een mooie muur? dat denk ik niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?
een behangbare/beschilderbare muur welquote:
er zit nu toch behang op.... dus euhmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een behangbare/beschilderbare muur wel
Ik vrees van niet. Toen we hier inkwamen zat al het lelijke behang van de vorige bewoners er ook nog op, compleet met lelijke borders enzo. Je wilt niet weten in wat voor staat het sanitair is...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat niet verantwoordelijkheid van de verhuurder ook?
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te orenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Toen we hier inkwamen zat al het lelijke behang van de vorige bewoners er ook nog op, compleet met lelijke borders enzo. Je wilt niet weten in wat voor staat het sanitair is...kutwoningbouwvereniging.
Ik ben heel blij met mijn huisje hoor, maar de staat waarin het verkeert...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te oren
Wij zijn hier de enige in t hele complex met fatsoenlijk sanitair![]()
Jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn flatje daar was uitgewoond door een stel surinamers. Echt, die inbouwkasten waren zo goor, dat ik ze na 86 keer schoonmaken maar hebt overgeschilderd ook aande binnenkant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, het loont heel erg om uit te zoeken wat je rechten zijn in dit geval (kijk maar naar Huppel). Sla ze er maar mee om te oren
Wij zijn hier de enige in t hele complex met fatsoenlijk sanitair![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Btw, jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondDoe es fixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Och daar kijk ik niet van opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
IK HEB DE BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!![]()
![]()
Dat geloof ik meteen, maar daarom mogen ze er nog wel wat aan doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn huisje hoor, maar de staat waarin het verkeert...
Issie niet te zien?quote:
waarom zei je dat dan niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
Nu heb ik een weekend lang om na te denken over het aanbod dat ze me gedaan hebben, maar dat weet ik natuurlijk allang.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Jij lijkt best wel op een bepaalde actrice, maar dan niet blondIk zie de foto nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Das beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
http://www.imdb.com/media/rm1934328832/nm0888882
http://www.imdb.com/media/rm218596352/nm0888882
ik zie de gelijkenis niet, maar welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
MissB, wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:29 schreef STING het volgende:
[..]
Issie niet te zien?
Ik zie wel enigsinds wat Sting bedoeltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie de gelijkenis niet, maar wel
Niet op haar lijken helaasquote:
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Och daar kijk ik niet van opDat zei ik vanmiddag!
Gefeliciteerd Klutsie![]()
![]()
Wellesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Welles
Vooral je hoofdfoto op FB, iets met je kaaklijn ofzo
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, leuk bedrijf, leuke baan, ideale combi van projectassistent / secretaresse, de ruimte om het mijn eigen functie te maken, goeie secundaire arbeidsvoorwaarden en het loon kan ik me ook in vinden.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch voor geen meter op!
Je moet het laten spuiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar uit van een lelijk, oude, oneven muur.So I'm screwed.
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je! En ook zo tof dat het iets is wat je echt leuk lijkt!
Oh ja dat ken ik ja, dat is mooi ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het laten spuiten.
Kost wat maar is wel mooier.
Heb nog wel een mannetje, doet het voor een krat bier en materiaalkosten
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
aaarghhh waarom doet de digitale tv antenne het niet
Echt heel fijn voor je!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ben er zelf ook enthousiast van.
Het is ook wel tof dat het een bedrijf is wat relatief jong is en nog volop in ontwikkeling, wat de kansen voor mij om me te ontwikkelen groter maakt.
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Bulletstorm Demo, kijken of ik nog leuke dingen kan unlocken voor 't volle spelquote:
jaren werkervaring maakt een hoop goed...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
En stiekem ben ik best trots ook, want ik moest eigenlijk een HBO-diploma hebben voor deze functie, wat ik niet heb, maar ik heb toch gesolliciteerd, omdat ik gewoon vond dat die functie wat voor mij was.![]()
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
You should be!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Iedereen kan zich altijd ontwikkelen, ongeacht leeftijd en hoeveelheid werkuren.
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
Oh, dat kan tegenwoordig best nog wel hoor. Je hebt steeds vaker duo-banen. Ik heb zelden collega's die 40 uur werken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heel fijn voor je!
Stiekem ben ik best jaloers, zoiets zit er voor mij nooit meer in, als parttimer
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt toch geen digitenne van KPN genomen he?
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar parttime banen daar zit gewoon veel minder ontwikkeling in.. iig minder vaak.
En dat baseer je waarop? En vergeet niet dat ik je cv kenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als er geen lampjes gaan branden gaat ie het niet doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellen
Omdat ik van mijn pa heb geleerd dat je daar goed over na moet denken voor je die beslissing maakt. En ik vind dat er wel wat in zit om het iig goed te overwegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
jaren werkervaring maakt een hoop goed...
maar waarom zei je ze niet meteen dat je niet hoefde na te denken? toont enthousiasme
Ja, dat weet ik, maar voor deze functie moest je echt een HBO-diploma hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
You should be!
Voor een "HBO-denkniveau" heb je niet persee een HBO-opleiding nodig
Nee, fulltime zou ik aan onderdoor gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Zit de mogelijkheid er niet in om fulltime te werken?
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, zul je ook veel sneller nieuwe dingen leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat baseer je waarop? En vergeet niet dat ik je cv ken![]()
Ontwikkeling is sowieso iets wat voornamelijk bij grote of jonge bedrijven speelt, kleinere en oudere bedrijven wordt daar veel minder mee gedaan.
Ja! Maar het is gewoon lastiger, mijn ervaring is dat de leukste banen gewoon fulltime zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het dus gewoon een kwestie van de baan vinden waar je je ook parttime kunt ontwikkelen.
Dat ook, maar volgens mij heeft MB een werkgever die haar vooral als een gebruiksmiddel ziet. Dus dan is ontwikkeling (wat geld kost) uiteraard lastig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, dan zul je sneller nieuwe dingen leren.
Klopt, ik ben met werkzaamheden in aanraking gekomen die totaal niet bij mijn taakomschrijving hoorden, maar ik ben gewoon iemand die om zich heen kijkt, hier en daar nog wel eens wat hoort, en zelf initiatief toont als ik denk dat ik een goeie suggestie oid heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook je instelling. Als je graag nieuwe dingen wil oppakken, dan zul je sneller nieuwe dingen leren.
Valt mee, vooral je huidige functie is vrijwel altijd part-time.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar het is gewoon lastiger, mijn ervaring is dat de leukste banen gewoon fulltime zijn.
op de modem staat antnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er geen lampjes gaan branden gaat ie het niet doen.
Staat de modem wel aan?
Maar je hebt de beslissing al gemaakt, alleen het antwoord nog niet gegevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
Omdat ik van mijn pa heb geleerd dat je daar goed over na moet denken voor je die beslissing maakt. En ik vind dat er wel wat in zit om het iig goed te overwegen.
Resetten? Alles resetten? Anders toch maar even bellen, misschien moet ie nog geactiveerd worden (was bij ons met UPC zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee van online maar zal wel van kpn zijn maar goed waarom krijg ik de mdling antn, kabel zit erin dan zou t toch moeten doen, brand ook geen lichtje op t ding en om nou weer dat 0900 nr te bellen
Ja hij is geen goed voorbeeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ook, maar volgens mij heeft MB een werkgever die haar vooral als een gebruiksmiddel ziet. Dus dan is ontwikkeling (wat geld kost) uiteraard lastig.
Yep, zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt, ik ben met werkzaamheden in aanraking gekomen die totaal niet bij mijn taakomschrijving hoorden, maar ik ben gewoon iemand die om zich heen kijkt, hier en daar nog wel eens wat hoort, en zelf initiatief toont als ik denk dat ik een goeie suggestie oid heb.
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt de beslissing al gemaakt, alleen het antwoord nog niet gegeven
maarja.. details.... Je hebt de baan
Zoals ik gisteren al vroeg, hoe staat t met je huiswerk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is geen goed voorbeeld
Goed de voorwaarden en dergelijke doorlezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".
Ik ga dit weekend ermee aan de slag, maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindsetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al vroeg, hoe staat t met je huiswerk?
Ik zou ze alleen op antwoord laten wachten als ik doe alsof ik twijfel... om er nog wat extra's uit te slepen eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is meer "Ik die gewoon dingen eruit flapt, op intuïtie besluit, en enthousiast is"/ Mijn pa die zegt "je moet je geen oor aan laten naaien, doe nou eens niet zo impulsief, blabla.".
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ermee aan de slag, maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindset
Dat had ik al gedaan vóór het eerste gesprek, want in de vacature zat een link daarnaar. En die zijn naar mijn idee goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed de voorwaarden en dergelijke doorlezen.
Vind ik wel hoor. Baal ook echt van mezelf.quote:
Dat zei huppel ook, kijk haar nu een woning hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef missbehavin het volgende:
maar het is lastig positief aan zoiets te beginnen met mijn mindset
Ja, de pa in mij zegt dat ik dat ook zou moeten doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou ze alleen op antwoord laten wachten als ik doe alsof ik twijfel... om er nog wat extra's uit te slepen eigenlijk
ik bedoel meer dat je er als het goed is positieve energie van krijgtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor. Baal ook echt van mezelf.
Die heeft geen huiswerkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef xFriendx het volgende:
Misschien kan je samen met puber aan dat huiswerk, hij zijn huiswerk, jij de jouwe, elkaar pushen als het ware.
Daarvoor is hard op dr ingeslagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei huppel ook, kijk haar nu een woning hebben
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je er als het goed is positieve energie van krijgt
Vraag je hem, er op te letten dat jij aan je huiswerk zitquote:
of jij onderschat jezelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag je hem, er op te letten dat jij aan je huiswerk zit
Ja, hoewel hij het allemaal makkelijk vond enzo.. maar ja, eerst de uitslagen maar afwachten..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is blij dat ie zijn Cito-toets achter de rug heeft?
mocht dat zo zijn, dan vertel ik het je eerlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat jij mij (en mijn werkervaring) overschat...
aaawwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, die kleine machtswellusteling
die stonden toch altijd elke avond op teletekst? Of was dat met de examens zo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hoewel hij het allemaal makkelijk vond enzo.. maar ja, eerst de uitslagen maar afwachten..
quote:
quote:
Nee, dat zullen de examens zijn geweestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die stonden toch altijd elke avond op teletekst? Of was dat met de examens zo?
en dat voor maar 100 euro!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
Weekend!![]()
Toch jammer dat de fietsenmaker mn fiets niet goed had gemaakt.
Q! I've got ze job!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:53 schreef Q. het volgende:
Weekend!![]()
Toch jammer dat de fietsenmaker mn fiets niet goed had gemaakt.
Hij lijkt hier op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |