Wellesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welles
Vooral je hoofdfoto op FB, iets met je kaaklijn ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
Je moet het laten spuiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.So I'm screwed.
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je! En ook zo tof dat het iets is wat je echt leuk lijkt!
Oh ja dat ken ik ja, dat is mooi ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het laten spuiten.
Kost wat maar is wel mooier.
Heb nog wel een mannetje, doet het voor een krat bier en materiaalkosten
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
aaarghhh waarom doet de digitale tv antenne het niet
Echt heel fijn voor je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.
Het is ook wel tof dat het een bedrijf is wat relatief jong is en nog volop in ontwikkeling, wat de kansen voor mij om me te ontwikkelen groter maakt.
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Bulletstorm Demo, kijken of ik nog leuke dingen kan unlocken voor 't volle spelquote:
jaren werkervaring maakt een hoop goed...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
You should be!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Oh, dat kan tegenwoordig best nog wel hoor. Je hebt steeds vaker duo-banen. Ik heb zelden collega's die 40 uur werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |