Het "kanaal" overgezwommenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets ja maar wat maakte haar beroemd
Als eerste :quote:
Correct, Jeugd Wereldkampioen en enkele malen Nederlands kampioenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:59 schreef b4kl4p het volgende:
Kap eens met die bagger, anders moet ik een ban voor je aanvragen en kun je helemaal niet meer posten.
Ja, maar ik zoek dan wel 1 specifiek onderdeel, Hij is daar derde van de wereld op gewordenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik eigenlijk ook wel
Atletiek?
Okquote:Op zondag 13 februari 2011 21:37 schreef tomtomaat het volgende:
waterpolo, maar hij was ook wedstrijdzwemmer.
[Motorcross] Het 14-jarige supertalent Jeffrey Herlings.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef tong80 het volgende:
17 jaar was ie en won zijn eerste race op topniveau.
Grootste talent van de wereld. Heb er een topic over geopend. Kan hem niet vinden. Lukt het jou wel ?
Jefrey heet ie.
Zoon van.
Okquote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef chufi het volgende:
of zoek even op Google :
Jeffrey herlings fok
er staan meerdere topics
Dit wordt een oh-jaatje.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit wordt een oh-jaatje.
Shorttrack ?
Ik heb nauwelijks geslapen vannacht en men denkvermogen staat op nulquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef tong80 het volgende:
Totaal andere sport.
Eerlijk gezegd dacht ik dat dit een makkie zou zijn.
100 % foutquote:
Zijn er zelfs 2 (beide voetballer dus)quote:
Boksen, dacht ik (is niet zo lang geleden nog geweest in dit topic)quote:
Ik dacht 5 (op 5 achtereenvolgende zomerspelen)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:17 schreef tong80 het volgende:
Roei kampioen met een uniek Olympisch record. 6 keer goud ?
Samen met Peter Post?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:03 schreef tong80 het volgende:
Ik denk weer iemand die de beste ooit was in zijn sport.
Nee ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:43 schreef tong80 het volgende:
Tafeltennis ?
Daar zijn de mannen tegenwoordig geen top en zou ik hem niet kunnen kennen.
Judoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef chufi het volgende:
Afgelopen jaar is een groot icoon van die sport overleden
Ja uit de regio van Maastricht komt ie, is een oud-collega van me. Praatte niet echt over zn wielerverleden...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:54 schreef tong80 het volgende:
Wielrenner. Won een rit in de tour die in Maastricht eindigde dacht ik. Of hij komt uit Maastricht. Dat kan ook.
ook wegrenner en overleden idd in 2006quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef tong80 het volgende:
Baanwielrenner. Vorig jaar overleden dacht ik.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef tong80 het volgende:
Die is wel erg recent. Dammen met een loper ?
Ik weet dat hij voetbaltrainer in Japan is geweest, maar of hij ook zelf een voetballer was weet ik nietquote:
Ik heb hem vroeger zien spelen dus jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat hij voetbaltrainer in Japan is geweest, maar of hij ook zelf een voetballer was weet ik niet
Of vergis ik me nu
Dat is kennelijk uit mn geheugen verdwenen...:)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef tong80 het volgende:
Ok
Ken hem nog wel van het Mini-voetbal bij de NCRV
Eerder 10 kilometer. Maar waarschijnlijk zal ie wel een Marathon hebben gelopen.quote:
geen verder commentaar nodigquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef tong80 het volgende:
Gediskwalificeerde Olympische tienkamper. Grootste tegenstander van Dayley Thompson.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef tong80 het volgende:
Dat soort dinen heb ik ook soms las llatst pas dat Ype Kramer niet getrouwd is met Carry Geissen
Ik ben brabander, maar van wielrennen heb ik eigenlijk niet veel kaas gegetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Brabander zal vast wel wielrennen denk
Staat me gewoon iets van bij dat hij ooit een medaille won op een OS..quote:
De lol is juist om dat niet te doen een niet geschreven regel hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef kort het volgende:
Is dit niet gewoon op te zoeken via google
Precies natuurlijk is het opzoekbaar, maar dat geld voor vrijwel alle quiz-topics hier op FOK!.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De lol is juist om dat niet te doen een niet geschreven regel hier
Brons toch op OS 2000 of 2004?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies natuurlijk is het opzoekbaar, maar dat geld voor vrijwel alle quiz-topics hier op FOK!.
Het leuke is dus gewoon uit je hoofd te doen, zoals ik dus wist dat Van Alten aan boogschutten deed/doet.
Dat is wel goed. Won 1 keer de Giro iigquote:
Nee volgens mij niet. Hij is trainer Dat was volgens mij Monique Velseboer. Die rijdt nu in een rolstoel en is een bekende fotografe dacht ikquote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet diegene die verlamd raakte door een valpartij?
Puur toeval Bos, ik zie het netquote:Op zondag 27 maart 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
Is dat niet diegene die verlamd raakte door een valpartij?
Nee, niet volgens zijn wiki.
Maar hij is wel jarig vandaag. Is dat toeval Chufi, of bewust?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |