quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga afsluiten en richting vrijmibo.
Singles, fijn weekend allemaal !
fijn weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Hij lijkt hier op?Wat een lekker ding he, die zoon van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
75 maar! Komt zo nog wel 25 euro bij als ze het deel vervangen wat ook echt kapot is.quote:
Leugens! Wodkatijd!quote:
Nou, als ik een meisje van 10 was geweest, had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een lekker ding he, die zoon van mij
Ik heb het hier 2x keer gedaan zelfs (2e keer nadat bepaalde secundaire voorwaarden voor mij niet opgingen) heeft me 250 bruto opgeleverd...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, de pa in mij zegt dat ik dat ook zou moeten doen. Maar dat doe ik niet.
Ik ben assertief en mondig, maar over salaris onderhandelen, daar ben ik gewoon een ramp in.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Hij lijkt hier op?Jammer dat het niet over het uiterlijk gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als ik een meisje van 10 was geweest, had ik het wel geweten
No shit, Sherlockjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jammer dat het niet over het uiterlijk ging
Dan stond je in je Hema-stringetje daar in de keukenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als ik een meisje van 10 was geweest, had ik het wel geweten
Enjoyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat krijg je, als je zelf zoiets verontrustends zegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een enigszins verontrustende opmerking...
Not againquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan stond je in je Hema-stringetje daar in de keuken
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je zelf zoiets verontrustends zegt
Hey, dat is mijn zinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan stond je in je Hema-stringetje daar in de keuken
Ja, precies. Vroeger flapte ik er dan nog wel eens een bedrag uit waarvan ik zelf al in de lach schoot omdat het in mijn ogen te hoog was,maar het dan toch kreeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het hier 2x keer gedaan zelfs (2e keer nadat bepaalde secundaire voorwaarden voor mij niet opgingen) heeft me 250 bruto opgeleverd...
maja.... je hebt ook de kans dat ze zeggen, laat dan maar
quote:
Ha, you know me so wellquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Here MissB, here girl
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |