Mensen zelf voor hun veiligheid ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik snap het even niet?
'Mubarak' haalt websites down?
Positivequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef RvLaak het volgende:
BTW, CNN4... Middelste stream, is dat live?
proM's of antiM's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef -jos- het volgende:
mar3e Mohammed Maree
The Military Forces around #Tahrir square Enterances have arrested 7 activists #EgyArmy #Jan25
het oog van de wereld weerhield Mubarak van het echte extreme geweld. Als er geen beelden meer zijn komen de veiligheidstroepen in burger niet met molotovs maar met geweren en granaten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat alle live-beelden eraf zijn. Geloof mij maar dat de pro's dit ook continue aan het volgen waren, erg handig om te zien waar er zwakke punten zijn.
Ja staats TV, en Nile TVquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus we ehbben nog een live feed, is dat staat-tv?
Inderdaad StaatsTV, maar weet niet voor hoe lang nog. Die bellers zijn in regime-bash-modusquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus we ehbben nog een live feed, is dat staat-tv?
Oh god, gaan we weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: Reuters: CIA warned Obama about unrest in Egypt in 2010.
1 minute ago
Daar is het toch al te laat voor...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft de site zelf down gehaald zodat ze 'm niet kunnen vinden.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Inderdaad StaatsTV, maar weet niet voor hoe lang nog. Die bellers zijn in regime-bash-modus
Die was toch al een tijdje vermist?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef yavanna het volgende:
ulul Ulrika Nulty
by thaitvnews
Seriously injured swe TV-reporter Bert Sundström in #Cairo hospital. #Tahrir #Egypt svt.se/1.2316417/svt_
Selnadeem Jasmine Elnadeemquote:
vreemd verhaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Selnadeem Jasmine Elnadeem
@MrTraffiQ: Al Arabiya: 7 youth leaders are arrested at Meydan Tahrir (Maybe Omar Suleiman wanted to have an urgent word with them) #jan25
idd, je neemt niet zomaar 7 mensen mee uit de square.quote:
Bij de pro's zijn politie en geheime dienst aan het werk. Die hebben heus wel hun eigen beelden, hoeven daar geen cnn voor aan te zettne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef mu_barak_obama het volgende:
Ik denk dat het wel goed is dat alle live-beelden eraf zijn. Geloof mij maar dat de pro's dit ook continue aan het volgen waren, erg handig om te zien waar er zwakke punten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |