abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:24:11 #26
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_92332328
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:21 schreef FerdinandP het volgende:
Komt een marokkaan bij de kassa...
Dat kan echt niet!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:31:23 #27
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92332587
De vader van Jantje is aan het werk in de garage. Hij wil namelijk de eerste man op aarde zijn die een auto maakt van water. Jantje loopt binnen en kijkt rond. Hij ziet al dat gereedschap en verwondert zich wat het is. "Wat is dat papa?" vraag Jantje. "Dat is een zaag!" zegt papa. "En dat?" "Een hamer, jongen." "En die ijzeren stokjes?" "Dat zijn spijkers, mijn zoon." "En wat is dat???" vraagt Jantje terwijl hij naar een vrouw wijst, die naakt op een poster staat. "Ehh, dat is een stofzuiger, Jantje!" Dan vraagt Jantje: "En wat is die doorzichtige koker met dat slangetje eraan en die pomp???"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_92333793
twee mannen staan samen in de kroeg over hun exen te praten:
"... dus ze gooide die koffie helemaal over me heen en ik heb haar nooit meer gezien"!
- " Mijn ex heeft een keer tegen iedereen heeft lopen vertellen dat ze kanker had om aandacht te krijgen"
"nouja zeg!"
- " ja, wat mij betreft was de relatie toen wel over"
"hoe heb je het uitgemaakt?"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signature
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:59:49 #29
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_92336646
Uit de categorie 'beter goed gejat dan slecht bedacht'...

Jantje vraagt aan z'n vader: "Pap, mag ik de auto lenen?"
"Is goed, jongen", zegt z'n vader, "maar dan moet je me wel even pijpen"
Jantje denkt even na en begint dan maar. Maar na een tijdje zegt hij:
"Pap, hij smaakt een beetje naar poep :{ "
Z'n vader slaat zich voor het hoofd en zegt:
SPOILER
Guanine en Cytosine! *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:23 #30
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_92342950
Wat een kuttopic wanneer je de mobiele layout gebruikt...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:00:26 #31
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_92343173
Wat is de overeenkomst tussen een baby en een pannenkoek
SPOILER
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:04 #32
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_92343216
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Jovatov het volgende:
SPOILER
_O-
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_92347151
Komen 3 mannen bij de hemelpoort. De een is klokkenmaker, de ander boer en de laatste is bouwvakker. Zegt Petrus: "Voordat ik jullie binnenlaat moeten jullie eerst een goed spreekwoord uit jullie beroep vertellen".

De klokkenmaker begint:"Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens". Goed zo, jij mag naar binnen.
De boer: "Wie zaait zal oogsten". En ook de boer mocht naar binnen.

De bouwvakker: "Beter 10 turken in de spouw, dan een in de bouw!".
Petrus: "Dat kun je niet zo zeggen, dat is discriminatie!"

"Nee hoor, isolatie!"
pi_92348459
Vrouwen zeggen meestal dat er heel weinig aardige/lieve mannen zijn. Dat is helemaal niet waar, er zijn meer dan genoeg aardige/lieve mannen, en ook makkelijk verkrijgbaar.

Genoeg lieve mannen.
SPOILER
.

SPOILER
Sisco Certified
pi_92353327
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Jovatov het volgende:
SPOILER
:'( *O*
pi_92362482
Voor de wat oudere FOKkers.

Welk nummer zing je niet voor een weeshuis?

SPOILER
I'm nice. Honest. I have the heart of a little girl...
...in a jar
on my desk - Stephen King
pi_92363961
Goed topic!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:30:08 #38
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_92364038
Wat is de Turkse variant van Alice in Wonderland?

SPOILER
pi_92364045
Echt die domme baby grappen :')x10000000000000
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:34:10 #40
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_92364135
Wheheheehee wie weet hoe je een varken doodschiet?

SPOILER
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_92364240
tvp _o_
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2011 @ 11:44:10 #42
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_92364371
Waar zitten zwarte joden?
SPOILER
pi_92364440
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:44 schreef badtripbob het volgende:
Waar zitten zwarte joden?
SPOILER
:D :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:47:46 #44
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_92364470
Na van zes hoog naar beneden te zijn gevallen, is een bouwvakker overleden. Zijn collega's zitten met het probleem wie het aan zijn vrouw gaat vertellen. Uiteindelijk biedt zich een vrijwilliger aan. Deze verlaat de bouwplaats en keert na ca. een uur weer terug met een kratje bier in zijn handen. Zijn collega's begrijpen er niets van en vragen hoe dit zo tot stand is gekomen. De man zegt: "Ik ging naar zijn vrouw toe, en vroeg bent U weduwe Jansen. Zij zei: "Nee!" Ik zei toen: "Wedden om een kratje bier!"
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:48:30 #45
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_92364483
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:47 schreef smegmanus het volgende:
Na van zes hoog naar beneden te zijn gevallen, is een bouwvakker overleden. Zijn collega's zitten met het probleem wie het aan zijn vrouw gaat vertellen. Uiteindelijk biedt zich een vrijwilliger aan. Deze verlaat de bouwplaats en keert na ca. een uur weer terug met een kratje bier in zijn handen. Zijn collega's begrijpen er niets van en vragen hoe dit zo tot stand is gekomen. De man zegt: "Ik ging naar zijn vrouw toe, en vroeg bent U weduwe Jansen. Zij zei: "Nee!" Ik zei toen: "Wedden om een kratje bier!"

Een Nederlander, een Belg en een Duitser werken in de bouw. Ze zijn bezig een flat te bouwen en zijn nu op de negende verdieping. Het is lunchpauze. Ze zitten met zn drieën bij elkaar. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Als dat morgen weer op mn brood zit, spring ik zo naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade. Als dat er morgen weer op zit, dan spring ik je achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Ik spring jullie achterna, als ik dat morgen weer op mn brood heb. De volgende dag, lunchpauze. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Tot kijk. Hij springt naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade, Tschüss. En hij springt de Nederlander achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Dus, hoppa, de Belg erachteraan. Alle drie morsdood. Vijf dagen later is de begrafenis van de drie bouwvakkers. De kisten worden door de collegas naast elkaar naar hun rusplaats gebracht. De drie vrouwen lopen erachter. De Nederlandse vrouw: Ik snap er niks van. Hij had toch gewoon iets kunnen zeggen, dan had ik er toch wat anders op gedaan? De Duitse vrouw: Ik snap het ook niet. Het is toch een kleine moeite om wat anders op zijn brood te doen. Had hij maar wat gezegd. De Belgische vrouw: Ik snap er helemaal niks van. Hij smeerde nota bene zelf iedere morgen zijn brood.
pi_92364907
Er wordt een reclamebureau ingehuurd om reclame te maken voor spijkers van Van Leeuwen.
De opdracht wordt aanvaart en uitgewerkt.
Vol goede verwachting laten ze de uitwerking aan Van Leeuwen zien.
Een poster met een man aan het kruis.
met de tekst er onder: Met spijkers van Van Leeuwen hangt Jezus hier al eeuwen.
Van Leeuwen iets te veel onder de indruk, kunnen jullie nog wat wijzigen?
Vooruit dan maar, en na een tijdje komt Van Leeuwen weer bij het reclamebureau.
Nu een poster met een leeg kruis en een man die er voor ligt.
Met de tekst: Hier is Jezus naar beneden gepleurd, met spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:05:35 #47
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_92364941
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Er wordt een reclamebureau ingehuurd om reclame te maken voor spijkers van Van Leeuwen.
Met de tekst: Hier is Jezus naar beneden gepleurd, met spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.
dies goed :)14.gif
pi_92365129
:D @ laatste 2 :D
pi_92365381
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:48 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Een Nederlander, een Belg en een Duitser werken in de bouw. Ze zijn bezig een flat te bouwen en zijn nu op de negende verdieping. Het is lunchpauze. Ze zitten met zn drieën bij elkaar. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Als dat morgen weer op mn brood zit, spring ik zo naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade. Als dat er morgen weer op zit, dan spring ik je achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Ik spring jullie achterna, als ik dat morgen weer op mn brood heb. De volgende dag, lunchpauze. De Nederlander maakt zijn broodtrommel open. Hé, alweer pindakaas op mijn brood. Tot kijk. Hij springt naar beneden. De Duitser maakt zijn trommel open. Scheisse, alweer marmelade, Tschüss. En hij springt de Nederlander achterna. De Belg maakt zijn trommel open. Allee, alweer hagelslag. Dus, hoppa, de Belg erachteraan. Alle drie morsdood. Vijf dagen later is de begrafenis van de drie bouwvakkers. De kisten worden door de collegas naast elkaar naar hun rusplaats gebracht. De drie vrouwen lopen erachter. De Nederlandse vrouw: Ik snap er niks van. Hij had toch gewoon iets kunnen zeggen, dan had ik er toch wat anders op gedaan? De Duitse vrouw: Ik snap het ook niet. Het is toch een kleine moeite om wat anders op zijn brood te doen. Had hij maar wat gezegd. De Belgische vrouw: Ik snap er helemaal niks van. Hij smeerde nota bene zelf iedere morgen zijn brood.
:') ^O^
pi_92365601
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:04 schreef jekomterwelhinter het volgende:
haha, de mooiste tot nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')