Gelukkig bestaat er tenminste een persoon die zo liberaal is als ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:12 schreef sigme het volgende:
Liberalen zijn ongeveer even dun gezaaid als atheïsten, dus reken niet op meer dan 15%..
IK gelukkig niet zo gek veel , ik had het "geluk"dat ik in de ziektewet kwam. Mijn collega's echter werden op straat gezet dus die missen al 30%. Bedrijven hebben gretig gebruik gemaakt van de crisis, mensen ontslaan en tegen ongunstigere voorwaarden terug in dienst nemen. Er zijn op grote schaal regels overtreden, gefraudeerd en misbruik gemaakt van de situatie.quote:
De mensen die nooit wat in hun leven hebben uitgevoerd, en een uitkering ontvangen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
@MLG, ik wil de rijken ook niet extra belasten hoor, maar wie versta jij onder het ''plebs''.
Als je dit achterlijke idee door wilt drukken doe het dan op een logische plek. Ofwel waar de infrastructuur al ligt. Bijvoorbeeld Borssele (naast de huidige en de COVRA), de Eemshaven (naast een grote gascentrale en veel afnemers) of de Maasvlakte (veel afnemers).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Helder__.html?p=18,1
Prima van de PVVZij denken ook mee over de werkgelegenheid
En zoals altijd: met steun van vakbond, OR en zo nog wat van die voorvechters van zwakken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
IK gelukkig niet zo gek veel , ik had het "geluk"dat ik in de ziektewet kwam. Mijn collega's echter werden op straat gezet dus die missen al 30%. Bedrijven hebben gretig gebruik gemaakt van de crisis, mensen ontslaan en tegen ongunstigere voorwaarden terug in dienst nemen. Er zijn op grote schaal regels overtreden, gefraudeerd en misbruik gemaakt van de situatie.
Over zoveel hebben we het niet hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef betyar het volgende:
[..]
IK gelukkig niet zo gek veel , ik had het "geluk"dat ik in de ziektewet kwam. Mijn collega's echter werden op straat gezet dus die missen al 30%. Bedrijven hebben gretig gebruik gemaakt van de crisis, mensen ontslaan en tegen ongunstigere voorwaarden terug in dienst nemen. Er zijn op grote schaal regels overtreden, gefraudeerd en misbruik gemaakt van de situatie.
Jij gaat je eigen extra belasten, zodat de rijkere er nog een ferrari bij kunnen kopen? Ik belast liever de rijkere zodat de werkende mens wat meer bestedingsruimte krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
@MLG, ik wil de rijken ook niet extra belasten hoor, maar wie versta jij onder het ''plebs''.
Hoeveel zullen dat er in Nederland zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef mlg het volgende:
[..]
De mensen die nooit wat in hun leven hebben uitgevoerd, en een uitkering ontvangen.
Of in Teheran.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je dit achterlijke idee door wilt drukken doe het dan op een logische plek. Ofwel waar de infrastructuur al ligt. Bijvoorbeeld Borssele (naast de huidige en de COVRA), de Eemshaven (naast een grote gascentrale en veel afnemers) of de Maasvlakte (veel afnemers).
Dat is toch maar fictieve werkgelegenheid, aangezien de overheid geen echte werkgelegenheid oplevert, zoals de liberalen graag roepen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Helder__.html?p=18,1
Prima van de PVVZij denken ook mee over de werkgelegenheid
20% toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoeveel zullen dat er in Nederland zijn?
Ik vind juist dat de normale arbeider meer hoort te verdienen, maar in principe is elke werkende de dupe van dit systeem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij gaat je eigen extra belasten, zodat de rijkere er nog een ferrari bij kunnen kopen? Ik belast liever de rijkere zodat de werkende mens wat meer bestedingsruimte krijgt.
Ik ken wel wat van dat soort misfits. Wat moet ermee gebeuren, eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh, die fictieve groep uitkeringstrekkers? Die groep waar rechtse mensen graag mee schermen, maar die amper nog bestaat door aanscherping van de regels?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef mlg het volgende:
[..]
De mensen die nooit wat in hun leven hebben uitgevoerd, en een uitkering ontvangen.
Die mogen gaan schoffelen, plantjes water geven of sneeuwruimen al naar gelang het seizoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken wel wat van dat soort misfits. Wat moet ermee gebeuren, eigenlijk?
Dat weet ik niet exact, maar het werkloosheidspercentage is nou ook weer niet zo drastisch gestegen. Dat ze voor slechtere voorwaarden zijn teruggekomen lijkt mij een positief teken. Je moet ook echt niet denken dat de management of directeur er meer op zijn gaan verdienen, hoewel je dat nu wel gaat zeggen.quote:
Dat heeft geen zin, de rijken trekken de kar al, veel meer hoeven ze wmb niet meer te betalen. Wij hebben teveel mensen die een vorm van overdrachts inkomen genieten, te veel immigratie, en te weinig motivatie om onze schouders er eens goed onder te zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij gaat je eigen extra belasten, zodat de rijkere er nog een ferrari bij kunnen kopen? Ik belast liever de rijkere zodat de werkende mens wat meer bestedingsruimte krijgt.
Zo'n kerncentrale moet in principe zonder overheidsregulering kunnen draaien, alleen een paar veiligheidsregels dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is toch maar fictieve werkgelegenheid, aangezien de overheid geen echte werkgelegenheid oplevert, zoals de liberalen graag roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |