En dat baseer je waarop? En vergeet niet dat ik je cv kenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Als er geen lampjes gaan branden gaat ie het niet doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellen
Omdat ik van mijn pa heb geleerd dat je daar goed over na moet denken voor je die beslissing maakt. En ik vind dat er wel wat in zit om het iig goed te overwegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
jaren werkervaring maakt een hoop goed...
maar waarom zei je ze niet meteen dat je niet hoefde na te denken? toont enthousiasme
Ja, dat weet ik, maar voor deze functie moest je echt een HBO-diploma hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
You should be!
Voor een "HBO-denkniveau" heb je niet persee een HBO-opleiding nodig
Nee, fulltime zou ik aan onderdoor gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, zul je ook veel sneller nieuwe dingen leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat baseer je waarop? En vergeet niet dat ik je cv ken![]()
Ontwikkeling is sowieso iets wat voornamelijk bij grote of jonge bedrijven speelt, kleinere en oudere bedrijven wordt daar veel minder mee gedaan.
Ja! Maar het is gewoon lastiger, mijn ervaring is dat de leukste banen gewoon fulltime zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.
Dat ook, maar volgens mij heeft MB een werkgever die haar vooral als een gebruiksmiddel ziet. Dus dan is ontwikkeling (wat geld kost) uiteraard lastig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, dan zul je sneller nieuwe dingen leren.
Klopt, ik ben met werkzaamheden in aanraking gekomen die totaal niet bij mijn taakomschrijving hoorden, maar ik ben gewoon iemand die om zich heen kijkt, hier en daar nog wel eens wat hoort, en zelf initiatief toont als ik denk dat ik een goeie suggestie oid heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, dan zul je sneller nieuwe dingen leren.
Valt mee, vooral je huidige functie is vrijwel altijd part-time.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar het is gewoon lastiger, mijn ervaring is dat de leukste banen gewoon fulltime zijn.
op de modem staat antnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er geen lampjes gaan branden gaat ie het niet doen.
Staat de modem wel aan?
Maar je hebt de beslissing al gemaakt, alleen het antwoord nog niet gegevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
Omdat ik van mijn pa heb geleerd dat je daar goed over na moet denken voor je die beslissing maakt. En ik vind dat er wel wat in zit om het iig goed te overwegen.
Resetten? Alles resetten? Anders toch maar even bellen, misschien moet ie nog geactiveerd worden (was bij ons met UPC zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellen
Ja hij is geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ook, maar volgens mij heeft MB een werkgever die haar vooral als een gebruiksmiddel ziet. Dus dan is ontwikkeling (wat geld kost) uiteraard lastig.
Yep, zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben met werkzaamheden in aanraking gekomen die totaal niet bij mijn taakomschrijving hoorden, maar ik ben gewoon iemand die om zich heen kijkt, hier en daar nog wel eens wat hoort, en zelf initiatief toont als ik denk dat ik een goeie suggestie oid heb.
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt de beslissing al gemaakt, alleen het antwoord nog niet gegeven
maarja.. details.... Je hebt de baan
Zoals ik gisteren al vroeg, hoe staat t met je huiswerk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is geen goed voorbeeld
Goed de voorwaarden en dergelijke doorlezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".
Ik ga dit weekend ermee aan de slag, maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindsetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al vroeg, hoe staat t met je huiswerk?
Ik zou ze alleen op antwoord laten wachten als ik doe alsof ik twijfel... om er nog wat extra's uit te slepen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ermee aan de slag, maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindset
Dat had ik al gedaan vóór het eerste gesprek, want in de vacature zat een link daarnaar. En die zijn naar mijn idee goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed de voorwaarden en dergelijke doorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |