Gozerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, als ik een meisje van 10 was geweest, had ik het wel geweten
Als ik de opmerking niet zelf gemaakt had,had ik hem nooit begrepen. Ik ben te dom om Sherlock te zijn. Maar lief dat je dat er even inpeperdequote:
Leelee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Here MissB, here girl
[ afbeelding ]
deze week alcohol vrijquote:
quote:
quote:
Kom ik niet mee weg bij de baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
meld je ziek. alcohol tekort.
De wind staat ook op je UI gerichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:00 schreef CherryLips het volgende:
De wind staat lekker op het balkon, dus die deur staat lekker te trillen de hele tijd
Eerder een aardbeving.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De wind staat ook op je UI gericht
Die is gewoon smerigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel een beetje hier bij passen, somehow.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna hetzelfde ritme.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die combiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, lang leve patroonherkenningquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ritme.
Nu kan ik wel de hele tijd blijven kijken tot ze synchroon lopen, net zoals knipperlichtjes van auto's voor een stoplicht, maar ik hou me in.
Ondanks tieten doet het toch wat ordi aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het dan ook niet al te serieus, nemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ondanks tieten doet het toch wat ordi aan![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Memento-Mori het volgende:
yay digitale tv werkt, best lastig installeren met katten, die vinden al die zakjes, bindertjes en doosjes veeeel te interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |