Ook niet erg toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
Tja, als dit niet wordt goedgekeurd, studeer ik af in september i.p.v. juli.![]()
Nu jij nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hoort er weer helemaal bij
Ik bedoel meer qua studie. Bij mij zat er niet 5 maanden tussen mn scriptie inleveren en afstuderenquote:
Gaat Luctor je helpen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, er is hoop. Ik krijg morgen hulp van mijn klasgenoot die een 8,2 had. Ben vd week naar de bieb geweest en stuk of 5/6 boeken gehaald. Ik heb 3 leenscripties waar ik beetje naar mag kijken, ook qua bronnen. Dus... het zou kunnen dat ik dit haal.
Ik worstel en kom boven.![]()
Ik moet eerst mijn Onderzoeksopzet inleveren, 10 feb. Op 4 april mijn concept scriptie en 10 mei mijn echte scriptie. Resultaten afwachten + presentatie ergens half juni. Op 6 juli hoop ik mijn diploma te mogen ontvangen.quote:
Ah ok, ik dacht dat je nu al je eindscriptie moest inleveren bij je scriptiebestrijderquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn Onderzoeksopzet inleveren, 10 feb. Op 4 april mijn concept scriptie en 10 mei mijn echte scriptie. Resultaten afwachten + presentatie ergens half juni. Op 6 juli hoop ik mijn diploma te mogen ontvangen.
En ik loop 3 keer per week stage.
Nope, zover is het gelukkig nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je nu al je eindscriptie moest inleveren bij je scriptiebestrijder
Ik had hetzelfde ja, maar komt wel goedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, zover is het gelukkig nog niet.
Ik vind het echt moeilijk merk ik. Why!? Ik heb nog niet eerder zo erg tegen iets aangelopen.
Ik hoop het echt. Ga alles op alles zetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde ja, maar komt wel goed
jaja, al met het huisch overlegd?quote:
Ik heb het even genoemd, maar die jongen heeft het zo druk met alles joh. Morgen is hij weer terug van z'n ouders, dan zal ik hem er ff over doorzagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jaja, al met het huisch overlegd?
Rustig aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het even genoemd, maar die jongen heeft het zo druk met alles joh. Morgen is hij weer terug van z'n ouders, dan zal ik hem er ff over doorzagen
Ik doe niet andersquote:
Ik hoop dat hij spoedig in huis is kan hij nog even warm draaien met compleet nieuwe binnenkantquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Jaaaaquote:
Wat staat er nu dan? Misschien kunnen wij helpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef vencodark het volgende:
Moet...tekst...in...inleiding...inkorten...maar...weet....niet...wat...te...schrappen!
Wantquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef vencodark het volgende:
Moet...tekst...in...inleiding...inkorten...maar...weet....niet...wat...te...schrappen!
Jawel. 1 A4 voor de inleiding, lettertype 12. Daar moet in staan: stageplaats, aanleiding onderzoek, aard + omvang probleem, opdracht opdrachtgever, centrale vraag, wat er verder in het verslag te lezen valt. Ik krijg het er niet op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WantJullie krijgen toch niet serieus een maximaal aantal woorden/pagina's?
Een hoop. Alles wat ik in de post boven mij heb verteld..maar dan niet in 1 a4.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat staat er nu dan? Misschien kunnen wij helpen.
Gewoon schijt aan hebben, je zit niet meer op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel. 1 A4 voor de inleiding, lettertype 12. Daar moet in staan: stageplaats, aanleiding onderzoek, aard + omvang probleem, opdracht opdrachtgever, centrale vraag, wat er verder in het verslag te lezen valt. Ik krijg het er niet op.
Moet je dingen inkorten. Niet om de hete brij/brei heen lullen, maar to the point.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een hoop. Alles wat ik in de post boven mij heb verteld..maar dan niet in 1 a4.
Heb ik al verteld dat mijn eerste kans geheel is neergesabeld? Als ik nu tegen de regels in ga, kan ik het vergeten. Trust me on this one.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben, je zit niet meer op de middelbare schoolAls jij aan kan geven waarom je meer plek nodig hebt, zou het wel heel debiel zijn als ze daar tegenin gaan
Ja, i know. Maar ik heb het al 15 keer gelezen en gewijzigd maar toch krijg ik het er niet in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je dingen inkorten. Niet om de hete brij/brei heen lullen, maar to the point.
Bij academisch schrijven kregen wij ook de opdracht een inleiding maximaal 3 kwartA4 te houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben, je zit niet meer op de middelbare schoolAls jij aan kan geven waarom je meer plek nodig hebt, zou het wel heel debiel zijn als ze daar tegenin gaan
Als je hulp wilt wil ik wel kijken of ik wat kan inkorten voor je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat mijn eerste kans geheel is neergesabeld? Als ik nu tegen de regels in ga, kan ik het vergeten. Trust me on this one.
[..]
Ja, i know. Maar ik heb het al 15 keer gelezen en gewijzigd maar toch krijg ik het er niet in.
En dat is toch best lastig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Bij academisch schrijven kregen wij ook de opdracht een inleiding maximaal 3 kwartA4 te houden
Ik zal erover nadenken. Het is best lastig denk ik als je de stof/details niet kent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je hulp wilt wil ik wel kijken of ik wat kan inkorten voor je?
Aan de hand van het lijstje wat je net opschreef kan je wel controleren of zinnen korter en bondiger kunnen worden geformuleerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Het is best lastig denk ik als je de stof/details niet kent.Iig bedankt.
Jaa, daar ben ik nu mee bezig. Niet te overbodig tekst enzo. Ik heb wel moeite om soms kort en bondig te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Aan de hand van het lijstje wat je net opschreef kan je wel controleren of zinnen korter en bondiger kunnen worden geformuleerd![]()
Jeps, dat werd bij ons ook als richtlijn gebruikt (voor korte papers dan, niet voor verslagen van 50+ pagina's, dat is bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Bij academisch schrijven kregen wij ook de opdracht een inleiding maximaal 3 kwartA4 te houden
Ja, het lukt uiteindelijk ook wel, maar het is toch wel ff lastig, voor mij iig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Het is me altijd wel gelukt tot nu toe, maar soms is het wel schrappen ja.
dat wil ik zien, een inleiding voor een scriptie in 5 regelsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan een inleiding altijd in vijf tot tien regels schrijven en dan zit ook alle het vereiste erin.
Luctor heeft zo'n ding vast nog nooit hoeven makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef jna het volgende:
[..]
dat wil ik zien, een inleiding voor een scriptie in 5 regels
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef The_Dean het volgende:
Inleiding:
Deze scriptie gaat over *onderwerp*. Veel plezier met lezen.
Twee tot drie regels max. Makje.
Lees nu maar snel verder!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn scriptie gaat over mijn konijn en hij is heel lief en heet Fredje en hier is een foto van hem en sla nu de bladzijde maar om.
Groetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |