Wat kan mijn vader?quote:
Het was toch juist.. Maar er kan nog meer.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:39 schreef Lithia het volgende:
Dean heeft voor het eerst een ninja edit gedaan
Alleen om je te quoten, ik had al wel gezien wat je getypt had.quote:
Maar als iemand nu terugleest, dan zou ie dat niet zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen om je te quoten, ik had al wel gezien wat je getypt had.
Ik denk het... plaatje van Wim Kan.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het plaatje van Dean niet ziet?
Is ook niet een charmante foto ofzo hoor, dus in dit geval maakt dat niet uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:47 schreef jna het volgende:
Zeker ook nieuw in de mobiele layout, dat je geen plaatjes meer kan zien
Kan je het wel zien?quote:
Wim Kan hier ook niet weergegeven worden...quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het plaatje van Dean niet ziet?
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 11:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is ook niet een charmante foto ofzo hoor, dus in dit geval maakt dat niet uit.
Als je hem gaat quoten en dan op 'afbeelding' klikt:
[..]
Kan je het wel zien?
King?quote:
Het zat me al een tijdje dwars, maar ik vraag het toch maar... was je niet eerst een modje?quote:
wtfquote:
Euhm jaar of 3 terug jaquote:Op zondag 6 februari 2011 11:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het zat me al een tijdje dwars, maar ik vraag het toch maar... was je niet eerst een modje?
I knew it!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm jaar of 3 terug jatoen een maand of 6 gebanned geweest en nu ben ik er weer
Hehe,je zou er maar wakker van liggenquote:
Dat gelukkig net niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe,je zou er maar wakker van liggen
Jaja! Dat zeg je nuquote:
Heyz D_A!quote:
Dat dusquote:Op zondag 6 februari 2011 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Wat een enorm tyfusweer zegFucking warm buiten en als ik dan eindelijk eens slaap word ik wakker en kan ik niet meer slapen door die tyfuswind
OJA!?!quote:
Viel mee?quote:
Absoluutquote:
Dat klinkt anders niet zo lekker.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AbsoluutVond 'm vrijdagnacht iets minder awesome, vreemd bed, dikke wind, slecht geslapen. Maar over het algemeen: lekker.
Ik sliep bij m'n zusquote:
Nein, die is nog steeds foetsiequote:
Ahh, nu snap ik het.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik sliep bij m'n zusEn die had de wind pal op die kamer staan
Wat een heuameauuquote:
Indeed, je zou er maar mee samenwonen...quote:
Moet je je behoorlijk in je kontje genomen voelen..quote:Op zondag 6 februari 2011 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Indeed, je zou er maar mee samenwonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |