abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:35:18 #76
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_92573566
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:48 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

:D :')

Een Nederlander, een Belg en een Duitser werken in de bouw. Ze zijn bezig een flat te bouwen en zijn nu op de negende verdieping. Het is lunchpauze. Ze zitten met zn drieën bij elkaar. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Als dat morgen weer op mn brood zit, spring ik zo naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade. Als dat er morgen weer op zit, dan spring ik je achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Ik spring jullie achterna, als ik dat morgen weer op mn brood heb. De volgende dag, lunchpauze. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Tot kijk. Hij springt naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade, Tschüss. En hij springt de Nederlander achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Dus, hoppa, de Belg erachteraan. Alle drie morsdood. Vijf dagen later is de begrafenis van de drie bouwvakkers. De kisten worden door de collegas naast elkaar naar hun rusplaats gebracht. De drie vrouwen lopen erachter. De Nederlandse vrouw: Ik snap er niks van. Hij had toch gewoon iets kunnen zeggen, dan had ik er toch wat anders op gedaan? De Duitse vrouw: Ik snap het ook niet. Het is toch een kleine moeite om wat anders op zijn brood te doen. Had hij maar wat gezegd. De Belgische vrouw: Ik snap er helemaal niks van. Hij smeerde nota bene zelf iedere morgen zijn brood.
maar hoe weten die vrouwen dan dat ze vanwege het broodbeleg naar beneden zijn gesprongen?
want die ene zegt dat hij ook iets had kunnen zeggen. nou, dat hij heeft hij niet gedaan. hoe weten ze het dan??
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:43:19 #77
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_92573949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

maar hoe weten die vrouwen dan dat ze vanwege het broodbeleg naar beneden zijn gesprongen?
want die ene zegt dat hij ook iets had kunnen zeggen. nou, dat hij heeft hij niet gedaan. hoe weten ze het dan??
snel reageren aub
ik moet zo naar bed
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:43:55 #78
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_92573970
Een turk is in marrokko, hij wilt met de bus. Hij ziet dat ze met eieren betalen.
De volgende dag komt hij een bus binnen. Hij legt een kip neer. De buschauffeur zegt we betalen hier met eieren. Zegt de turk, ik heb ook abonoment
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2011 @ 23:45:03 #79
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92574028
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

snel reageren aub
ik moet zo naar bed
Fok! is er morgen ook nog hoor. :*. Dan kan je alsnog het antwoord lezen als dat gepost is. :').
pi_92574144
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

snel reageren aub
ik moet zo naar bed
Er zat nog iemand naast de 3 mannen toen ze zeiden zelfmoord te plegen als. Deze heeft het, zodra de mannen ook daadwerkelijk zelfmoord pleegden, aan de weduwes vertelt. Dit was voor de mop echter niet van belang, en is aldus weggelaten.
pi_92577479
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef Jelleb18 het volgende:
Ik weet een mop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De classic!!
I'm that badass nigga yo momma warned you about....
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:25:34 #82
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92579845
Wat is het verschil tussen Gordon en kanker???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_92580037
Enkele veelbekeken programmas op MoslimTV :
SPOILER
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:12:59 #84
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_92580830
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef OhLaLa het volgende:
Enkele veelbekeken programmas op MoslimTV :
SPOILER
Zo hé, zijn deze even "Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"
pi_92580997
quote:
15s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Zo hé, zijn deze even "Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"
Wat loop je nou te mimen man , bijna heel dit topic heeft geen ' Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"

Houdt je bek homo !
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:37:07 #86
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_92581513
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef OhLaLa het volgende:

[..]

Wat loop je nou te mimen man , bijna heel dit topic heeft geen ' Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"

Houdt je bek homo !
:') Dus je geeft het zelf ook toe...
Het zit je wel diep.
pi_92581632
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:37 schreef mime_negert het volgende:

[..]

:') Dus je geeft het zelf ook toe...
Het zit je wel diep.
Ja veels te diep man !

Triest hé :')
pi_92581694
Ernstig goed topic :9
† The 3 Kings †
pi_92581998
Okee, ook al ergens anders in ONZ neergezet, geen idee of hij hier ook al is neergeplempt:

Adolf Hitler loopt door een concentratiekamp. Plotseling komt een lief, klein meisje vrolijk en uitbundig juichend op hem afgestormd:
"Meneer! Meneer! Morgen word ik 6 jaar!" *O*
Waarop Hitler antwoordt: "Wedden van niet? " >:)
pi_92582074
En in het kader van ranzig:
Wat is het verschil tussen een normale drol en diarree?

SPOILER
pi_92582109
Waarom vochten de joden niet mee tegen Hitler? Ze waren op kamp
pi_92582123
Waarom sturen ze horlogebandjes naar Ethiopië?

Daar gebruiken ze ze als riem. ...
pi_92582202
De joden stonden allemaal in een lange rij toen Hitler aankwam.
Hij vroeg aan de eerste jood: "Hoe hoog kunt gij springen?"
Jood 1: "1 meter meneer."
Hitler: "Mooi zo, mannen, geef die man 1 bak bier."
Hitler gaat naar de volgende.
Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
Jood 2: "Oh, 2 meter."
Hitler: "Mannen, geef die man 2 bakken bier."
Hitler gaat naar de volgende.
Hitler: "Hoe hoog kunt gij springen?"
Jood 3: "Oh zeker 3 meter."
Hitler: "Mannen, afschieten, die kan over de muur."
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 11:09:25 #94
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92582377
Hitler gaat een toespraak houden tegen een groep soldaten. Ze gaan in 3 rijen staan en moeten allemaal volledige stilte bewaren om de führer zijn woord te laten voeren.
Als Hitler net een paar zinnen van zijn speech heeft voltooid klinkt er ineens een harde nies uit een van de rijen met soldaten. Hitler schreeuwt meteen: Wie was dat? :(! Iedereen houdt zijn mond, dus zegt hij: Als degene die nieste niet naar voren stapt, schiet ik eerst de eerste rij met soldaten neer!
Niemand geeft toe dus hij houdt zich aan zijn woord en rats, zo met een machinegeweer de eerste rij morsdood. Dan vraagt hij nog een keer wie er nou nieste en wederom weer niemand die reageert. En ook de 2e rij moet eraan geloven, rats! Ook die hebben het leven verlaten.
Dan vraagt hij het nog nog één keer aan de derde rij met soldaten: Wie heeft er hier nou geniest?!

Dan stapt er een jongeman naar voren en zegt met angst en bibber in zijn stem: I, i, ik, ik w w w as het m m m mijne führer. Waarop Hitler reageert met: Gezondheid mijn jongen.

:s).
pi_92582412
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef muzas het volgende:
Verschil tussen een jood en een pizza.

SPOILER
Wat een kankermop, die joden werden toch zeker niet levend de ovens in gegooid :')
celebrate your money
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:11:12 #96
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_92582426
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:10 schreef leRomein het volgende:

[..]

Wat een kankermop, die joden werden toch zeker niet levend de ovens in gegooid :')
Wat een kankeropmerking, met zo'n vraag verneuk je de hele mop
The Outside Agency
pi_92582462
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef haakon het volgende:

[..]

Wat een kankeropmerking, met zo'n vraag verneuk je de hele mop
Het is niet mijn schuld dat de mop nergens op slaat.
Natuurlijk zijn er wel eens joden levend verbrand, maar dat was toch niet de standaardprocedure dacht ik zo.
celebrate your money
pi_92582503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:47 schreef ievol-i het volgende:

[..]

De classic!!
Jatoch, jwz.
pi_92582784
quote:
Briljant evil lachje van die man :')
celebrate your money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo