Amersfoort. Als je naar Groningen gaat kom je praktisch langs Amersfoort als je met de trein gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ga voor Groningen, of iets wat tussen deze twee plekken in ligt.
Oke, maar we moeten dus iets hebben wat daar tussenin ligt, suggestie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Amersfoort. Als je naar Groningen gaat kom je praktisch langs Amersfoort als je met de trein gaat
Naar z'n dochter kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja laten we bij 'Frans van't Spoor' ofzo gaan zitten.
Ja indd,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey tof!Maar je hebt je telefoon nog niet terug?
M'n internet is weer eens een bitch vandaagquote:
Ik hoop dat je genoeg mede-stampers hebt, want ik hoorde dat het de laatste tijd heel slecht ging met Diekaquote:
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij eet een schoonmaakmiddel?
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Spiritus dan?dat schijnt te smaken als sommige alcohol.
Ha lekker ding!quote:
Mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Assiej het volgende:
OhWeeetjeee(ullie).....
Ik was vanochtend gebeld (oproep gemist) en werd vanmiddag weer gebeld door HTC
Ik had een voicemail bericht maar niks op uit gedaan want ze wouden dat ik ging bellen.
Ik had doorgegeven dat ik ontevreden was en dergelijke, kreeg ik de manager aan de telefoon die mij beldeHij was vet lief
Dat als er nog verdere problemen zijn, ik meteen naar hem toe door verwezen mag worden en als ik dan nog verdere klachten heb / zakelijke brief dan stuurt hij dat door naar het hoofd manager ..
Overal ku'j zoepn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:40 schreef FCTVCF het volgende:
Preston palace wtf, kun je daar zuipen ofwa?
Ja betalen en dan onbeperkt dacht ik, maar spul staat te koop dus mocht je nog een paar knaken hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:40 schreef FCTVCF het volgende:
Preston palace wtf, kun je daar zuipen ofwa?
Is toch verkocht aan de managers enzo door Henny vd M?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja betalen en dan onbeperkt dacht ik, maar spul staat te koop dus mocht je nog een paar knaken hebben!
Ow hoorde van de week dat het nog te koop stond samen met die oude (kern) centrale in Duitsland van hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Is toch verkocht aan de managers enzo door Henny vd M?
In de krant donderdag ofzo stond geloof ik dat het aan het personeel is verkocht. Dus PP aan de managers van PP en dat waterding in Duitsland aan die managers.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow hoorde van de week dat het nog te koop stond samen met die oude (kern) centrale in Duitsland van hem.
Ah oke, dat heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
In de krant donderdag ofzo stond geloof ik dat het aan het personeel is verkocht. Dus PP aan de managers van PP en dat waterding in Duitsland aan die managers.
Moet nog haaln, wieso?quote:
Moet binnenkort weer eens langskomen voor een biertje toch, en wil wel koud pils hebbenquote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet binnenkort weer eens langskomen voor een biertje toch, en wil wel koud pils hebben
Ik kan ook niet vnaamd, dus dat komt wel goud...Moeten maar eens overleggen wanneer welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeikerd
Hmm, vanoamd niet kerel, wil een weekendje alleen met Nicole zijn
Komt wa een keerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kan ook niet vnaamd, dus dat komt wel goud...Moeten maar eens overleggen wanneer wel
Vast wel, nodig David ook uit, kan hij eens tukkie toerenquote:
Aight, doen we een keer, maar pas zodra ik van m'n gedoe af benquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vast wel, nodig David ook uit, kan hij eens tukkie toeren![]()
En kan ik meer zuipen
Komt goud!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight, doen we een keer, maar pas zodra ik van m'n gedoe af ben
Middagquote:
joah ik heb alleen maar vervelende avonden de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zul jij een vervelende avond hebben
was ik ook bijna heengegaan maar ik kan geen 3d kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond eerst naar The Green Hornet in 3D bij Cinestar en dan Binenstad Hengelo, morgen brak maar dat boeit niet.
gewoon bij iemand in de woonkamer in slaap vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah ik heb alleen maar vervelende avonden de laatste tijd![]()
weet alleen nog niet hoe ik thuis ga komen
maar dan wel bij een lekker blond mokkelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gewoon bij iemand in de woonkamer in slaap vallen
14.gifquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
maar dan wel bij een lekker blond mokkel
En hoe zie je dat voor je? Bas die ergens inbreekt en comfortabel op de bank gaat liggen slapen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gewoon bij iemand in de woonkamer in slaap vallen
ik bel wel bij jou aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Bas die ergens inbreekt en comfortabel op de bank gaat liggen slapen?
Hoezo niet dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Redbaron het volgende:
was ik ook bijna heengegaan maar ik kan geen 3d kijken
of bij een moatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je? Bas die ergens inbreekt en comfortabel op de bank gaat liggen slapen?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik kijk met de ogen niet naar 1punt, maar links/rechts verschillend
Ha Selma.quote:
Hoe is het? en met de poezels?quote:
Met mij goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe is het? en met de poezels?
Jawelquote:
fixed!quote:
Dealquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bij deze: als wij het niet worden, laat het dan alsjeblieft Twente zijn.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
@ de rest: doe eens niet zo huilen om voetbal
Je bent nu niet stiekem jaloers op haar mobiel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu ligt m'n lieve schat in bed met d'r mobiel te pielen
Neuh, ik zit intussen m'n nichtje te pesten op Facebookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent nu niet stiekem jaloers op haar mobiel?iets met aandacht enzo
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:02 schreef Redbaron het volgende:
![]()
wie zet de wereld ff stil en laat m daarna in normaal tempo draaien?
Ze slaapwandeltquote:Op zondag 6 februari 2011 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat jij naar bed ging, jongedame.
quote:
Altijd schatzquote:
omdat hij nu zo hard draait!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ze slaapwandelt
Zoeperd!quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd schatz
[..]
omdat hij nu zo hard draait!
Ah gossie, dronken?quote:Op zondag 6 februari 2011 02:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Altijd schatz
[..]
omdat hij nu zo hard draait!
Ga slapen jij!quote:
Ik zeur niet, ben geen vrouw.quote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeur niet, moet trainen voor onze zuipmeet
14.gifquote:
quote:[Moredhel] zegt (2:18):
mja, op jouw leeftijd ging ik ook pas uit huis
[Moredhel] zegt (2:19):
"op jouw leeftijd" godverdomme hoor mij nou
[Moredhel] zegt (2:20):
da was 2 jaar geleden
Redbaron zegt (2:20):
oue lul
ik wa
met'n old wief
Redbaron zegt (2:20):
dat ckr
bejaardenseks valt niet tegen moet ik zeggen 14.gif
Redbaron zegt (2:21):
ah bah
[Moredhel] zegt (2:21):
Redbaron zegt (2:21):
vies jong!
neuh hoor, goed aangeschotenquote:Op zondag 6 februari 2011 02:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah gossie, dronken?
[..]
Ga slapen jij!
quote:
quote:
Goeie samenvattingquote:
Dan rij je ook niet veelquote:
Ik heb er al 800 km opzitten ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan rij je ook niet veel![]()
Prijzen van dezer tijd springen de tranen van in je broek
eerlijk toegegeven, geen idee meer of dat veel isquote:Op zondag 6 februari 2011 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er al 800 km opzitten ofzo
En de prijzen zijn indd achterlijk hoog
1,499quote:Op zondag 6 februari 2011 12:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
eerlijk toegegeven, geen idee meer of dat veel is![]()
Ken alleen nog km's van 3000 of meer
Benz prijzen tegen de 1.60/per liter
ohjah, beetje ver rijden voor mij, winst weer weg...quote:
Ghehehequote:Op zondag 6 februari 2011 12:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
David
Nou omdat het niet zo goed was
+ het was 1 min, voor 'smiddags'
iets teveel door dat stukske nederland gekomme...quote:Op zondag 6 februari 2011 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wa praatte gij dan Broabants jonge
Doe dan ook wat nuttigs enzoquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef omearos het volgende:
[..]
gelukkig nietpast niet bij mij.
Zit failblog en allerlei subsites door te kijken
nuttig? op zondag?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe dan ook wat nuttigs enzo![]()
volgende week je SAlto halen toch?
Dat doe je als ambtenaar toch al hele dagen?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nicole![]()
Typische zondagmooi heanig niksen
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat doe je als ambtenaar toch al hele dagen?
ik ga er helemaal niet vanuit. Utrecht is een lastige tegenstander.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het zo mooi hoe jullie er allemaal maar vanuit gaan
Kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 13:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga er helemaal niet vanuit. Utrecht is een lastige tegenstander.
Idd dat werd gister maar weer benadruktquote:Op zondag 6 februari 2011 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je weet het nooit zeker tot het zo is
Helaas wel..quote:Op zondag 6 februari 2011 13:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Idd dat werd gister maar weer benadrukt.
Mwa zag de humor er nog wel van in hoorquote:
Snap ik. Komt door de Twentse brilquote:Op zondag 6 februari 2011 13:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa zag de humor er nog wel van in hoor, nu richting kameraad Twente kijken en 'indrinken'
.
Ow dat zal het zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Snap ik. Komt door de Twentse bril
Ik geniet als Twente vanmiddag punten laat liggen
Haha, ieder z'n voorkeur toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat zal het zijn.
En terecht, zo is het wederzijds.
Insgelijksquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jup zolang je niet voor Ajax bent heb ik nergens geen problemen mee.
Chronisch slaap te kort ? : Pquote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed hoor
Moe, maar da's standaard
Met jou?
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat ik nu net heb gezien wel. Maar we winnen welEn dan staan we weer op 1 !
Zeg, heb je de tussenstand gezien?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat ik nu net heb gezien wel. Maar we winnen welEn dan staan we weer op 1 !
Heb geduld. We winnen weer op z'n Duitsquote:Op zondag 6 februari 2011 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg, heb je de tussenstand gezien?
Liever niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb geduld. We winnen weer op z'n Duits
quote:
Nee dus.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar we winnen welEn dan staan we weer op 1 !
Ja we hadden ook moeten winnen godverdomme.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dit mooi. die arrogantie die onterecht bleek
De arrogantiequote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja we hadden ook moeten winnen godverdomme.
Maar alles beter dan verlies.
En kampioen worden we wel dus boeiend.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De arrogantie
Lijkt wel een ajacied
Ik gister even van ADOquote:
Ik vind die doppen juist tofquote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef Redbaron het volgende:
wat een fokking foute wieldoppen!!!!
krijg hoogtevrees als ik dat zie maar verder wel nice![]()
leuke eerste auto iig
Hoi skatquote:
Die wieldoppen zijn juist tofquote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de wieldoppen en de geblindeerde achterruiten
erop laten joh, en een no-fear sticker achterop plakken!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wieldoppen zijn juist tof
Die blindering ga ik er ook nog afhalen ja
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 20:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
erop laten joh, en een no-fear sticker achterop plakken!
dan ben je zo bekend bij het politiekorps, hehe!quote:
Ja, dat vast welquote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dan ben je zo bekend bij het politiekorps, hehe!
Kan me bar weinig interesseren, zolang ik er zelf maar blij mee ben.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:59 schreef Redbaron het volgende:
Whehe David word uitgelachen om z'n petjeswaggel
Daarom toch, tis een best leuk eerste wagentjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me bar weinig interesseren, zolang ik er zelf maar blij mee ben.
Vind ik dus ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom toch, tis een best leuk eerste wagentje
precies!quote:Op zondag 6 februari 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me bar weinig interesseren, zolang ik er zelf maar blij mee ben.
quote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef omearos het volgende:
[..]
precies!
Ik kreeg hier ook te horen dat mijn kadett lelijk is en ik dus geen smaak heb. Boeiend, ik ben blij met mijn oldtimertje
Zoals ie er nu bij staat IS ie ook lelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 21:09 schreef omearos het volgende:
[..]
precies!
Ik kreeg hier ook te horen dat mijn kadett lelijk is en ik dus geen smaak heb. Boeiend, ik ben blij met mijn oldtimertje
Dat is een meningquote:Op zondag 6 februari 2011 21:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zoals ie er nu bij staat IS ie ook lelijk![]()
Maar er is zeker wat moois van te maken
Maar met die ongespoten spatborden is wel lelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het best een tof ding
Dat moet ze toch zelf weten, wat ze ermee wil?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar met die ongespoten spatborden is wel lelijk![]()
Ik heb ze op beurzen in top conditie gezien dus er is veel van te maken hoor
uhuh, ik zeg ook maar dat het lelijk is zoals ie er nu bij staat, en wat ik begreep vind ze dat zelf ook wel een beetjequote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moet ze toch zelf weten, wat ze ermee wil?
frik speciaalquote:Op zondag 6 februari 2011 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb zin in eten, maar weet niet waarin
Geen idee, kom liever niet in nijverdalquote:Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn die om deze tijd nog te krijgen in Nijverdal?
Ik snap jouw punt.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen idee, kom liever niet in nijverdal
kloptquote:Op zondag 6 februari 2011 21:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh, ik zeg ook maar dat het lelijk is zoals ie er nu bij staat, en wat ik begreep vind ze dat zelf ook wel een beetje
die op beurzen in topconditie zijn dan ook wel een stuk duurder en door professionals gerestaureerd, zo goed krijg ik hem nooit met mijn budget, da's nogal oneerlijk vergelijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar met die ongespoten spatborden is wel lelijk![]()
Ik heb ze op beurzen in top conditie gezien dus er is veel van te maken hoor
alleen de spatborden moeten gedaan worden?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef omearos het volgende:
[..]
kloptmaar voor spuitwerk moet ik wachten tot de lente
en voor professioneel spuitwerk heb ik geen geld
[..]
die op beurzen in topconditie zijn dan ook wel een stuk duurder en door professionals gerestaureerd, zo goed krijg ik hem nooit met mijn budget, da's nogal oneerlijk vergelijken
alleen de randen om de achterwielenquote:Op zondag 6 februari 2011 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
alleen de spatborden moeten gedaan worden?
Het hoeft ook niet in topconditie te zijn, maar zou wel mooi zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef omearos het volgende:
[..]
kloptmaar voor spuitwerk moet ik wachten tot de lente
en voor professioneel spuitwerk heb ik geen geld
[..]
die op beurzen in topconditie zijn dan ook wel een stuk duurder en door professionals gerestaureerd, zo goed krijg ik hem nooit met mijn budget, da's nogal oneerlijk vergelijken
Kan dat niet door een beunhaasje?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:47 schreef omearos het volgende:
[..]
alleen de randen om de achterwielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |