Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoals je het gebruikt stoort het nietEn je kan hier wel over blijven mierenneuken en proberen om andere woorden te vinden, maar volgens mij moet de rest ook nog af. Dus kan je dan beter accepteren dat je hier wellicht in een later stadium nog wat aan schaaft dan dat je er nu op blijft hangen
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.Ik ben hier al uren mee bezig. Erg he.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan gebeurenGezien de manier waarop je kritiek hebt gekregen vind ik het niet gek dat je nu de lat zo gigantisch hoog legt voor jezelf
Hetgeen dat je nu laat lezen ziet er goed uit. Heb je nog meer stukjes waar je over twijfelt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar komt het indd. ook door. Ik wil gewoon zo weinig mogelijk over het hoofd zien. Maar de tijdsdruk gaat door.
Hm, niet zozeer. Het past nu wel op 1 A4. Maar ik moet zoveel uitleggen en ik weet dat ik soms onhandige zinnen gebruik en tig keer moet herformuleren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Hetgeen dat je nu laat lezen ziet er goed uit. Heb je nog meer stukjes waar je over twijfelt?
Volgens mij weet niemand alles in 1x perfect op papier te zetten hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, niet zozeer. Het past nu wel op 1 A4. Maar ik moet zoveel uitleggen en ik weet dat ik soms onhandige zinnen gebruik en tig keer moet herformuleren.
Nou, ik werk wat dat betreft gewoon heel traag. Alleen reflecties kan ik heel goed en snel op papier zetten. Dit soort dingen niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand alles in 1x perfect op papier te zetten hoor
Geeft niets toch? Althans, zo beredeneer ik. Ik schrijf heel makkelijk omdat ik mijn emoties ook op deze manier uit. Alleen ben ik weer veel moeilijker in communicatie irl. Je kan niet overal goed en snel in zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik werk wat dat betreft gewoon heel traag. Alleen reflecties kan ik heel goed en snel op papier zetten. Dit soort dingen niet.
Ach, het neemt zoveel tijd in en die tijd heb ik niet altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Geeft niets toch? Althans, zo beredeneer ik. Ik schrijf heel makkelijk omdat ik mijn emoties ook op deze manier uit. Alleen ben ik weer veel moeilijker in communicatie irl. Je kan niet overal goed en snel in zijn
Ja, ik doe mijn best. De rest van mijn opzet was redelijk goedgekeurd. Problemen lagen in de centrale vraag, implicaties voor het onderzoek, kernbegrippen en literatuurlijst. De rest (onderzoekstype) was bijv. wel goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef Yesse het volgende:
Ik ben al een week bezig met mn inleiding, ik snap wat je bedoelt. Daarnaast probeerde ik duidelijk te schrijven maar mn ma begreep mn inleiding nog steeds niet![]()
Het komt vast allemaal goed!
goeiedag eeehm!! alles goud hiero?!quote:
Ja man! Met oe? Hoe gaat't met bakkie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goeiedag eeehm!! alles goud hiero?!
quote:
It's like The Forcequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef PieterBas het volgende:
ductape is the answer to lots of problems
quote:
Dat gaat wel wat ver...quote:
Star Wars is tof, behalve dan die nieuwe meukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef Bravebart het volgende:
Ah gelukkig, ik ben niet de enige die afknapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |