En dat in combinatie met jouw UI!quote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef bushwackerish het volgende:
Wat is het verschil tussen Anne Frank en een pizza?
Een pizza schreeuwt niet in de oven.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Er wordt een reclamebureau ingehuurd om reclame te maken voor spijkers van Van Leeuwen.
De opdracht wordt aanvaart en uitgewerkt.
Vol goede verwachting laten ze de uitwerking aan Van Leeuwen zien.
Een poster met een man aan het kruis.
met de tekst er onder: Met spijkers van Van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen.
Van Leeuwen iets te veel onder de indruk, kunnen jullie nog wat wijzigen?
Vooruit dan maar, en na een tijdje komt Van Leeuwen weer bij het reclamebureau.
Nu een poster met een leeg kruis en een man die er voor ligt.
Met de tekst: Hier is Jezus naar beneden gepleurd, met spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.
quote:Op zondag 3 april 2011 12:44 schreef vosss het volgende:
Hitler is op bezoek in Auschwitz om te kijken hoe de zaken er voor staan.
Komt er ineens een joods jongetje naar hem toe rennen:
"Hitler, hitler, morgen wordt ik 8 jaar!!"
Zegt Hitler:
"Wedden van niet"
Tijdens die kale polonaise waar jullie het over hadden op de kanker-afdeling komt zo een arts binnen en zegt "och wat een lol en wat een tumor"SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn laatst weer een paar honderd ethiopiërs nederland ingesmokkeld heaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om geld in te zamelen staat er tegenwoordig op bijna alle producten een groepsfoto van een stel ethiopiërs, om bewustzaamheid te vergroten enzoSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja al dat gezeur over ethiopiërs, het valt allemaal best mee met die gasten, ze hebben laatst zelfs iemand op de maan gezet!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:01 schreef Saind het volgende:
Wat is een Ethiopiër met een paraplu?Er zijn laatst weer een paar honderd ethiopiërs nederland ingesmokkeld heaSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om geld in te zamelen staat er tegenwoordig op bijna alle producten een groepsfoto van een stel ethiopiërs, om bewustzaamheid te vergroten enzoSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja al dat gezeur over ethiopiërs, het valt allemaal best mee met die gasten, ze hebben laatst zelfs iemand op de maan gezet!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben 12. Wat is dit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef secondewijzer het volgende:
Wat is de beste manier van anticonceptie?Hoe neuk je een 10-jarig meisje tussen haar tetten?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MILF!quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan we alle grappen hier 30x herhalen?quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef darpios het volgende:
Het is ong 30 centimeter, stijf en maakt alle vrouwen gek.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Komen 2 muggen thuis in bonaire. Zegt de een tegen de ander.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dis grappig omdat bloed armoedequote:
ik ook niet, nog steeds niet.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 11:12 schreef atractor het volgende:
Wat moet je doen nadat je een doofstom meisje verkracht hebt?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lachte hardop om deze, mensen keken me raar aanquote:Op maandag 4 april 2011 09:29 schreef mime_negert het volgende:
Wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is nu al 856 keer voorbijgekomen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30 centimeter lang, hard en stijf, vrouwen worden er hysterisch vanSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grove mop zeg, oeiquote:Op maandag 4 april 2011 12:10 schreef ramakandra het volgende:
wat hangt buiten de boot en laat dood en verderf achter zich?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik nietquote:Op maandag 4 april 2011 15:40 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Wat is het snelste dier op de wereld?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop