abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:02:43 #121
278372 DrupLol
Ongehoord !!!! heh?
pi_93216873
Hoe kun je zien of een mongool waterpas staat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trakteer je bij een abortus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je een neger met een glazen oog?
SPOILER
Overeenkomst tussen een Ferrari een een kleuter?
SPOILER
Hoe herken je een homo
SPOILER
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:30:24 #122
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_94133748
Wat is het eerste dat een Franse rukruut tijdens zijn opleiding leert?

SPOILER
Hoeveel versnellingen heeft een franse tank?

SPOILER
Waarom heeft een franse tank achteruitkijkspiegels?

SPOILER
Waarom zijn in Frankrijk zoveel lanen met bomen aan beide kanten?

SPOILER
Te koop, Frans geweer uit de 2e wereldoorlog!

SPOILER
Wat is een jood met een gasfles op de rug?

SPOILER
Welk hotel heeft de meeste sterren ter wereld?

SPOILER
Hoe noem je Dutroux in een ei?

SPOILER
Heb jij de nieuwe Citroën al gezien?

SPOILER
pi_94134410
hier moet ik even gepost hebben :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:47:04 #124
240618 Micson
The lonely stoner
pi_94136315
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef DjinN het volgende:
hier moet ik even gepost hebben :D
Grap vertellen of oprotten!
pi_94136370
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:47 schreef Micson het volgende:

[..]

Grap vertellen of oprotten!
mond dicht flapdrol. Je hebt zelf ook nog niks bijgedragen :W
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:10 #126
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_94136791
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef .Neovo. het volgende:
4 verschillen tussen ET en een Marokkaan

ET kwam alleen
ET wou de taal wel leren
ET wou wel terug naar zijn eigen land
ET had zijn eigen fiets
:D
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_94136904
Het verschil tussen kinderen met overgewicht en joden?

SPOILER
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 maart 2011 @ 12:04:35 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_94136930
Waarom moet je een neger geen twix geven?

Dan eet hij zijn vingers erbij op.
pi_94137226
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
Waarom moet je een neger geen twix geven?

Dan eet hij zijn vingers erbij op.
Correctie,

Waarom eet een neger altijd witte chocolade ?

Anders bijt ie zijn vingers eraf
Stom paard
pi_94137291
2 soldaten vechten de ellenlange loopgravenoorlog uit in de Eerste Wereldoorlog. Overal om hun heen liggen de verrotte lichamen van hun collega's. Na een aantal uren te hebben getuurd over het veld waar weinig gebeurt, moet er een poepen. Omdat hij het liever niet over de dode lichamen van zijn collega's doet, zegt hij dat hij terug gaat naar de kazerne.
Die ander, doodsbang dat hij nu ook misschien ook die collega gaat verliezen, vraagt hem om voorzichtig te zijn en snel terug te komen. Hierna vertrekt de soldaat om te poepen.
Na een half uur is de soldaat echter nog niet terug, dus wachtende is nogal ongerust. Zeker als hij na een uur nog niet is teruggekomen. Pas na bijna anderhalf uur hoort hij wat lawaai achter zich en ziet zijn collega gebukt en helemaal buiten adem terug komen rennen.
Waarom duurde dat zo lang!? vroeg hij half boos aan zijn collega. Ik dacht dat je dood was!. Ja zegt de ander, dat is een mooi verhaal. Ken je die lekkere blonde verpleegster nog waar we altijd op geilden. 'Ja ja, natuurlijk ken ik die nog'. Nou die heb ik lekker genomen net, vervolgt hij. Van voor, van achteren, lekker lang.
Oh.. is het antwoord, dan is het niet erg. Als ik die kans had zou ik ook zo lang wegblijven. Wat een lekker ding is dat. Maar nog even een vraag voordat we weer aan het werk gaan, Heeft ze je ook gepijpt als ik vragen mag?
Nee, zegt de soldaat, ik kon het hoofd niet meer vinden.
pi_94139063
Komt een man bij de pastoor om te biechten. 'Pastoor, ik heb twee dingen om op te biechten. De eerste is dat ik in de tweede wereldoorlog een Joods meisje heb laten onderduiken, in ruil voor 4 keer per week sex. 'Ach nouja, jullie waren jong. Als zij het oke vond is het niet zo erg. Wat is je tweede zonde dan?'
SPOILER
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 13:23:15 #132
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94139501
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:10 schreef Quibo het volgende:
Komt een man bij de pastoor om te biechten. 'Pastoor, ik heb twee dingen om op te biechten. De eerste is dat ik in de tweede wereldoorlog een Joods meisje heb laten onderduiken, in ruil voor 4 keer per week sex. 'Ach nouja, jullie waren jong. Als zij het oke vond is het niet zo erg. Wat is je tweede zonde dan?'
SPOILER
_O-!
pi_94139746
zitte der 99 belge in een vliegtuig samen met 1 nederlander, tot de bodem door turbulentie weg valt. iedereen grijpt door de alerte piloot naar het plafond en blijft zo hangen....

dit gaat even goed tot een motor uitvalt en de piloot vraagt om 1 vrijwilliger die los moet laten. die nederlander heeft het wel gezien tussen die belgen en zegt dan ook; "goed, ik zal mezelf wel opofferen".

SPOILER
pi_94140541
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef ramakandra het volgende:
zitte der 99 belge in een vliegtuig samen met 1 nederlander, tot de bodem door turbulentie weg valt. iedereen grijpt door de alerte piloot naar het plafond en blijft zo hangen....

dit gaat even goed tot een motor uitvalt en de piloot vraagt om 1 vrijwilliger die los moet laten. die nederlander heeft het wel gezien tussen die belgen en zegt dan ook; "goed, ik zal mezelf wel opofferen".

SPOILER
Ik lachte hardop! :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:56:55 #135
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_94175073
Wat is het verschil tussen Ann en Eefje

SPOILER
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_94175355
Waarom vochten joden niet mee tegen hitler?

SPOILER
:+
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:04:27 #137
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_94175440
Waarom zit de knoop van een hoofddoek altijd onder

SPOILER
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:07:04 #138
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_94175549
Man gaat naar de hoeren en heeft 10 euro bij en wil anale sex. Na een lange zoektocht komt hij bij een heroine hoertje die t wel doet voor 10 euro.

Die hoer bukt en schuift dr string voorbij. Allemaal maden in dr kont.

Die man: gadverdamme maden!!!

Die hoer: wat had je dan verwacht voor 10 euro, Gamba's?
pi_94175590
verschil tussen een jood en een vis?

SPOILER
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:17:04 #140
334865 EAH5450
intergalactic, born galactic
pi_94175979
Een Marokkaan ging naar de winkel, pakte wat spullen en liep naar de kassa, en weet je wat ie toen deed...

SPOILER
SPOILER
Beatsie boyz 4 life
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:18:46 #141
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_94176056
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Jackal_Omega het volgende:
Wat is het verschil tussen Ann en Eefje

SPOILER
Wat hangt er bij Dutroux in de keuken?

SPOILER
pi_94176061
nieuw kanaal over parfums

discovery chanel
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:39:25 #143
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_94176766
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 00:19 schreef rumiii het volgende:
nieuw kanaal over parfums

discovery chanel
Moppen over Joden tot daaraan toe, maar dit kan echt niet.
pi_94176778
Two Jewish children are sitting on top of a roof near a chimney. A passer-by asks, 'What are you doing there?' 'We are waiting for our parents.'
pi_94176855
What were Jews used for in connection with the 1936 Olympics? For the cindertrack and the Olympic flame.
pi_94176904
What's funnier than a dead baby?
A dead baby in a clown costume
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:45:25 #147
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_94176920
Wat is een bros?

SPOILER
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_94176942
What's purple, covered in pus and squeals?
A peeled baby in a bag of salt.
pi_94176962
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef HetNoorderlicht het volgende:
What's funnier than a dead baby?
A dead baby in a clown costume
LOLFACE.jpg
pi_94177024
Komt een Turks wijf bij de dokter roept in paniek: "Kutje rood kutje rood!"

Die dokter heeft helemaal geen zin om te kijken en geeft haar een zalfje mee: "Kom morgen maar weer terug hoe het ermee is."

Komt ze de volgende dag weer terug: "Kutje nog steeds rood kutje nog steeds rood!" waarop die dokter haar een poedertje mee geeft: "Kom morgen maar terug." gaat ie s'avonds naar huis ziet ie dat ie haar per ongeluk rattenvergif heeft mee gegeven. Hij denkt naja zal wel zo'n vaart niet lopen en hij gaat naar huis.

De volgende dag komt die Turkin weer hysterisch zijn praktijk binnen: "Kutje nog steeds rood! Kutje nog steeds rood! Ali likken, Ali dood!!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')