Die grap was 2 maanden geleden al niet leuk meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik had laatst mijn oude motorola opgestuurd, ik kreeg daar 450 euro voor terug, dat was echt fantastisch!!!
Aach joh, retro is tegenwoordig snel weer hip, morgen is het weer grappig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Die grap was 2 maanden geleden al niet leuk meer.
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Aach joh, retro is tegenwoordig snel weer hip, morgen is het weer grappig!
?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef OEM het volgende:
Denk je nou echt dat een bedrijf normaal met een klant omgaat, als die klant zich als een volslagen randdebiel gedraagt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
http://kassa.vara.nl/vraa(...)-betalingsproblemen/
Maargoed dat het een niet werkend toestel was die ik van iemand heb gekregen, want denk niet aan dat topic te zien dat ik nog wat ga horen
quote:Sukses en met vriendelijke groet,
Origineel overgenomen van dat kutfilmpjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Thory het volgende:
Koop een containerkantoor en zet deze op hun terrein terwijl je erin zit. En zet je mobiele nummer op de zijkant van de container. Succes.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Origineel overgenomen van dat kutfilmpje
Jij bent anders ook niet origineel bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik had laatst mijn oude motorola opgestuurd, ik kreeg daar 450 euro voor terug, dat was echt fantastisch!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik had dus nog een blackberry liggen die helemaal niks meer deed dus ik dacht laten we eens zonzoo uitproberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |