abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92582109
Waarom vochten de joden niet mee tegen Hitler? Ze waren op kamp
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
pi_92582123
Waarom sturen ze horlogebandjes naar Ethiopië?

Daar gebruiken ze ze als riem. ...
pi_92582202
De joden stonden allemaal in een lange rij toen Hitler aankwam.
Hij vroeg aan de eerste jood: "Hoe hoog kunt gij springen?"
Jood 1: "1 meter meneer."
Hitler: "Mooi zo, mannen, geef die man 1 bak bier."
Hitler gaat naar de volgende.
Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
Jood 2: "Oh, 2 meter."
Hitler: "Mannen, geef die man 2 bakken bier."
Hitler gaat naar de volgende.
Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
Jood 3: "Oh zeker 3 meter."
Hitler: "Mannen, afschieten, die kan over de muur."
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 11:09:25 #94
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92582377
Hitler gaat een toespraak houden tegen een groep soldaten. Ze gaan in 3 rijen staan en moeten allemaal volledige stilte bewaren om de führer zijn woord te laten voeren.
Als Hitler net een paar zinnen van zijn speech heeft voltooid klinkt er ineens een harde nies uit een van de rijen met soldaten. Hitler schreeuwt meteen: Wie was dat? :(! Iedereen houdt zijn mond, dus zegt hij: Als degene die nieste niet naar voren stapt, schiet ik eerst de eerste rij met soldaten neer!
Niemand geeft toe dus hij houdt zich aan zijn woord en rats, zo met een machinegeweer de eerste rij morsdood. Dan vraagt hij nog een keer wie er nou nieste en wederom weer niemand die reageert. En ook de 2e rij moet eraan geloven, rats! Ook die hebben het leven verlaten.
Dan vraagt hij het nog nog één keer aan de derde rij met soldaten: Wie heeft er hier nou geniest?!

Dan stapt er een jongeman naar voren en zegt met angst en bibber in zijn stem: I, i, ik, ik w w w as het m m m mijne führer. Waarop Hitler reageert met: Gezondheid mijn jongen.

:s).
pi_92582412
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef muzas het volgende:
Verschil tussen een jood en een pizza.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kankermop, die joden werden toch zeker niet levend de ovens in gegooid :')
celebrate your money
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:11:12 #96
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_92582426
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:10 schreef leRomein het volgende:

[..]

Wat een kankermop, die joden werden toch zeker niet levend de ovens in gegooid :')
Wat een kankeropmerking, met zo'n vraag verneuk je de hele mop
The Outside Agency
pi_92582462
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef haakon het volgende:

[..]

Wat een kankeropmerking, met zo'n vraag verneuk je de hele mop
Het is niet mijn schuld dat de mop nergens op slaat.
Natuurlijk zijn er wel eens joden levend verbrand, maar dat was toch niet de standaardprocedure dacht ik zo.
celebrate your money
pi_92582503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:47 schreef ievol-i het volgende:

[..]

De classic!!
Jatoch, jwz.
pi_92582784
quote:
Briljant evil lachje van die man :')
celebrate your money
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:43:16 #101
213010 haakon
pi_92585076
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef leRomein het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld dat de mop nergens op slaat.
Natuurlijk zijn er wel eens joden levend verbrand, maar dat was toch niet de standaardprocedure dacht ik zo.
Achja, ze deden iig wat :)
The Outside Agency
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:01:25 #102
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_92589524
Wat zeg je tegen een Marokaan met een stropdas?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:05:17 #103
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_92589651
Dit topic was er toch al een tijdje terug? Toen vond ik dit de wansmakelijkste:

Hoe laat je een klein meisje 2x huilen?

SPOILER
pi_92652492
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef Opperprutser het volgende:

SPOILER
Hahahah :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:39:22 #105
213010 haakon
pi_92653811
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef Opperprutser het volgende:

SPOILER
gebaseerd op waargebeurde feiten..
The Outside Agency
pi_92654776
Het is mooi van binnen en lelijk van buiten? O+
SPOILER
~O>
-weg
pi_92655399
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef OhLaLa het volgende:
Waarom proberen wij te sparen in spaarpotjes gemaakt in de vorm van een VARKENTJE ?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

omdat zij
er dan afblijven !

[ afbeelding ]
Geniaal :D

Mijn poging:

Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?

SPOILER
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:14:42 #108
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_92655565
Het is kaal en 30 meter lang
SPOILER
Het is kaal en 3 meter lang
SPOILER
pi_92655608
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:14 schreef Snackie017 het volgende:
Het is kaal en 30 meter lang
SPOILER
Het is kaal en 3 meter lang
SPOILER
Volgens mij is die al langsgekomen. (Deze raadsel dus, niet de polonaise zelf! :') )
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:17:30 #110
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_92655695
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij is die al langsgekomen. (Deze raadsel dus, niet de polonaise zelf! :') )
ik heb het hele topic niet gelezen :')
Hoe neuk je een meisje van zes tussen haar tieten ?
SPOILER
pi_92658649
Hoe zorg je ervoor dat een baby niet stikt?

SPOILER
pi_92659338
mijn poging

Waarom heeft een douchekop 11 gaten?
SPOILER
Waarom is een asperientje wit??

SPOILER
hoe noem je een jood in een roeiboot?
SPOILER
Wat lijkt op een bounty
SPOILER
Hoe is Hitler overleden?
SPOILER
nog meer?
Met de Y
pi_93212547
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:28 schreef yoppiesaus het volgende:
mijn poging

Waarom heeft een douchekop 11 gaten?
SPOILER
Waarom is een aspirientje wit??

SPOILER
hoe noem je een jood in een roeiboot?
SPOILER
Wat lijkt op een bounty
SPOILER
Hoe is Hitler overleden?
SPOILER
nog meer?
:D! _O- __!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93212710
Wie hebben de triatlon uitgevonden?
SPOILER
SPOILER
Wat is het verschil tussen een steiger en een accu?

SPOILER
Wat is de overeenkomst tussen een kuiken en een Marokkaan??
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door robuust89 op 23-02-2011 19:00:32 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:29:56 #115
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_93215049
een jonge is half nl en half mocro
hij gaat naar zn vader en vraagt of hioj marrokaan is of nederlander
zijn vader zegt nederlander
hij gaat naar zijn moeder en vraagt hetzelfde
zei zegt marrokaan
daarna is het jongetjem heel triest
zijn ouders vragen waarom
hij zegt
ik weet nu niet of ik een scooter moet kopen of stelen
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:33:36 #116
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93215279
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef badtripbob het volgende:
Hitler gaat een toespraak houden tegen een groep soldaten. Ze gaan in 3 rijen staan en moeten allemaal volledige stilte bewaren om de führer zijn woord te laten voeren.
Als Hitler net een paar zinnen van zijn speech heeft voltooid klinkt er ineens een harde nies uit een van de rijen met soldaten. Hitler schreeuwt meteen: Wie was dat? :(! Iedereen houdt zijn mond, dus zegt hij: Als degene die nieste niet naar voren stapt, schiet ik eerst de eerste rij met soldaten neer!
Niemand geeft toe dus hij houdt zich aan zijn woord en rats, zo met een machinegeweer de eerste rij morsdood. Dan vraagt hij nog een keer wie er nou nieste en wederom weer niemand die reageert. En ook de 2e rij moet eraan geloven, rats! Ook die hebben het leven verlaten.
Dan vraagt hij het nog nog één keer aan de derde rij met soldaten: Wie heeft er hier nou geniest?!

Dan stapt er een jongeman naar voren en zegt met angst en bibber in zijn stem: I, i, ik, ik w w w as het m m m mijne führer. Waarop Hitler reageert met: Gezondheid mijn jongen.

:s).
:D
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:35:37 #117
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93215387
4 verschillen tussen ET en een Marokkaan

ET kwam alleen
ET wou de taal wel leren
ET wou wel terug naar zijn eigen land
ET had zijn eigen fiets
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:40:00 #118
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_93215637
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef .Neovo. het volgende:
4 verschillen tussen ET en een Marokkaan

ET kwam alleen
ET wou de taal wel leren
ET wou wel terug naar zijn eigen land
ET had zijn eigen fiets
haha
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:52:48 #119
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_93216329
Toppunt van plas- en poepsex?
SPOILER
pi_93216642
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:52 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Toppunt van plas- en poepsex?
SPOILER
nasty shit !!

edit: wel geil
Stom paard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')