Vind ik wel hoor. Baal ook echt van mezelf.quote:
Dat zei huppel ook, kijk haar nu een woning hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindset
Ja, de pa in mij zegt dat ik dat ook zou moeten doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen op antwoord laten wachten als ik doe alsof ik twijfel... om er nog wat extra's uit te slepen eigenlijk
ik bedoel meer dat je er als het goed is positieve energie van krijgtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor. Baal ook echt van mezelf.
Die heeft geen huiswerkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kan je samen met puber aan dat huiswerk, hij zijn huiswerk, jij de jouwe, elkaar pushen als het ware.
Daarvoor is hard op dr ingeslagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei huppel ook, kijk haar nu een woning hebben
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je er als het goed is positieve energie van krijgt
Vraag je hem, er op te letten dat jij aan je huiswerk zitquote:
of jij onderschat jezelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag je hem, er op te letten dat jij aan je huiswerk zit
Ja, hoewel hij het allemaal makkelijk vond enzo.. maar ja, eerst de uitslagen maar afwachten..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is blij dat ie zijn Cito-toets achter de rug heeft?
mocht dat zo zijn, dan vertel ik het je eerlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...
aaawwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, die kleine machtswellusteling
die stonden toch altijd elke avond op teletekst? Of was dat met de examens zo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij het allemaal makkelijk vond enzo.. maar ja, eerst de uitslagen maar afwachten..
quote:
quote:
Nee, dat zullen de examens zijn geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die stonden toch altijd elke avond op teletekst? Of was dat met de examens zo?
en dat voor maar 100 euro!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
Weekend!![]()
Toch jammer dat de fietsenmaker mn fiets niet goed had gemaakt.
Q! I've got ze job!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
Weekend!![]()
Toch jammer dat de fietsenmaker mn fiets niet goed had gemaakt.
Hij lijkt hier op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |