Hier staan altijd 10 kratten bedoel ikquote:
A zo.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
Hier staan altijd 10 kratten bedoel ikgemiddeld gaat er een krat per avond doorheen.
Alcoholisten moet je niet droog zetten, dat gaat niet goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A zo.....goed geregeld.... bij ons werd pas nieuw bier gehaald als het echt op was....
We hadden er maar een in huis.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alcoholisten moet je niet droog zetten, dat gaat niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We hadden er maar een in huis.....Hier een stuk of 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de afgelopen maanden hoorde ik daar ook bij, tot een weekje terug, helemaal geen bier gehad
ga gewoon kijken of ik t een hele week vol houd ook
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
vast wel... bij je ouders krijg je het toch niet meer elke dagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier een stuk of 4de afgelopen maanden hoorde ik daar ook bij, tot een weekje terug, helemaal geen bier gehad
ohja, kakquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vast wel... bij je ouders krijg je het toch niet meer elke dag
Dat kan jequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier een stuk of 4de afgelopen maanden hoorde ik daar ook bij, tot een weekje terug, helemaal geen bier gehad
weet ik, hoewel ik eigenlijk graag wil stappen van t weekend. Als ik vrijdag avond naar de Derrick ga, dan drink ik wil.quote:
Zaterdag, Winkel... Evt nog een plan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, hoewel ik eigenlijk graag wil stappen van t weekend. Als ik vrijdag avond naar de Derrick ga, dan drink ik wil.maar dan plak ik er wel een paar extra dagen aan vast ofso. T is niet alsof t me moeite kost.
uiteraardquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zaterdag, Winkel... Evt nog een plan?
ik sleep je gewoon mee. Je bent een vrouw, hoezo keuzevrijheidquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik beloof niks hoor... Maar dat weet je wel
Dan heb je kans dat je me in pyjama meekrijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik sleep je gewoon mee. Je bent een vrouw, hoezo keuzevrijheid
Ik weet hoe jij in bed ligt...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat je me in pyjama meekrijgt.
Wedden dat je me dan niet meer mee WIL?
Prima, dat is dan een dealquote:
Slaapzequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
owja, bed. laat ik die ook eens opzoeken. en ook gebruiken vooral
Nou... volgens mij wist ik t welquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat je NIET weet hoe ik in bed lig
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
owja, bed. laat ik die ook eens opzoeken. en ook gebruiken vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |