Dude, reallyquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het ging je de pet 1m01 te boven?
Live - Live vanuit A'dam? Of opnames van Ahoy tijdje terug?quote:
Ik ben zo burgerlijk dat ik dat niet eens weetquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer![]()
Eigenlijk wel.. Maar das geen best gezicht![]()
En tegenwoordig is het geen station meer, maar een MPV..
Kramp in een warm bad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
Ik ben uit bad
Kramp krijgen is niet grappig
Zwanger hequote:
kut...ik ben zwangerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zwanger heKan je altijd en overal kramp krijgen
Klinkt als een feestjequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Oh dear, you're beyond savingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben zo burgerlijk dat ik dat niet eens weet
quote:
Plakt je man dan niet tegen het plafond?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Zullen we samen naar gym gaan?
Mag ik aan je buik zitten?
Hoe is het verder? Buiten de kramp en de vermoeidheid?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Wrom? Jij bent toch ook zwanger?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Plakt je man dan niet tegen het plafond?
Zenuwachtig voor morgen en maandag. Afspraken in het ziekenhuis over de kleine.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Buiten de kramp en de vermoeidheid?
Mooie lampies hequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
ik vind de vrienden van Amstel Live gaafal vond ik het echt gaaf toen ze het nog in een kroeg deden. Wil er nog wel een keer heen.
Ik had er verdomme bij kunnen zijn, als de mensen die bij ons 2 bussen besteld hadden niet de zooi hadden laten vervallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
ik vind de vrienden van Amstel Live gaafal vond ik het echt gaaf toen ze het nog in een kroeg deden. Wil er nog wel een keer heen.
Controles enzo? Zit er nog een echo aan te komen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor morgen en maandag. Afspraken in het ziekenhuis over de kleine.
Voor de rest goed eigenlijk! Ik mag nu niet klagenDat doe ik morgen wel weer als ik wakker word van de pijn in mijn heupen
Ergens op de grote stapel van ideeën ligt nog een onuitgewerkte versie om een soortgelijk iets weer terug te brengen.quote:
Morgen gesprek met de verloskundige. Ik krijg heel sterk de neiging dat ze te weinig ruimte heeft of gaat krijgen. Ik mis namelijk een stuk van mijn baarmoeder, dit wist ik al. Maar nu ik dr alleen maar op 1 plek voel heb ik het idee dat ze straks niet eens meer kan draaien. Ze ligt nu in stuit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Controles enzo? Zit er nog een echo aan te komen?
Je bent in april uitgerekend toch? Komt al rap dichtbij zeg!
En als je pijn hebt, stoot je je hubbie toch wakker voor een massage?
Huh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens op de grote stapel van ideeën ligt nog een onuitgewerkte versie om een soortgelijk iets weer terug te brengen.
Jeetje, dat is wel iets om bij stil te staan ja! Mag ik vragen hoe het komt, dat je een stuk baarmoeder mist? Wel fijn dat je nu snel twee afspraken hebt, dan kun je het daar meteen over hebben en idd kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen gesprek met de verloskundige. Ik krijg heel sterk de neiging dat ze te weinig ruimte heeft of gaat krijgen. Ik mis namelijk een stuk van mijn baarmoeder, dit wist ik al. Maar nu ik dr alleen maar op 1 plek voel heb ik het idee dat ze straks niet eens meer kan draaien. Ze ligt nu in stuit.
En maandag heb ik inderdaad nog een groei echo. Dan wil ik dus ook bekijken naast of ze gegroeid is of ze nog genoeg ruimte heeft.
Ja nog 10 weken precies morgen.Nog 4 weken werken.
En als ik au heb moet hubbie er vanaf blijvenDoet alleen maar meer pijn. Hete douche helpt alleen maar om midden in de nacht te douchen
Dan maak ik hubbie ook wakker
Het concept van een paar bands/artiesten samen/elkaars nummers op te laten voeren in een kleine setting. We zitten met een paar leuke uitdagingen want we willen het zo min mogelijk commercieel laten worden, dus zonder tv, geen dure toegangskaarten ed, maar dan krijg je die bands dus nooit betaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |