Wat een ongelofelijke kutgrapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef yoppiesaus het volgende:
een belg wil bij de vieze mannekes club horen.
daarvoor moet hij natuurlijk wel iets vies doen.
hij heeft een idee:hij veegt zn kont af met wc papier stopt het in een envelop en stuurt het naar de club,de volgende dag krijgt hij dit bericht terug:sorry manneke ge zijt ni toegelaten in de club want wij vege onze kont ni af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef muzas het volgende:
Verschil tussen een jood en een pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er? Dit topic is voor grove grappen... Ik vond hem wel een beetje grappig eigenlijk. Als je hem niet vind kunnen moet je niet in dit topic kijken...quote:
En ook deze slogan vinden ze bij van Leeuwen niet goed, waarop het reclamebureau nog een laatste poging waagt. Een dag later komt het bureau weer terug met een poster waarop een man aan het pissen is, met daaronder de tekst:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Er wordt een reclamebureau ingehuurd om reclame te maken voor spijkers van Van Leeuwen.
De opdracht wordt aanvaart en uitgewerkt.
Vol goede verwachting laten ze de uitwerking aan Van Leeuwen zien.
Een poster met een man aan het kruis.
met de tekst er onder: Met spijkers van Van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen.
Van Leeuwen iets te veel onder de indruk, kunnen jullie nog wat wijzigen?
Vooruit dan maar, en na een tijdje komt Van Leeuwen weer bij het reclamebureau.
Nu een poster met een leeg kruis en een man die er voor ligt.
Met de tekst: Hier is Jezus naar beneden gepleurd, met spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The "truth" is nothing more than your view on things -Err0r
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef GizartFRL het volgende:
Hoe noem je het als je je aftrekt nadat je je 2 weken lang niet gewassen hebt?Whahaha die is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The "truth" is nothing more than your view on things -Err0r
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Starzky het volgende:
[..]
En ook deze slogan vinden ze bij van Leeuwen niet goed, waarop het reclamebureau nog een laatste poging waagt. Een dag later komt het bureau weer terug met een poster waarop een man aan het pissen is, met daaronder de tekst:
Bij van Leeuwen lopen enorme zeikers, maar ze hebben verdomd goede spijkers
Die onthoudt ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef OhLaLa het volgende:
Waarom proberen wij te sparen in spaarpotjes gemaakt in de vorm van een VARKENTJE ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat zij
er dan afblijven !
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom lacht Stevie Wonder de hele tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een neger uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Ik weet een mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar hoe weten die vrouwen dan dat ze vanwege het broodbeleg naar beneden zijn gesprongen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:48 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
![]()
Een Nederlander, een Belg en een Duitser werken in de bouw. Ze zijn bezig een flat te bouwen en zijn nu op de negende verdieping. Het is lunchpauze. Ze zitten met zn drieën bij elkaar. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Als dat morgen weer op mn brood zit, spring ik zo naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade. Als dat er morgen weer op zit, dan spring ik je achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Ik spring jullie achterna, als ik dat morgen weer op mn brood heb. De volgende dag, lunchpauze. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Tot kijk. Hij springt naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade, Tschüss. En hij springt de Nederlander achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Dus, hoppa, de Belg erachteraan. Alle drie morsdood. Vijf dagen later is de begrafenis van de drie bouwvakkers. De kisten worden door de collegas naast elkaar naar hun rusplaats gebracht. De drie vrouwen lopen erachter. De Nederlandse vrouw: Ik snap er niks van. Hij had toch gewoon iets kunnen zeggen, dan had ik er toch wat anders op gedaan? De Duitse vrouw: Ik snap het ook niet. Het is toch een kleine moeite om wat anders op zijn brood te doen. Had hij maar wat gezegd. De Belgische vrouw: Ik snap er helemaal niks van. Hij smeerde nota bene zelf iedere morgen zijn brood.
want die ene zegt dat hij ook iets had kunnen zeggen. nou, dat hij heeft hij niet gedaan. hoe weten ze het dan??![]()
snel reageren aubquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar hoe weten die vrouwen dan dat ze vanwege het broodbeleg naar beneden zijn gesprongen?
want die ene zegt dat hij ook iets had kunnen zeggen. nou, dat hij heeft hij niet gedaan. hoe weten ze het dan??
ik moet zo naar bed![]()
Een turk is in marrokko, hij wilt met de bus. Hij ziet dat ze met eieren betalen.
De volgende dag komt hij een bus binnen. Hij legt een kip neer. De buschauffeur zegt we betalen hier met eieren. Zegt de turk, ik heb ook abonomenti gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Fok! is er morgen ook nog hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
snel reageren aub
ik moet zo naar bed. Dan kan je alsnog het antwoord lezen als dat gepost is.
.
![]()
Er zat nog iemand naast de 3 mannen toen ze zeiden zelfmoord te plegen als. Deze heeft het, zodra de mannen ook daadwerkelijk zelfmoord pleegden, aan de weduwes vertelt. Dit was voor de mop echter niet van belang, en is aldus weggelaten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
snel reageren aub
ik moet zo naar bed![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:26 schreef Jelleb18 het volgende:
Ik weet een mop.De classic!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm that badass nigga yo momma warned you about....![]()
Wat is het verschil tussen Gordon en kanker???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Enkele veelbekeken programmas op MoslimTV :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef OhLaLa het volgende:
Enkele veelbekeken programmas op MoslimTV :Zo hé, zijn deze even "Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat loop je nou te mimen man , bijna heel dit topic heeft geen ' Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zo hé, zijn deze even "Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"
Houdt je bek homo !♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:19 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mimen man , bijna heel dit topic heeft geen ' Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc"
Houdt je bek homo !Dus je geeft het zelf ook toe...
Het zit je wel diep.![]()
Ja veels te diep man !quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:37 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dus je geeft het zelf ook toe...
Het zit je wel diep.
Triest hé
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
Okee, ook al ergens anders in ONZ neergezet, geen idee of hij hier ook al is neergeplempt:
Adolf Hitler loopt door een concentratiekamp. Plotseling komt een lief, klein meisje vrolijk en uitbundig juichend op hem afgestormd:
"Meneer! Meneer! Morgen word ik 6 jaar!"
Waarop Hitler antwoordt: "Wedden van niet? "![]()
![]()
En in het kader van ranzig:
Wat is het verschil tussen een normale drol en diarree?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: