Zolang ik zelf m'n broodjes kan samenstellen, vind ik het bestquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn wel behoorlijk achteruitgegaan hoor, voorheen was het allemaal een stuk "echter" voor mijn gevoel. Tis nu echt zo'n formuleketen geworden.
dat is inderdaad een groot voordeelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang ik zelf m'n broodjes kan samenstellen, vind ik het best
winkel 10-15min dicht met een briefje er op kan niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hier ook, en kan niks gaan halen want sta alleen
Met augurk no doubtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:40 schreef Tally het volgende:
Eens kijken of ik dit weekend naar de stad gaHaal ik daar een lekker broodje
Nee ik vind van nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
winkel 10-15min dicht met een briefje er op kan niet?
heb je wel een punt, toch zie je echt nog vaak en maakt het me niet eens uit want dat zijn vaak wel de winkels waar je 5 over 6 ook nog geholpen wordt.quote:
Er zitten toch te veel calorieën in zo'n broodjequote:
calorieën tellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zitten toch te veel calorieën in zo'n broodje
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zitten toch te veel calorieën in zo'n broodje
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, zo'n gedoe.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben toch weer druk aan het sporten
Uiteraard chubbyquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is een beetje jaloers op onze broodjes
Ik zou het misschien eens moeten doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, zo'n gedoe.
Daar ging ik toch al van uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat die tekst toch wat minder vriendelijk word als je zo doorgaat
quote:
toch jammer dat je bij voorbaat al zo slecht over me denktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ging ik toch al van uit.
Duh! Ze heeft het hier alleen nog niet verteld.quote:
details, details!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Duh! Ze heeft het hier alleen nog niet verteld.
O en ze weet het zelf nog niet!
Het derde gesprek bleek een verrassingswelkomstfeestje te zijnquote:
Compleet met aanmeten van bedrijfskleding en borrel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het derde gesprek bleek een verrassingswelkomstfeestje te zijn
Echt, ik ben in tijden niet zo zenuwachtig geweest als vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het derde gesprek bleek een verrassingswelkomstfeestje te zijn
Ik heb thuis ook nog een doosje staan. Het leek me verstandig dat die veilig verborgen bleef. Tenzij m'n moeder ze heeft opgegetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
Bonbons. Uit BelgiëIk heb er nog haske veul!
Inclusief bemoedigende kneep in de billen van de directeurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Compleet met aanmeten van bedrijfskleding en borrel!
Dus die komt bezopen thuis!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inclusief bemoedigende kneep in de billen van de directeur
Zo hoort dat toch?quote:
Vriendin van me had een keer een sollicitatiegesprek en de manager had een stijvequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inclusief bemoedigende kneep in de billen van de directeur
Hier staan ze op tafel. Zodat hubbie in de gaten kan houden dat ik ze niet in ene leeg eetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook nog een doosje staan. Het leek me verstandig dat die veilig verborgen bleef. Tenzij m'n moeder ze heeft opgegeten
WHUT?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had een keer een sollicitatiegesprek en de manager had een stijve
Dat was hem ook niet geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |