quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh heb ook nog chuppa chup.. goed idee
je hebt je sig nog niet terug veranderdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef Viro het volgende:
het gaat lekker nog ff en we zitten op #700
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt je sig nog niet terug veranderd![]()
En nog zeker niet je laatstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit was trouwens mijn eerste ONZ radio topic die ik heb geopend
ozonequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog tips voor een Tsjechisch of Slowaaks nummer? ben een setje aan het bouwen voor een buitenlands avonduur
quote:
Iets origineler bittequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:49 schreef Viro het volgende:
heb een minuut 30 a 40 zitten uitzenden op een teststream, ging best wel goed
Oh noes nog een kogelgat in mn raamquote:
Draai wat beters danquote:
google vooicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:51 schreef Zokunen het volgende:
Voor Polen heb ik bijvoorbeeld "Gosia Andrzejewicz - Pozwól y" uitgekozen
Vraag me af of ik dat tzt m'n strot uit ga krijgen
Ik ben vergeten peuken te halenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb nog maar 1 snoepje en 2 lolly'swaarvan 1 lolly erg klein is..
ben gewoon vergeten lolly's te halen
dat is een nog groter drama! al hoewel.. peuken-lolly's.......60-40 ja dat is nog erger! heb je niks meer dan!quote:
1 van de mannen hier heeft er vast 1 voor jequote:
ik heb al mijn nummer in winamp geladen, vanuit de bieb zoeken en hoppa toevoegen aan playlistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:53 schreef Zokunen het volgende:
Het grootste probleem wordt alleen dat ik edcast/butt niet aan de gang krijge dus ik moet van al die onmogelijke nummers ook nog mp3 versies vinden
seks op vuurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat is eigenlijk een goede vertaling van Seks on fire?
De seks is gruwelijk lekker?
Maar ik wil het hier als DJ draaien, een trip door Europa tijdens het Buitenlands avonduur.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb al mijn nummer in winamp geladen, vanuit de bieb zoeken en hoppa toevoegen aan playlist
WTF is er aan de hand.. normaal was hier al 30 x op gereageerd!quote:
Dus echt 1 liedje per land, maar dan wel in de voertaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar ik wil het hier als DJ draaien, een trip door Europa tijdens het Buitenlands avonduur.
En Edcast/Butt werken hier nog niet 100%
Ik heb een lolly in mijn reet van salmiakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
seks op vuur
loeihete seks
Go your gangquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft zich al iemand gemeld voor hierna? Anders wil ik mijn nieuwe servertje even proberen
innovatie is altijd goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft zich al iemand gemeld voor hierna? Anders wil ik mijn nieuwe servertje even proberen
Mijn zegen heb je, ik ben nog lang niet klaar voor mijn buitenlands avonduurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ja iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF is er aan de hand.. normaal was hier al 30 x op gereageerd!
ga jij maar, ik ben nog ff bezig het één en ander klaar te zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Niet dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 van de mannen hier heeft er vast 1 voor je
heb er maar 2.. .. maar als wilt mag je er 1 hebben... dit typ ik met pijn in mijn hartquote:
Als ik eerst even 10-15 min mag testen gaarne. Op de testserver krijg ik namelijk rare resultaten en ik wil zeker zijn dat het niet aan de pc ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil om 1 uur wel WebHawk in de nacht, of krijgen we al genoeg van webhawk deze avond?
Sure, go ahead!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik eerst even 10-15 min mag testen gaarne. Op de testserver krijg ik namelijk rare resultaten en ik wil zeker zijn dat het niet aan de pc ligt.
ik blijf wakker voor je hoor.. alleen niet tot 5 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil om 1 uur wel WebHawk in de nacht, of krijgen we al genoeg van webhawk deze avond?
Had ik eik ook gepland, alleen niet officiëel aangevraagd
Ik wil een vleeslollyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er maar 2.. .. maar als wilt mag je er 1 hebben... dit typ ik met pijn in mijn hart
Ik snap er ook niks van..quote:
je mag een column doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
Nou mensen, dat was mijn spannende dag.
eindelijk brace op de radioquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
Even mijn verzoekjenssysteem testen
is het nu al klaar ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
Even mijn verzoekjenssysteem testen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dan kun je dus ALLES aanvragen en ALLES wordt gedraaid
zelfs blofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dan kun je dus ALLES aanvragen en ALLES wordt gedraaid
Zekerquote:
Moet ik maar weer teststreams gaan hosten dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik begin met een huuuuuuuuuuge database maar die mag worden aangevuld
En die teststreams zijn dus gewoon ruk want ik hoor nu geen enkel hapertje
Dat kan nog niet denk ik?quote:
De bedoeling is dat het over gaat naar de server van Eze, maar ik moet eerst een dj mailsysteem in elkaar zetten, dat alle dj's een mail krijgen bij serverwijzigingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Moet ik maar weer teststreams gaan hosten dan?
Ja uittesten geloof ikquote:
Straks mag iedereen elke nacht de hele nacht en in alle open sloten verzoekjes doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:13 schreef Zokunen het volgende:
Kan ik dan ook op die lijst komen koelkast, ik draai wel niet vaak, maar wind het af en toe wel leuk
Ik geef je 2 tips:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
djkoelkast zat je voor radio onzin ook al op het fok forum?
Ik bedoel op de lijst voor server infoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Straks mag iedereen elke nacht de hele nacht en in alle open sloten verzoekjes doen
Holy fuck ik zie nu pas dat je redactie van frontpage bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geef je 2 tips:
1: mijn tagje
2: mijn registratiedatum
lolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Holy fuck ik zie nu pas dat je redactie van frontpage bent
Je zegt precies hetzelfde als ik net hardop zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Holy fuck ik zie nu pas dat je redactie van frontpage bent
Dat. Hoewel ik het wel wist.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zegt precies hetzelfde als ik net hardop zeg.
??? huh???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:16 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zou hij anders zo'n taalnazi zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redactie... dus taalkundig corrigerend bezigquote:
ohquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geef je 2 tips:
1: mijn tagje
2: mijn registratiedatum
Heb van hem nog geen klachten gehad... vandaag wel van iemand anders...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Redactie... dus taalkundig corrigerend bezig
En daar heeft hij hier ook een handje van
Ik let er niet te veel op, dan word ik gek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb van hem nog geen klachten gehad... vandaag wel van iemand anders...
Haha ga er alsjeblieft niet op letten bij mij... dan word ik ook gekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik let er niet te veel op, dan word ik gek.
Maar soms moet ik wel
Als mensen het maar snappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Haha ga er alsjeblieft niet op letten bij mij... dan word ik ook gek
Hoorde al dat mijn grammatica ruk is
Ik heb geen bericht gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
@requesters: zet er wel je usernaam + bericht bij, want dat wil ik ook werkend zien.
Moet allebei anders zie ik 't nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb geen bericht gedaan
Wel username
Dat vind ik dus ookquote:
En nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet allebei anders zie ik 't niet
Drentsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]als je op z'n minst je moerstaal maar beheerst.
Drenthequote:
Hoin Schatjenquote:
Kunnen we er al meer aanvragen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ben terwijl jullie aanvragen even wat dingen aan het verbeteren hoor
Wel meezingen he!quote:
quote:
Heh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
als ik dat nummer hoor dan is hier dus binnen 20 seconden alles kapot, die gaat uit de database en wordt het enige NOOIT aan te vragen nummer.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nummer gaat NOOIT gespeeld worden in mijn bijzijn of ik flip de pan uit.
Denk niet dat jij goed hebt gelezen net.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:29 schreef Zokunen het volgende:
Request gedaan, maar dit komt geenszins in de buurt van wat je laatst in het topic had.
Veel beperktere keus...
De keuze is idd nog beperkt.. Maar daar komt vast verandering in!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
Pas na 20 keuzes ofzo kon ik hem indienen
Vertel dan even wat je wilde aanvragen en wat de meldingen waren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
Pas na 20 keuzes ofzo kon ik hem indienen
Lees nou even voor je wat zegtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De keuze is idd nog beperkt.. Maar daar komt vast verandering in!
Hoe bedoel je..quote:
ik heb gezegd dat ik er nu alleen muziek in heb van 1965-1980 ongeveer omdat de rest nog aan het downloaden is.quote:
Ja, dat heb ik gelezen. maar Zokunen schijnbaar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik er nu alleen muziek in heb van 1965-1980 ongeveer omdat de rest nog aan het downloaden is.
Je mag mij ook DM'en, dan doe ik t morgen er in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik whatsapp Huppel wel even over een tijdslot
Slaap lekker iedereen
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik whatsapp Huppel wel even over een tijdslot
Slaap lekker iedereen
Oke, geef me even een dm voor je laatste plaatje o.i.d. voor myr weer op zender zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot ik klaar ben, wil ook niet te laat slapen, dus niet al te lang meer.
Hahhaa okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oke, geef me even een dm voor je laatste plaatje o.i.d. voor myr weer op zender zit
Nee, de verzoekjesmachine, ik doe helemaal niets.quote:
Dit is wel een leuke opvulling voor snachts of als er niemand kan/wil draaien.quote:
True! Maar voor snachts is dit ook wel leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:40 schreef FreezePop het volgende:
Heb liever lachen met koelkast dan dit. Net de Nachtzoen, fijn programma is dat. Heel persoonlijk enzo.
Deze machine gaat pas aan als er niemand meer draait en overbrugt de nacht met verzoekjes ipv random spul.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:40 schreef FreezePop het volgende:
Heb liever lachen met koelkast dan dit. Net de Nachtzoen, fijn programma is dat. Heel persoonlijk enzo.
Ik vroeg wat aan van neil diamond, maar dit is ook te verdragenquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Boterhamzakje
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van: Boterhamzakje
Mooien liedje
Deze is 320kbps >>> 192kbps door jouw speakersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
op mono masters, local, klinkt ie nog net iets beter
Dus dat is gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb hier de vbr mp3 rip van de remastered versie.
Stok achter haar rug zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
NouMyr wilde bij mij in de uitzending komen maar ze gaat nu slapen omdat ze omvalt
Het is bijna 2 uur en ik ben ziek.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
NouMyr wilde bij mij in de uitzending komen maar ze gaat nu slapen omdat ze omvalt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aren't we all sickos?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is bijna 2 uur en ik ben ziek.
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
FreezePop
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van FreezePop
Voor de echte sultans van de swing.
Had dan niet gezegd "even een kwartiertje tot 20 minuten"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry, maar dit is even belangrijk, om 2u ben ik wel klaar.
Kun je viro niet in de uitzending krijgen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Had dan niet gezegd "even een kwartiertje tot 20 minuten"
Dat was de planning, maar liep iets anders. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Had dan niet gezegd "even een kwartiertje tot 20 minuten"
(no problem verder heur, ik wacht braaf)
Hij kan mij wel gaan bellen op skypen, maar heb geen mic lieve schatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kun je viro niet in de uitzending krijgen?
Aanvaard.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was de planning, maar liep iets anders. Mijn excuses.
oja kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij kan mij wel gaan bellen op skypen, maar heb geen mic lieve schat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef djkoelkast het volgende:
Doet iemand even 1 met naam/bericht
ben eigenlijk wel even toe aan een dj... na jou? of tussendoor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toppie!
(ging viro ook? voor of na mij?)
ik ga na jou, heb wat anders klaar staan voor vannacht. Ik ben bezig met het afronden van mijn reggae set.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toppie!
(ging viro ook? voor of na mij?)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga na jou, heb wat anders klaar staan voor vannacht. Ik ben bezig met het afronden van mijn reggae set.
Even zien of er nog wat open staat per ongeluk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Unable to connect to socket ineens?
word geconnect met testserverquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Unable to connect to socket ineens?
Toen jij er net in zat kreeg ik steeds "password failed" wat ik altijd krijg als er al een dj opzit...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Even zien of er nog wat open staat per ongeluk.
Met 320kbps connecten was dus toch niet zo slim?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
Hm, hele server ligt er uit lijkt wel.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met 320kbps connecten was dus toch niet zo slim?
Nijn. Bug die ik eerst ook op mijn server had met bepaalde bitrates - de backup-sound staat er niet op in die bitrate. Later wel opgelostquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
http://94.23.19.48:8000/ doet t niet he?
nopequote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
http://94.23.19.48:8000/ doet t niet he?
Ik weet het, ik heb alles aangemaakt tussen 96-256 maar 320 nog niet nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nijn. Bug die ik eerst ook op mijn server had met bepaalde bitrates - de backup-sound staat er niet op in die bitrate.
hahaha sorryyyyy. settings al gecorrigeerd naar 256. eens testen of dat lukt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb alles aangemaakt tussen 96-256 maar 320 nog niet nee.
op de wiki staat duidelijk 192 hoor...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hahaha sorryyyyy. settings al gecorrigeerd naar 256. eens testen of dat lukt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
Als hij het niet binnen 5 minuten doet: pech gehad. Dan morgen pas radio.
Ik ben zo moeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
Elk laatste woord van Myra klinkt lang.
Wat is daaaaaaat?
Ik moet morgen werkeeeeeeeeeeen.
Ik moet heel vroeg ooooooooop.
Uit je hoofd lereeeeeeee
Dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:19 schreef djkoelkast het volgende:
Er luistert toch niemand. Geen muziek.
waarom.. jullie geilen toch op skaaip:Pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jongens jullie moeten muziek aanvragen
Ik geyl niet op skaipquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom.. jullie geilen toch op skaaip:P
ik luister het wel even aan.. lekker op msn roddelen over jullie
Ik werd ineens gebeldquote:
2 vrouwen vonden van niet. Ik voel me even een baas. Laat mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
Webhawk is niet stoer, hij is een nerd. Maar zo houden we van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |