Mijn ervaring met vinger-verbanden is dat het godsonmogelijk is om er een bij jezelf aan te leggen. Hopelijk is Tav er ook goed inquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
was bij EBHO altijd erg goed in verbandjes aanleggen, dus dat gaat wel lukken
Ha! Tav kan dat best als Sun het vertelt. Als ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met vinger-verbanden is dat het godsonmogelijk is om er een bij jezelf aan te leggen. Hopelijk is Tav er ook goed in
jaa idd!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Huh......zover ik weet niet hoorkon nooit echt hoogte van haar krijgen
Ik zou wel nog een PJparty met FFT & Aure houden (moeten we ook echt eens doen)
Nee inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa idd!alleen Aure is nu niet zo vaak online he..
Rijst had een nogal druk schemaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oooooh, dan haal ik wat door elkaar.
Dan gingen rijst en FF bij haar eten! Dat was het. Maar toen kwam er net brand/een rondje joggen/een levensreddende operatie tussen.
Ik heb het nummer van Aure, ik kan wel van een van jullie het nummer aan haar doorgeven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
jaa idd!alleen Aure is nu niet zo vaak online he..
Dat moet sowieso lukken hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet aan de wijn doordeweeks
Ok! En de beslissing wordt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Sarabi het volgende:
yayschoonfamilie is ook positief over het huisje
Morgen gaat Ramon en zijn moeder nog even wat dingen berekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet laten voorproeven, dat doen wij wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Spritsen staan in de oven, maar ik denk dat het geen succes gaat worden om die mee te nemen naar de meet. Het is te weinig en er moet morgen wel even worden voorgeproefdHet deeg was iig al errug
![]()
En ik heb vandaag geleerd dat mijn oven niet alleen heteluchtoven kan spelen maar ook normale ovenEn grill en zo
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Morgen gaat Ramon en zijn moeder nog even wat dingen berekenen
En dan hopen dat er niemand ons voor is geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luister naar je gevoel. Da's het belangrijkst.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Helaas! Ik ga jullie natuurlijk geen inferieure producten voorzetten. Dat doe ik mijn collega's welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet laten voorproeven, dat doen wij wel.
hiiiiii dankjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
En een knuf voor FFT, omdat je het zo goed doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |