quote:
 Op donderdag 8 mei 2014 15:59 schreef bambino het volgende:[..]
Me vader zat jaren gestationeerd in Ramstein, dus ik weet waar je het over hebt.
Ik heb nog een stuk of 25 flesjes eau de toilet/aftershave staan. Elke dag een ander gebruiken voor de komende xx jaar.
Maar goed, even terug komend op de sigaretten, dit is een jaar of 3 geleden afgeschaft (althans op Münster en Ramstein) maar ik dacht voor overal in Duitsland.
Tevens zaten er toen al limieten op, xx slof per maand, xx liter drank per maand, xx flesjes parfum per maand en xx liter benzine per maand.
Gelukkig heb ik een jaar of 5 van alle 4 gebruik kunnen maken. Tanken voor nog geen 60 cent de liter, drank voor 35% van verkoop prijs, sigaretten voor nog minder en parfum voor minder dan de helft.
T is voor mij ook alweer 6 jaar geleden, zou best kunnen dat t niet meer mogelijk is. Ik haalde t trouwens meestal op de panzerringstrasse. 
En ja, er zaten limieten aan. Maar dat was gewoon elke dag halen en soms zelfs gewoon opnieuw achterin de rij aansluiten. 
Goeie ouwe tijd 

Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.