quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef .Neovo. het volgende:
4 verschillen tussen ET en een Marokkaan
ET kwam alleen
ET wou de taal wel leren
ET wou wel terug naar zijn eigen land
ET had zijn eigen fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctie,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
Waarom moet je een neger geen twix geven?
Dan eet hij zijn vingers erbij op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:10 schreef Quibo het volgende:
Komt een man bij de pastoor om te biechten. 'Pastoor, ik heb twee dingen om op te biechten. De eerste is dat ik in de tweede wereldoorlog een Joods meisje heb laten onderduiken, in ruil voor 4 keer per week sex. 'Ach nouja, jullie waren jong. Als zij het oke vond is het niet zo erg. Wat is je tweede zonde dan?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef ramakandra het volgende:
zitte der 99 belge in een vliegtuig samen met 1 nederlander, tot de bodem door turbulentie weg valt. iedereen grijpt door de alerte piloot naar het plafond en blijft zo hangen....
dit gaat even goed tot een motor uitvalt en de piloot vraagt om 1 vrijwilliger die los moet laten. die nederlander heeft het wel gezien tussen die belgen en zegt dan ook; "goed, ik zal mezelf wel opofferen".Ik lachte hardop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste horlogeforum van Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste horlogeforum van Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatsie boyz 4 life
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Jackal_Omega het volgende:
Wat is het verschil tussen Ann en EefjeWat hangt er bij Dutroux in de keuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moppen over Joden tot daaraan toe, maar dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:19 schreef rumiii het volgende:
nieuw kanaal over parfums
discovery chanel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
LOLFACE.jpgquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef HetNoorderlicht het volgende:
What's funnier than a dead baby?
A dead baby in a clown costume
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |