voor de bankquote:
En jij hebt de zelfbeheersing om straks op tijd te stoppen met drinken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
morgen meeten met de inlaws... Zonder kater bij voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |