wat ergquote:
Hij kan aan de deur bellen. Mijn mobiel bellen die naast me ligt. De deur intrappen. Maar ik word niet wakker. Hij heeft al vaker bij zijn ouders geslapen omdat ik niet open deed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook als hij belt wordt je niet wakker?
Buitendienst. Dus zo vaak zien we hem niet op kantoor.quote:Hoe vaak wordt die er nog mee gepest?
quote:
ze heeft kwaadaardige tuinkaboutersquote:
Voor je het weet staan ze in je tuinquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft kwaadaardige tuinkabouters
Leugens!quote:
Er moest eigen werk komenquote:
Ik moet ineens aan een uitspraak van m'n moeder denken. Nadat m'n broer en z'n vrienden flink aan het vuurwerk stoken waren geweest in de achtertuin: "Is de tuin ontploft?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft kwaadaardige tuinkabouters
vuurwerk af te stekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor je het weet staan ze in je tuin
Misschien "B"quote:
Ik kon het niet latenquote:
Vorige week een pakkende uitspraak van een klant.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Het kost ook wel wat. Mja.. Ik betaal ook genoeg vind ik
okayquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een uitspraak van m'n moeder denken. Nadat m'n broer en z'n vrienden flink aan het vuurwerk stoken waren geweest in de achtertuin: "Is de tuin ontploft?"
Niet! MissMSX!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo heb je 'm zelf genoemd hoor.
Ik ken t. En zo zijn er meer voorbeelden op te noemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorige week een pakkende uitspraak van een klant.
Onderleggers voor in bed (bijv. voor incontinente mensen) worden niet meer vergoed. Alleen als de klant bloed of ontstekingsvocht verliest. Dat is maar een heel klein deel van de mensen die er vroeger aanspraak op konden maken. Nu moeten ze zelf de hulpmiddelen betalen die ervoor zorgen dat ze niet dagelijks 2 tot 3 keer hun bed kunnen verschonen.
Klant: "Incontinentie, daar kan mijn man niets aan doen. En nu moet hij zelf de hulpmiddelen betalen, die vroeger nog vergoed werden uit de basisverzekering.
Rokers hebben zelf voor het roken gekozen. En die krijgen nu ineens hulp bij het stoppen vergoed uit de basisverzekering. Is dat nou niet krom?"
jij slaat dit soort afbeeldingen meteen op?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo heb je 'm zelf genoemd hoor.
en jij bent niet in staat om een foto te hernoemenquote:
Nee, mevrouw, dat is niet krom, want het draait alleen om onze bankrekening, niet de uwequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorige week een pakkende uitspraak van een klant.
Onderleggers voor in bed (bijv. voor incontinente mensen) worden niet meer vergoed. Alleen als de klant bloed of ontstekingsvocht verliest. Dat is maar een heel klein deel van de mensen die er vroeger aanspraak op konden maken. Nu moeten ze zelf de hulpmiddelen betalen die ervoor zorgen dat ze niet dagelijks 2 tot 3 keer hun bed kunnen verschonen.
Klant: "Incontinentie, daar kan mijn man niets aan doen. En nu moet hij zelf de hulpmiddelen betalen, die vroeger nog vergoed werden uit de basisverzekering.
Rokers hebben zelf voor het roken gekozen. En die krijgen nu ineens hulp bij het stoppen vergoed uit de basisverzekering. Is dat nou niet krom?"
of je hebt een add-on/app waarmee je dat snel kan zienquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij slaat dit soort afbeeldingen meteen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |