SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 11:25:19 ]
Ik heb het stripfilmpje er maar uit gehaald, dat was zoo topic 145...quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef friekin_ het volgende:
Het is niet gelukt he, dit topic volkrijgen. Mietjes.
Adiejéquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Tijd voor een lekkere bak koffie en roddelen met goede vriendin. Net grappig nieuws van werk gehad hehehe. Houdoe!
Vrouwen hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Tijd voor een lekkere bak koffie en roddelen met goede vriendin. Net grappig nieuws van werk gehad hehehe. Houdoe!
Wat voor shotjes drink jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef Robophatt het volgende:
Oeh vanavond shotjes avond
Ik houd zoveel van weekend
Club Eleven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef Robophatt het volgende:
Oeh vanavond shotjes avond
Ik houd zoveel van weekend
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst ook nog even in en uit gelopen
Echt bijna alles eigenlijkquote:
Daar komen we eigenlijk bijna nooit meer. Laatste tijd terug naar stamkroeg Os Mam, bij gebrek aan beter. Echt wat een ballententen in Weert.quote:
Hehe. Kan zijn dat wij elkaar vaker tegenkomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt bijna alles eigenlijkBehalve Tequila, dat krijg ik niet weg. Maar goed, dat zal er vanavond ook wel tussen zitten
[..]
Daar komen we eigenlijk bijna nooit meer. Laatste tijd terug naar stamkroeg Os Mam, bij gebrek aan beter. Echt wat een ballententen in Weert.
Gelukkig komt de carnaval er weer aanLekker naar de Hermeni-j!
Ik ben geen model-Limburger want carnaval laat ik het liefst zoveel mogelijk aan me voorbij gaan.quote:
Hahaha serieus? Kom jij daar ook wel eens danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Kan zijn dat wij elkaar vaker tegenkomen
Bij mij is het er echt met de paplepel ingeslagenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben geen model-Limburger want carnaval laat ik het liefst zoveel mogelijk aan me voorbij gaan.
Vaak zat ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Kom jij daar ook wel eens dan
[..]
Bij mij is het er echt met de paplepel ingeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |