dat komt omdat jij tof bentquote:
Je mp3 (macy gray) klinkt nog slechter dan eentje van 64kbps op dit momentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
2 vrouwen vonden van niet. Ik voel me even een baas. Laat mij.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat komt omdat jij tof bent
eenschquote:
Iedereen uit drenthe is gewoon tofquote:
Ik woon eigenlijk zelf niet in Drenthequote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen uit drenthe is gewoon tof![]()
en lievvvvv
half teltquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik woon eigenlijk zelf niet in Drenthe
maar wel half
Jeuj!quote:
dat is eigenlijk alleen leuk als je skaaip hebt geloof ikquote:
ik weet het niet. Ik moet wel eerst een werkende mic hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is eigenlijk alleen leuk als je skaaip hebt geloof ik
connecten wil niet lukkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wacht muzakjeviro wil t nie lukken?
en iedereen met verstand ervan is zeker weg nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:11 schreef Viro het volgende:
hmmm.... kom wel op de test server. instellingen kloppen, snap het niet
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
dit is 1 van de liedjes die ik in mijn reggae set heb opgenomen
Ik wil daarom op vrijdag draaien rond een uur 18.00 of 19.00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik krijg zin in stappen en dansen door jouw muziek
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik wil daarom op vrijdag draaien rond een uur 18.00 of 19.00
ik zou kiezen voor vrouwenvlees, dnek dat het malser is dan mannenvlees.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
voer nu een gesprek op msn.. wat is lekkerder.. mannenvlees of vrouwenvlees als je mens zou moeten eten.
Ik denk dat vrouwen vlees vetter is.. en dus is mannenvlees beter voor je
dat zei fanta ook alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zou kiezen voor vrouwenvlees, dnek dat het malser is dan mannenvlees.
mannen vinden vrouwenvlees lekkerder.. en vrouwen mannenvlees....quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt eraan van welke vrouw het komt, jou lust ik wel rauw
jho wat een scherpe observeringquote:
Dit is zo dubbelzinnigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ligt eraan van welke vrouw het komt, jou lust ik wel rauw
Je meent hetquote:
Duidelijk te merken dat ik niet meer scherp benquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jho wat een scherpe observering
Maar nog wel liev hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Duidelijk te merken dat ik niet meer scherp ben
Zover durf ik nog niet te gaanquote:
Hoe ging het rijden!!!!!!! ik weet het nog steeds niet!quote:
ik skip hem dan welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dees vind ik dan wel weer minder.. zo vaak gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Damn nu al een zooi muziek in winamp geladen, genoeg om 17 dagen non stop te luisteren. En dat is pas de helft.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro het klinkt topben nu al fan van je
ik drink mijn glas leeg en dan ga ik gauw mijn bed opzoeken..
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
truste![]()
Oeh, gecondoleerd
Nooit verkeerd toch !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Damn nu al een zooi muziek in winamp geladen, genoeg om 17 dagen non stop te luisteren. En dat is pas de helft.
ben nog niet weg.. dat was een aankondiging dat ik straks gingquote:
heb daar wel een leuk nummertje voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben nog niet weg.. dat was een aankondiging dat ik straks ging
dus je mag straks nog een keer truste zeggen
ik kan echt niet stilzitten.. dansen in de woonkamer om 4 uur op een vrijdag... das nieuwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
[..]
heb daar wel een leuk nummertje voor
Is goed, slaap je rustig als je in bed ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan echt niet stilzitten.. dansen in de woonkamer om 4 uur op een vrijdag... das nieuw
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Is goed, slaap je rustig als je in bed ligt.
Dan doe ik iets goed![]()
zijn 5 luisteraars, waaronder jij en ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het lijkt nu net of ik de enige luisteraar ben
Tuurlijk.. ik ben liev. Dan doe je datquote:
en fanta.. dus dan nog 2quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
zijn 5 luisteraars, waaronder jij en ik
Op msn.. hij wil dronken worden.. moet ik hem ff bij het topic roepenquote:
Jah is lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Op msn.. hij wil dronken worden.. moet ik hem ff bij het topic roepen
Wat vind je van de muziek?quote:
mwo beetje casuel eigenlijk. ik wil wel wa ruigers!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat vind je van de muziek?
Tonight im fucking youquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat zingt hij![]()
dees ken ik niet
ik heb nu top 40 en een paar nummers van mijn reggae set in de enque staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo beetje casuel eigenlijk. ik wil wel wa ruigers!
quote:
reggae is wel leuk. heb je die ene van bob marley ook, get up stand up!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:02 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb nu top 40 en een paar nummers van mijn reggae set in de enque staan
ff zoeken hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
reggae is wel leuk. heb je die ene van bob marley ook, get up stand up!
Dit liedje bij het stappen.. lol.. zie al van alles voor me..quote:
sry was nr aan het zoeken voor fanta, zal ff skippenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit liedje bij het stappen.. lol.. zie al van alles voor me..
uhmmm viro.. wasdit?
is goed hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fanta ik schop msn uit hoor.. gaan hier wel ff verder
nice nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb damian marley, ziggi, gentleman ook nog
ja, dat was vanwege topic #601quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb even snel een biografie gelezen![]()
Zag ik daar onderaan een quote waarin ik genoemd word
De tv tunesquote:
Dit gaat dus een mooie quote wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro je bent gewoon de baas der relaxte muziek
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro je bent gewoon de baas der relaxte muziek
Thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alweer zo'n lekker plaat
aaargh je moet echt voor het stappen draaien.. damn hoezo in de moode komen
ik kan al weken niet dm enquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:18 schreef _Fanta het volgende:
hmm kan mn pms op ene of andere manier nie meer openen.. mjah boeiend!
beetje bi is niet bahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
besef me ineens dat deze post nogal gay is, mjah fuk it
wahahah, niemand zal em snappen, behalve knetter en ik danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
besef me ineens dat deze post nogal gay is, mjah fuk it
neuh! jij blijft hier zolang ik dr nog zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat drinken is allang op.. nog 1 en dan echt naar bed... . schop me met 10 minuten eens mijn bed in wil je
is goed heb dus genoeg nummers tot 4.30 staanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat drinken is allang op.. nog 1 en dan echt naar bed... . schop me met 10 minuten eens mijn bed in wil je
dan doet viro het vast welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
neuh! jij blijft hier zolang ik dr nog zit
ik heb nog doos wijn, zulle dr lekker samen van gaan snoepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga door tot 5.30 dan stop ik en neemt trololo automaat het overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan doet viro het vast wel
En dan ga ik naar bedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:22 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga door tot 5.30 dan stop ik en neemt trololo automaat het over
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:23 schreef _Fanta het volgende:
Pure nostalgie dit nummer!!! i do like!!!
ik zit hier gewoon mee te zingen, zal mijn broertje leuk vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:23 schreef _Fanta het volgende:
Pure nostalgie dit nummer!!! i do like!!!
Neeeeeeee heb om half 10 iets he.. kan ik toch niet bezopen aankomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb nog doos wijn, zulle dr lekker samen van gaan snoepen
die kan jou horen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon mee te zingen, zal mijn broertje leuk vinden
zit net ff te kijken. ik dacht dat jij ouder wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zit hier gewoon mee te zingen, zal mijn broertje leuk vinden
ben bijna 23quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit net ff te kijken. ik dacht dat jij ouder was![]()
kan gerustquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neeeeeeee heb om half 10 iets he.. kan ik toch niet bezopen aankomen
ik dacht echt dat jij ouder was.. waarom weet ik niet.. maar zo'n gevoel had ik.quote:
ik ben fysiek maar 23, heb veel shit door gemaakt in mijn jonge leven. mentaal ben ik veel ouderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jij ouder was.. waarom weet ik niet.. maar zo'n gevoel had ik.
broekie
dat verklaart een boel..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben fysiek maar 23, heb veel shit door gemaakt in mijn jonge leven. mentaal ben ik veel ouder
ik kan tegen commentaar, ik zie dat als verbeter punten. boos worden heeft geen zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:27 schreef _Fanta het volgende:
geintje man, ik vind jou goed draaien goos!
i knowquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat verklaart een boel..
toch een broekie
dat is geen commentaar toch.. dat ik je broekie noem.. je bent gewoon veeeeeeuuuul jonger dan mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:28 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan tegen commentaar, ik zie dat als verbeter punten. boos worden heeft geen zin.
maar da was geen commentaar man, ik maakte gwoon grapje om je leeftijd manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:28 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan tegen commentaar, ik zie dat als verbeter punten. boos worden heeft geen zin.
Muziek is topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:29 schreef Viro het volgende:
oh en ik denken over de muziek dat ik draai
Ik ben onschuldig.. heb je hem niet toevallig naast je staan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:30 schreef _Fanta het volgende:
Woeii waar is die fles gebleven?, heb jij die weer afgepakt Knetter?
Dat hangt er vanaf. Ligt aan de persoon, maar ouder dan 10jaar gaat ouder toch net iets te ver voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Muziek is top![]()
val je op oudere vrouwen![]()
vrouwen boven de 10 jaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ligt aan de persoon, maar ouder dan 10 gaat toch net iets te ver voor mij
heb het aangepast, was een woordje vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwen boven de 10 jaar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:31 schreef _Fanta het volgende:
en van mij moet je al helemaal niks aantrekke, ben nogaal gaar, en knetter is mij opair
is nog een kromme zin.. vrouwen die 10 jaar ouder dan jou zijn bedoel jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ligt aan de persoon, maar ouder dan 10jaar gaat toch net iets te ver voor mij
heb ik aangepast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is nog een kromme zin.. vrouwen die 10 jaar ouder dan jou zijn bedoel je
dan maak ik nog een kansje
aaah zie het..ach we zijn moequote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:34 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ik aangepast.
Zou best goed kunnen
Aaaahw dat is lief van je, trustequote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah zie het..ach we zijn moe
lol
maar ik ga naar bed.. ik zou er allang in geschopt moeten zijn...
maar die muziek.... ja ik ga echt.... slaap lekker lieve schatten..
Veel plezier in dromenland en niks doen wat ik ook niet zou doen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:38 schreef _Fanta het volgende:
eej maar zal gwoon doen als jou was Viro, is leuke meid die Knetter![]()
jah sry heel fok deed ineens nogal sloom..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wens mij nou eens welterusten dan
heb ik soms ook last van, er is dan niks aan de hand met mijn internet. Zal wel aan fok liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah sry heel fok deed ineens nogal sloom..
soms heeft Fok! beetje last van keuren iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:41 schreef Viro het volgende:
[..]
heb ik soms ook last van, er is dan niks aan de hand met mijn internet. Zal wel aan fok liggen
goed bezig kerel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:45 schreef Viro het volgende:
zo weer een paar nummers in de enque lijst gegooid
jup!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:50 schreef Viro het volgende:
[..]
ik vind em live beter dan op de album
Dat jij moet leren om op eigen benen te leren staan als je dronken bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:51 schreef _Fanta het volgende:
maar wat vind jij er nou van dat mn opair me zomaar hier achter laat?
pcies, een echte schipper zet zn eigen koers wel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat jij moet leren om op eigen benen te leren staan als je dronken bent
dat is ze zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:53 schreef _Fanta het volgende:
ben ook nie echt afhankelijk van haar hoor, maar ze is wel lief toch?
lekker, dan slaap ik lekker zo meteenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
da bdoel ik. en nu we hier toch nog zitte trek ik ff fles wijn open, lust jij ook een glas?
ik heb ff goed groot glas voor jou ingeschonken, proost kerel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:56 schreef Viro het volgende:
[..]
lekker, dan slaap ik lekker zo meteen
2, jij en ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 04:59 schreef _Fanta het volgende:
hoeveel luisteraars heb je nu nog eigenlijk?
Ja idd, had anders toch wel mijn pc aanlaten staan tot 5.30.Ben een blu ray filmpje binnen aan het halen op dit momentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
bof je tochwel weer ff da ik er nog ben niewaar?
bedoel je sean paul ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
dadelijk iets van jean paul, vin ik ook altijd wel leuk!
ik ben soms beetje dislectisch als ik aan dequote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:02 schreef Viro het volgende:
[..]
bedoel je sean paul ?
heb namelijk geen jean paul in mijn database staan
ik heb een leuke nummer gevonden van sean paul en bob sinclairquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah die idd! die heeft ook wel wa lekkere nummers
gaan we lekker met zn 2en uit zn plaat!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb een leuke nummer gevonden van sean paul en bob sinclair
dit is een goede oefening voor mij als ik eenmaal een vaste dagen en tijd hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gaan we lekker met zn 2en uit zn plaat!!!
pcies, nu kan je ff beetje gewend raken aan het programma enzo, al vind ik dat je het nu al goed doet, je draait echt smooth man!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:05 schreef Viro het volgende:
[..]
dit is een goede oefening voor mij als ik eenmaal een vaste dagen en tijd heb
heb op mijn pc butt, winamp open staan en niks anders. op mijn laptop ben ik aan het fokken, msn'en etc etcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pcies, nu kan je ff beetje gewend raken aan het programma enzo, al vind ik dat je het nu al goed doet, je draait echt smooth man!
hij is al halverwege, en ik hoor hem veels te weinig terwijl hij onwijs goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:08 schreef _Fanta het volgende:
doe maar nog wa meer van die Sean Paul. dit nummer mag je wel afbreken, of als je die zelf leuk vind dan laten staan natuurlijk
ik kende deze nog nie, maar klinkt wel tof iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:09 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is al halverwege, en ik hoor hem veels te weinig terwijl hij onwijs goed is.
bon jovi - work for the working manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik kende deze nog nie, maar klinkt wel tof idd
ja zeker, is reggae/dancehallquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
jij vind deze muziek ook wel beetje leuk toch?
top!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:14 schreef Viro het volgende:
[..]
ja zeker, is reggae/dancehall
ik ben van alle markten thuis qua muziek.
ik ben slaap dronkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:14 schreef _Fanta het volgende:
njah jij bent nuchter, ik alles behalve nuchter, enjah da vind zo'n muziek wel chill!. maar je mag ook wel je eigen muziek draaien hoor
zag hem op eens ertussen staan, dacht gelijk: die moet ik draaien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hehe, welcome to the club then. maar deze plaat is ook echt gruwelijk lekker!!!
snap ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:17 schreef Viro het volgende:
[..]
zag hem op eens ertussen staan, dacht gelijk: die moet ik draaien.
dan komt jouw plaat er aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
snap ik, maar kan deze plaat vind ik nie zo eigenlijk...
dan pas ik de enque lijst ff aan, nog 2 sean paul nummers en trololo kan met zijn automaat eropquote:
is goed man, tof dat je mij nog ff van wa plaatjes wou voorzien!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:22 schreef Viro het volgende:
[..]
dan pas ik de enque lijst ff aan, nog 2 sean paul nummers en trololo kan met zijn automaat erop
luisteraar is koning(in) bij mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is goed man, tof dat je mij nog ff van wa plaatjes wou voorzien!
quote:
Voor het eerst meer post dan koelkastquote:Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 05:30 uur
01. 123 Knetterkrankjorum
02. 102 Viro
03. 095 djkoelkast
04. 067 _Fanta
05. 055 Boterhamzakje
06. 036 Zokunen
07. 030 Huppelmuts
08. 025 WebHawkjuh
09. 025 Het_Fenomeen
10. 017 Paul_in_the_Dark
11. 013 Spouwerranger
12. 011 Monopoly
13. 007 FreezePop
14. 005 Myraela
15. 004 stevenmac26
16. 003 Floxcie
17. 003 Rockiejj
18. 002 Ezechielk
19. 002 porsche1
20. 001 Cousin_Eddy
oke man!, ik ben ff van fok! maar laat stream aanstaan. slaap lekker zo baas!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:40 schreef Viro het volgende:
ok tot 6.00 nummers van sean paul, dan duik ik echt mijn nest in.
Jij ook. En bedankt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
oke man!, ik ben ff van fok! maar laat stream aanstaan. slaap lekker zo baas!
nope, draai vanaf 3.15, is mijn eerste keerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet verkeerd, heb jij niet geslapen ofzo?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:24 schreef Viro het volgende:
[..]
krijg dit soort complimenten vanaf 3.45 ofzo.
pop en nog wat, weet het niet meer uit mijn hoofd.quote:
Oké, ik hou niet zo van deze muziek op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:28 schreef Viro het volgende:
[..]
pop en nog wat, weet het niet meer uit mijn hoofd.
Iig Richard Vission ft. Static revenge & luciana - i like that
Ja ik zei in het goedemorgen topic al, ga je kater wegslapen en kom om half 6 weer rondkwebbelen.quote:
heb van alles en nog wat in de enque staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, ik hou niet zo van deze muziek op de vroege ochtend
ik wacht het af. Er is altijd wel goede muziek in jouw lijstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:30 schreef Viro het volgende:
[..]
heb van alles en nog wat in de enque staan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wacht het af. Er is altijd wel goede muziek in jouw lijst
tot 7 uur. zou eigenlijk al gestopt zijn om 5.30 maar ik had zo'n zin gekregen om door te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot wanneer blijf je draaien trouwens?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Ff een jaartje geen school, tijd voor mezelf genomen
ik kon niet anders, in prive leven te veel mee gemaakt waardoor ik op instorten stondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]ik mag helaas zo'n keuze niet maken.
Dat is inderdaad dan een goede keuze, alles op een rijtje zetten etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:38 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kon niet anders, in prive leven te veel mee gemaakt waardoor ik op instorten stond
als ik dit zo allemaal lees, ben ik een aanwinst voor onz-radioquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Say it right![]()
Beste nummer van Nelly Furtado
Er moeten meer komen maatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:39 schreef Viro het volgende:
[..]
als ik dit zo allemaal lees, ben ik een aanwinst voor onz-radio
Sinds 3:16quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:41 schreef Viro het volgende:
ben al 3 uur 28 minuten aan het uitzenden
Dat gaat verbroken worden, Marathon van Monopoly komt eraanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:41 schreef Viro het volgende:
ben al 3 uur 28 minuten aan het uitzenden. volgens mij gelijk de eerste keer de langste dj uitzending
dat is waar ook. Ben dan blij met een 2de plekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gaat verbroken worden, Marathon van Monopoly komt eraan
Maar de nonstop trololo bestaat ook met 5uur tot 9 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:43 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is waar ook. Ben dan blij met een 2de plek
hij is er dan niet, gaat allemaal automatischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar de nonstop trololo bestaat ook met 5uur tot 9 uur
O zo... Even het rooster doorspitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:44 schreef Viro het volgende:
[..]
hij is er dan niet, gaat allemaal automatisch
een 3de plek danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dragems heeft van 01 tot 06 uur gedraaid
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:45 schreef Viro het volgende:
nog 4 nummers dan neemt trolololo automaat het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |