PMquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar ben jij zo kapot van?!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe heet is ze en wa kost da?
Héle belangrijke vraag!quote:
Dan kom ik je dus niet masserenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik wil geen lelijke dikke trol met overal wratten die aan me zit hoor.. ieeek
Ja, wat denk jij danquote:
[oppervlakkig] Awww, hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
naar mijn weten ben jij geen lelijke dikke trol met wratten.. of heb ik wat gemist?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:15 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De halve lamme gehandicapten-parkeerplaats is verplaatst, omdat ik de 'wijkbeheerder' persoonlijk blijk te kennen en hij wel oren had naar mijn probleem (en de oplossing). Binnen 48 uur ook. Ongekend..
Doei.
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Telefoon leeg, laptop bijna leeg, Snuitje leeg.. bedtijd dus!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Telefoon leeg, laptop bijna leeg, Snuitje leeg.. bedtijd dus!
Je kan toch een poging doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
ik ga een poging doen t warme water op te maken![]()
ohja, ik heb warm water voorziening via de stadsverwarming, gaat em niet worden dus![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
storm?
ohjah, ik was onderweg naar bed.
jeuktermquote:
Nog nietquote:
dan moet je krabben zeiksnorquote:
Ik nog even niet... over een halfuurtje misschien.quote:
wtf? nog niet als ik er voor betaald zou krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga zo meteen slapen ja! En nee, M-M voor de 10000ste keer je mag niet mee!
Vraag me af wat hij met jou moet, hij vindt kleine jongetjes leuker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wtf? nog niet als ik er voor betaald zou krijgen
nog meer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan moet je krabben zeiksnor
Oj is het weer zover?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga slapen na een emotioneel uitputtende dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |