Dankuquote:
Er is hoop aan de horizonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, er is hoop. Ik krijg morgen hulp van mijn klasgenoot die een 8,2 had. Ben vd week naar de bieb geweest en stuk of 5/6 boeken gehaald. Ik heb 3 leenscripties waar ik beetje naar mag kijken, ook qua bronnen. Dus... het zou kunnen dat ik dit haal.
Ik worstel en kom boven.![]()
Tsjakaaaaaaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankjewel!Ik zal ze eens wat laten zien.
Ik kan het potvernondeju wel!
Ook niet erg toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
Tja, als dit niet wordt goedgekeurd, studeer ik af in september i.p.v. juli.![]()
Nu jij nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hoort er weer helemaal bij
Ik bedoel meer qua studie. Bij mij zat er niet 5 maanden tussen mn scriptie inleveren en afstuderenquote:
Gaat Luctor je helpen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, er is hoop. Ik krijg morgen hulp van mijn klasgenoot die een 8,2 had. Ben vd week naar de bieb geweest en stuk of 5/6 boeken gehaald. Ik heb 3 leenscripties waar ik beetje naar mag kijken, ook qua bronnen. Dus... het zou kunnen dat ik dit haal.
Ik worstel en kom boven.![]()
Ik moet eerst mijn Onderzoeksopzet inleveren, 10 feb. Op 4 april mijn concept scriptie en 10 mei mijn echte scriptie. Resultaten afwachten + presentatie ergens half juni. Op 6 juli hoop ik mijn diploma te mogen ontvangen.quote:
Ah ok, ik dacht dat je nu al je eindscriptie moest inleveren bij je scriptiebestrijderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn Onderzoeksopzet inleveren, 10 feb. Op 4 april mijn concept scriptie en 10 mei mijn echte scriptie. Resultaten afwachten + presentatie ergens half juni. Op 6 juli hoop ik mijn diploma te mogen ontvangen.
En ik loop 3 keer per week stage.
Nope, zover is het gelukkig nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je nu al je eindscriptie moest inleveren bij je scriptiebestrijder
Ik had hetzelfde ja, maar komt wel goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, zover is het gelukkig nog niet.
Ik vind het echt moeilijk merk ik. Why!? Ik heb nog niet eerder zo erg tegen iets aangelopen.
Ik hoop het echt. Ga alles op alles zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde ja, maar komt wel goed
jaja, al met het huisch overlegd?quote:
Ik heb het even genoemd, maar die jongen heeft het zo druk met alles joh. Morgen is hij weer terug van z'n ouders, dan zal ik hem er ff over doorzagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jaja, al met het huisch overlegd?
Rustig aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het even genoemd, maar die jongen heeft het zo druk met alles joh. Morgen is hij weer terug van z'n ouders, dan zal ik hem er ff over doorzagen
Ik doe niet andersquote:
Ik hoop dat hij spoedig in huis is kan hij nog even warm draaien met compleet nieuwe binnenkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |