En een lol dat jullie daar om hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat je een schattige naïviteit bezit *knuf*
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Sister act is stom.
Heb ooit een stukje daarvan moeten doen
We houden wel van jequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een lol dat jullie daar om hebben
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
Sister act is stom.
Heb ooit een stukje daarvan moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraardquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ken je klassiekers ....
Wilde een poging doen om tron te gaan kijken, maar kan geen 2 dingen tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poging nog wel......quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Royco1 het volgende:
Wilde een poging doen om tron te gaan kijken, maar kan geen 2 dingen tegelijk
Volgens mij valt het hier meequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
t stormt hierhoop dat t morgen over is, anders heb ik geen leuke dag
ik werk deze maand bij de jaarbeurs, op t buitenterrein, heel leuk, maar in een storm heel koud en vermoeiend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij valt het hier mee... maar hoezo morgen geen leuke dag?
A... nu volg ik het weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
ik werk deze maand bij de jaarbeurs, op t buitenterrein, heel leuk, maar in een storm heel koud en vermoeiend.
O hoor ik datquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
t stormt hierhoop dat t morgen over is, anders heb ik geen leuke dag
gewoon dag eerder bier halen, is t nog koud ookquote:
Buffer van een kratje of 10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |