jaha, dat zegt Snuf ook elke 4 secquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kruip wel in je koffer, vinden ze in Lloret vast niet erg. 16 jaar en niet bezet!
Jawol!quote:
Dat heb ik al gemerkt ja, helaas niet in mijn eigen omgeving...quote:
You say wuuuuut?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
jaha, dat zegt Snuf ook elke 4 sec
PM pics van jezelf, dan oordeel ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat heb ik al gemerkt ja, helaas niet in mijn eigen omgeving...
En dat maakt me 16, niet bezet en seksueel gefrustreerd
Wat zeg ik elke 4 sec?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
jaha, dat zegt Snuf ook elke 4 sec
Ik was net bezig met weer eens wat recents te dumpen in USquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
PM pics van jezelf, dan oordeel ik
Jij hebt echt al veel gepost vandaagquote:
Ik F5 nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was net bezig met weer eens wat recents te dumpen in US
Nee, Ik was net eten dus dat kan niet,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt echt al veel gepost vandaag![]()
zeg.. respecteer jij de topics telkens?
niks, poepiequote:
was er heilig van overtuigd dat jij het deed... nu moet ik nadenken wie het nog meer kan zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Ik was net eten dus dat kan niet,
ik heb liever een echten djquote:
toen sliep ik net een uurtjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En knetter, ik was om 6 uur al op door de windkracht hier
Ik heb 1 x gerespect. weet niet eens meer welk topic. 1x getwitterd, voor de rest nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was er heilig van overtuigd dat jij het deed... nu moet ik nadenken wie het nog meer kan zijn
Hoi doppiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Goedeavond mede Onz-radio luisteraars!
Doppiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hoooi.. luister jij ook deze fenomenale muziek van onze baas monoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoooi.. luister jij ook deze fenomenale muziek van onze baas mono
6 uur, ben ziek jwzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Jij post dan ook al vanaf 4u 's ochtends ofzo
eet je misselijk jongen, veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben misselijk maar mijn bakje chips is nog niet op dus moet doorgaan man.
Oke en waar kan ik ze droppen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is in beta dus een paar kunnen testen, ik onder anderen, pierenjan, dragems.
En hij is er trots op jonguhquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:46 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Jij post dan ook al vanaf 4u 's ochtends ofzo
denk omdat hij wakker wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
Waarom sta je 6 uur op als je ziek bent?
Oh op die fiets. Rolling stones - Gimme shelterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kan voor je aanvragen wat jij mag helaas nog niet dit project gebruiken
Je weet, Ik woon aan de kust = windkracht 7/8 tegen mijn raampje aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Snuf. het volgende:
Waarom sta je 6 uur op als je ziek bent?
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kan voor je aanvragen wat jij mag helaas nog niet dit project gebruiken
Sense. This post makes none.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk omdat hij wakker was
in mijn hoofd is hij heel logischquote:
WTF beste nummer jwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft er heel veel van RS. maar niet Gimme shelter
ik ben niet zo'n uitslaperquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Snuf. het volgende:
Als je wakker wordt slaap je weer verder? Tenzij er iets episch is op Onzin Radio.
Welken brouwser gebruikt u?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heeft iemand! enig idee.. waarom ik al een paar weken geen dm's kan ontvangen? en wat ik daaraan zou kunnen doen???? word er nou wel een beetje naar van
maar als je wakker wakker bent.. dan slaap je niet verder.. dan pak je de laptop en blijf je in bed liggen fokkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Snuf. het volgende:
Als je wakker wordt slaap je weer verder? Tenzij er iets episch is op Onzin Radio.
Kloontje aanmakenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heeft iemand! enig idee.. waarom ik al een paar weken geen dm's kan ontvangen? en wat ik daaraan zou kunnen doen???? word er nou wel een beetje naar van
Lekker wakker van je dronkenheid? Toen je brak thuiskwam vanochtendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
Goedemorgen. Ik voel me zo brak als een geit op Neptunus. Téring zeg.
iddquote:
Vrachtboer!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ik niet weet. Nog nooit gebruikt
Hierna nog zo'n fijn plaatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tijd om mijn subwoofer op max te zetten
Goeden muziekjes dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker wakker van je dronkenheid? Toen je brak thuiskwam vanochtend
Dat gevoel ga ik aanstaande zondag krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Ragboer het volgende:
Tell.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goeden muziekjes dit.
Ja man, was wel lachen. Ik had nog ruzie met een Chinees tijdens het uitgaan.
wel de dream version, die is beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Fijne muziek dit echt![]()
Welke hierna? Robert miles - children ?
Send me an Angel - Ralph Fridge (Club Mix)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Fijne muziek dit echt![]()
Welke hierna? Robert miles - children ?
omdat Ajax de bom isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Snuf. het volgende:
Waarom duurt FC Rijnmond altijd maar 20 minuten ofzo
ik kan wel sturen.. maar zie ze niet in beeld en kan niet ontvangenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb ff en kan gewoon dms sturen
Oh die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Send me an Angel - Ralph Fridge (Club Mix)
Ik vroeg in de disco of hij nog babipangang kon klaarmaken omdat ik veel gezopen had en hongerig was. Dat vond hij niet grappig en hij werd toen boos op mij.quote:
knettermishandeling. Moet je kijken wat een van de staffs voor je kan betekenen of bij bugs/featement forum koekeloeren. weten vast wel raadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan wel sturen.. maar zie ze niet in beeld en kan niet ontvangen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vroeg in de disco of hij nog babipangang kon klaarmaken omdat ik veel gezopen had en hongerig was. Dat vond hij niet grappig en hij werd toen boos op mij.
Epische trancequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oh die ken ik nietAl hoewel mijn muzieksmaak vrij breed is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vroeg in de disco of hij nog babipangang kon klaarmaken omdat ik veel gezopen had en hongerig was. Dat vond hij niet grappig en hij werd toen boos op mij.
oke.. he he .. eindelijk iemand met echte raad... ik gaat ff loerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
knettermishandeling. Moet je kijken wat een van de staffs voor je kan betekenen of bij bugs/featement forum koekeloeren. weten vast wel raad
De nederlands die de grap niet snappen doen dit ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je aan een engelsman vertellen
Hoo long is a chinese
Vatten ze het op als een vraag
dan lig ik krom van de humor, serieusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
De nederlands die de grap niet snappen doen dit ook
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Monopoly het volgende:
Vinden jullie het ok als ik nog een half uurtje langer door ga ipv de autopilot ?
Ik heb nog wat lekkere trance klaarstaan![]()
Vinden jullie het ok als ik nog een half uurtje langer door ga ipv de autopilot ?
doe datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:57 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond kan je er gerust weer 1 open doppen broederquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Bier?, als ik bier ziet mot ik nekken.
Als ik Feyenoorders zie moet ik ze uitlachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Bier?, als ik bier ziet mot ik nekken.
Hoaxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga wat andere dingen doen
tot vanavond
doe de dingen zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
tot vanavond
Heb gezopen als een provinciaal gister. Heb net gekeken naar al die DMs die ik vanochtend heb gestuurd. WTF, alleen maar spellingsfouten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanavond kan je er gerust weer 1 open doppen broeder
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
tot vanavond
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb gezopen als een provinciaal gister. Heb net gekeken naar al die DMs die ik vanochtend heb gestuurd. WTF, alleen maar spellingsfouten.
Nee ik deed het net pas, ik ben Ianquote:
Ok.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik deed het net pas, ik ben Ian
Straks tot 8 de verzoekjesautomaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wat fijn, het rooster doet het ook niet meer
en die werkt al, en waar kan ik die vinden ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks tot 8 de verzoekjesautomaat
die is in beta maat,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
en die werkt al, en waar kan ik die vinden ?
Naar jou verzoekjes zenden dus ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is in beta maat,
Er is een testgroep. waaronder ik,
Nee, maar even binnenhalenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono, Heb je Tiesto - Urban Train (Cosmic gate mix)???
Haha, WTF?quote:
dat is in ieder geval nu dus. straks is de box open. het liefst in dmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Naar jou verzoekjes zenden dus ?
Waar kan ik deze "box" vinden, en mijn verzoekje erin gooien ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is in ieder geval nu dus. straks is de box open. het liefst in dm
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viro draait,
En Raggerd, ga in je nest, kan je kater ook weg,
quote:
die staat op een website en die mag ik niet doorgeven, dus bi mij requestenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Waar kan ik deze "box" vinden, en mijn verzoekje erin gooien ?
Moet je erg blij mee zijn meisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
kan mijn dms iig via een link bekijken nu
![]()
Ik moest wel weer ff denken hoe die ging, maar na 3 seconden wist ik het weer. En deze hoort er zeker tussenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
O mijn god ook nog dit verzoekje MONO IS EEN OPPERBAAS
quote:
Alles is een borrel waard vandaagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben ik ook.. en heb iemand gevonden die er dus iets van snapt.. miss dat de boel binnenkort weer normaal werkt
vind ik wel een borrel waard
IK HEB ER ZIN IIIIINquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Straks kun je als je wil nog veul meer dance aanvragen
koelkast heb je ergens een lijst met alle nummers die in de aanvraagshit staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
snuf zag ook dm van jou van gister over iets inspreken.. wil je dat nog?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
koelkast heb je ergens een lijst met alle nummers die in de aanvraagshit staan?
Nee thanx ik was vergeten dat je geen dm's kon ontvangen maar was op het werk dus had effe Lama443 gesmstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snuf zag ook dm van jou van gister over iets inspreken.. wil je dat nog?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Weer een bazenplaatmono draait hardeplasser muziek
Ik heb deze gerequest, mijn neef heeft 'm steeds op een cd in de auto staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee thanx ik was vergeten dat je geen dm's kon ontvangen maar was op het werk dus had effe Lama443 gesmst
Monoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef BONG4002 het volgende:
Een goede avond.
Wie gaat de Marathon draaien btw? In de agenda was dat nog niet helemaal duidelijk toen ik daar vanmiddag even op keek
Altijd fijn zo'n neef met deze muziek in de autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb deze gerequest, mijn neef heeft 'm steeds op een cd in de auto staan
Maar Tiesto moet je meer bedanken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Altijd fijn zo'n neef met deze muziek in de auto
ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ja dat gaat moeilijk, jij hebt zeker ook niet toevallig zijn telefoonnummerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Tiesto moet je meer bedanken.
ik ken er echt geen 1 bij naamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve dan hardstyle, is niet zo mijn dingquote:
* Doppiepoetspoetter slaat Ajacied422 doodquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Elements of lifesla me dood, dit is lekker man
Je boft, dat ben ik aan het binnenhalen momenteelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve dan hardstyle, is niet zo mijn ding
Geef mij maar psytrance
Flight 643 hiernaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Hiervan ga ik gewoon uit mijn dakHeerlijk nummer
ik leef nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:16 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
* Doppiepoetspoetter slaat Ajacied422 dood
Coolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je boft, dat ben ik aan het binnenhalen momenteel![]()
Voor tijdens de marathon
Hoiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoinet weer een uurtje wakker
hoi DVquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Powernap?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
En we gaan nu naar de mactot zo
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
En we gaan nu naar de mactot zo
was ut maar zowquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef Snuf. het volgende:
HEE KNETTER IK WEET DAT ER HEEL VEEEL MANNEN ZIJN. ELKE KEER WEER EEN ANDER EN MIJ DOET HET PIJN
Vergeten aan te passen en zulksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef Snuf. het volgende:
Btw waarom het het: LEKKERE MEEZINGERS ENZULKS?
Dit is toch de ultieme sing along music ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:21 schreef Snuf. het volgende:
Btw waarom het het: LEKKERE MEEZINGERS ENZULKS?
neurie along musicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Dit is toch de ultieme sing along music ?
Antwoord 5quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Compared with an oblique shock wave at the same Mach number a normal shock wave has a:
1.
smaller expansion.
2.
smaller compression.
3.
higher expansion.
4.
higher compression.
Mono, help?
Ik ben slecht in leren enzoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Compared with an oblique shock wave at the same Mach number a normal shock wave has a:
1.
smaller expansion.
2.
smaller compression.
3.
higher expansion.
4.
higher compression.
Mono, help?
De nasi of je poeppertquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn nasi knettert, ik denk dat ik iets fout heb gedaan
Knetter is altijd goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
mijn nasi knettert, ik denk dat ik iets fout heb gedaan
Ik ben iedereen nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Snuf. het volgende:
Heeft u users die u niet meer nodig hebt?
Ohh deze marathon gaat zo baas worden hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zware trance broederOude school enzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh deze marathon gaat zo baas worden hè
dan liggen we met een kater op bedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh deze marathon gaat zo baas worden hè
Doe ook Even Daft punk - one more timequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn request staat in de automaat
Dj Chuckie, Kid Cudi vs. Crookers [verzoekje]
Skaire waggie nohquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Patje1987 het volgende:
Die gore aids auto van de buren, door de wind gaat zijn alarm steeds af.
Duw een boom om op die auto, kwam door de wind!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:26 schreef Patje1987 het volgende:
Die gore aids auto van de buren, door de wind gaat zijn alarm steeds af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Snuf. het volgende:
FLAUWEN GRAP ALERT!!
Hoe heette Monopoly als hij een ziekenhuis was?tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de nasi.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
De nasi of je poeppert?
Staan alleen geen bomen voor ons huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Duw een boom om op die auto, kwam door de wind!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Snuf. het volgende:
FLAUWEN GRAP ALERT!!
Hoe heette Monopoly als hij een ziekenhuis was?Een grijns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig wel.
de oplossing is altijd simpelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Duw een boom om op die auto, kwam door de wind!
Dan haal je even een boom op en smijt je hem op die autoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Staan alleen geen bomen voor ons huis
Kan ik wel deze verzoeklijst zien ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Doppie, hij staat er in, komt na hotel calafornia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
OKE NOG EEN HELE FLAUWE GRAP ALERT
Hoe noem je Monopoly als hij allerlei shit gaat doen voor goede doelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¯_(ツ)_/¯
Hoe noem je Monopoly als hij allerlei shit gaat doen voor goede doelen?Hmm nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezellig wel.
Hoe noem je Monopoly als hij allerlei shit gaat doen voor goede doelen?te flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
alleen koelkast kan 'm zien, ik kan de komende 2 requests zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Kan ik wel deze verzoeklijst zien ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
Hoe noem je Monopoly als hij last heeft van zijn keel?Ik vond die van Bonopoly wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
¯_(ツ)_/¯
Wat liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vond die van Bonopoly wel goed
Dat is mijn levensdoel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Als aids een grap was, dan had snuf hem verzonnen.
Oh wacht faal de autorequesterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:33 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wie gaat er na monopoly nu dan? of is al de marathon?
Ironischquote:
Oke.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh okeHet slaat op polikliniek. Soort van ziekenhuis is dat volgens mij
![]()
![]()
![]()
EINZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke die was eigenlijk gewoon kut![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Nog een leuken grap.
Hoe heet Jaap zijn piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke die was eigenlijk gewoon kut
Gezellig wel.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
Nog een leuken grap.
Hoe heet Jaap zijn piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke die was eigenlijk gewoon kut![]()
¯_(ツ)_/¯
Ik moest wel even lachen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik moest gewoon gewoon een grap bedenken over Japie.
Jullie zijn gewoon allemaal jong, ik breng die goeie muziek togh xDquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Wat een fijne set godverdomme
Heeeeeerlijk
Altijd ah mattie zemmel jwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jong, ik breng die goeie muziek togh xD
Ik heb hem uitgezet, er was al iemand verzoekjes aan het aanvragen en dat is nog niet de bedoeling. Ik ga weer mensen uitnodigen zo, op een nieuwe locatie.quote:
Mag ik jou schuren?quote:
oke,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet, er was al iemand verzoekjes aan het aanvragen en dat is nog niet de bedoeling. Ik ga weer mensen uitnodigen zo, op een nieuwe locatie.
waarom mag ik niet verzoekjens doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet, er was al iemand verzoekjes aan het aanvragen en dat is nog niet de bedoeling. Ik ga weer mensen uitnodigen zo, op een nieuwe locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |