Ja. de hint was: "eerst vragen"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Was er ook nog een hint van de mol op de radio?
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik snap niet, Soundos heeft niet meegedaan met die koeien opdracht. Daar heeft ze dus toch veel gemist. als 5 vragen nou al over die opdracht gaan, zou ze die fout moeten hebben. En omdat ze er niet uit ging, is ze de mol.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.
Zou natuurlijk wel een tactiek kunnen zijn om niet verdacht te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De mol zou nooit een opdracht niet meedoen.
Als zij het is, vind ik haar echt heel laf. Ze had van tevoren lessen kunnen nemen of zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel een tactiek kunnen zijn om niet verdacht te worden.
Daarnaast zie ik het Karin ook niet zijn....vorige week, ondanks haar hoogtevrees ging ze over dat touw heen. Ze had net zo goed onderweg op kunnen geven of iets dergelijks.
Pepijn of Patrick blijven over voor mij
Als je van tevoren weet dat het een hele moeilijke opdracht is, waarmee waarschijnlijk toch maar heel weinig wordt verdiend (zoals deze dus), kan overslaan best imo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zou gewoon veel te laf zijn voor een mol. En ze kan niks saboteren.
Art vroeg aan Jan bij het fotospel of hij doormocht. Ook vroeg Patrick eerst aan Art of ze zouden mollen voordat hij het deed. Vooral die laatste makes some sense.quote:
Myrianna. En die is al naar huis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Mishu het volgende:
Bij de roodshow op de radio was een tip: rooksignalen. Wie veroorzaakt in aflv. 4 in de busrace de meeste rook?
Patrick vroeg aan Art of ie kon mollen.quote:
Ja klopt maar het was dus voor de mol de uitgelezen mogelijkheid om jezelf uit de picture te plaatsen door de bus te slopen, vooral omdat de andere bus toen ook al stuk was dus dan heb je nog een redelijk excuus ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
De bus mollen is een anti-molactie.
Het was zijn eerste 'trouwdag'. Lief!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hij vlak voordat moment duidelijk in beeld een T-shirt aanhad met daarop 'I love my wife'. Zal z'n vrouw allemaal wel niet leuk vinden dat hij zo duidelijk met Anna optrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |