Gast, ik ben helemaal niet anti Hollander.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:29 schreef Arnevld het volgende:
[..]
Als je zo anti hollander bent moet je je nederlands afleren en naar je eigen land oprotten
Ooh hier is iemand op zijn pikkie getraptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:29 schreef Arnevld het volgende:
[..]
Als je zo anti hollander bent moet je je nederlands afleren en naar je eigen land oprotten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:26 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Waarom post je dit hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede morgen/middag/avond/nacht
Goed bezig kerel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:46 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc. #3
Die Hollander moppenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:46 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc. #3
Doe dan iig een mop posten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen Michael Jackson en een boodschappentasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er op een lift in Ethiopië?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het voordeel van een vakantie naar oost-europa ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Turk, een Belg en een Nederlander staan op een brug. De Turk gooit een broodje Donnerkebab naar beneden. "Daar hebben we erin in Turkije toch genoeg van" zegt de Turk Dan gooit de Belg een zak Frieten naar beneden. "Daar hebben wij er genoeg van in Belgie" zegt de Belg. Dan pakt de Nederlander de Turk en gooit de Turk naar beneden. "Van die Turken hebben wij er genoeg in Nederland" zegt de Nederlander dan.
Een man loopt een seksshop binnen en vertelt de verkoper dat ie op zoek is naar een opblaaspop.
Verkoper: "Wilt u een mannen- of vrouwen-versie?"
Klant: "Vrouw"
Verkoper: "Wilt u een blanke of donkere?"
Klant: "Blanke"
Verkoper: "Wilt u een Christen of Moslim?"
Klant: "Huh? 't zijn opblaaspoppen. Wat heeft geloof ermee te maken?"
Verkoper: "Nou, de moslim-versie blaast zichzelf op".
Interview met Stevie Wonder:
Interviewer: Hoe is 't nou om blind te zijn?
Stevie: Ochja, het had erger gekund. Ik had ook een neger kunnen zijn.
Wat is het verschil tussen een Duitser en een homo? Een Duitser poept in het Ruhrgebied, een homo roert in het poepgebied.Zo tevreden?quote:
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Goed topic.Wilt U zich aan meer mensen openbaren.
Laat de Heilige Geest hun harten vervullen van U.
Amen![]()
Er was eens een user die huilend in dit topic poste:
“Klootzak, weet je dan niet dat ik mijn oma aan kanker verloor!”
Ja hallo, daar is dit topic dus niet voor.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef trolololo het volgende:
Wat is het verschil tussen een Duitser en een homo? Een Duitser poept in het Ruhrgebied, een homo roert in het poepgebied.
Wat doen Duitse homo's dan? Poepend roeren in iemands poepgebied in het Ruhrgebied?![]()
het is paars en maakt alle vrouwen aan het gillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef Edskimo het volgende:
Het is 30 centimeter lang, hard, paars en maakt alle vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef Edskimo het volgende:
het is paars en maakt alle vrouwen aan het gillen?Hoe laat je een baby 2x huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Wat is het verschil tussen een cadillac en een stapel dode baby's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de overeenkomst tussen een siamese tweeling en een massagrafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 03:09 schreef nero7 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een siamese tweeling en een massagrafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest 'm wel even twee keer lezen voor ik 'm snapte!
![]()
![]()
Wat zijn 3 Turken in een bushokje? Het schiettentje
Wat zijn 10 turken in een bushokje? Schiettentje altijd prijs![]()
practical joke: een drol voor de deur van een neger leggen en zeggen dat zijn zoon gesmolten is.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
![]()
Een Nederlander, een Belg en een Duitser werken in de bouw. Ze zijn bezig een flat te bouwen en zijn nu op de negende verdieping. Het is lunchpauze. Ze zitten met zn drieën bij elkaar. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Als dat morgen weer op mn brood zit, spring ik zo naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade. Als dat er morgen weer op zit, dan spring ik je achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Ik spring jullie achterna, als ik dat morgen weer op mn brood heb. De volgende dag, lunchpauze. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Tot kijk. Hij springt naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade, Tschüss. En hij springt de Nederlander achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Dus, hoppa, de Belg erachteraan. Alle drie morsdood. Vijf dagen later is de begrafenis van de drie bouwvakkers. De kisten worden door de collegas naast elkaar naar hun rusplaats gebracht. De drie vrouwen lopen erachter. De Nederlandse vrouw: Ik snap er niks van. Hij had toch gewoon iets kunnen zeggen, dan had ik er toch wat anders op gedaan? De Duitse vrouw: Ik snap het ook niet. Het is toch een kleine moeite om wat anders op zijn brood te doen. Had hij maar wat gezegd. De Belgische vrouw: Ik snap er helemaal niks van. Hij smeerde nota bene zelf iedere morgen zijn brood.![]()
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: