Te lui... zit echt als een zoutzak op de bankquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en jij bent niet in staat om een foto te hernoemen
Nee, maar ik kijk bij dat soort dingen eerst of er EXIF-info is, en eventueel of ik hem even door de Tineye heen kan pleuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij slaat dit soort afbeeldingen meteen op?
'charmant'quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te lui... zit echt als een zoutzak op de bank
quote:
+1.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te lui... zit echt als een zoutzak op de bank
chrome kan je dat zo instellen dat die het meteen doetquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk bij dat soort dingen eerst of er EXIF-info is, en eventueel of ik hem even door de Tineye heen kan pleuren.
Ik zat op een bolletjes zak, niet als een zoutzakquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg jij maar niks na zaterdag
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
chrome kan je dat zo instellen dat die het meteen doet
Zag er ook niet uit, ingepakt in die slaapzak als een piemel in een condoomquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zat op een bolletjes zak, niet als een zoutzak
ik heb een tiny-eye app in Chrome, met de rechtermuisknop heb ik meteen alle infoquote:
T was koudquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zag er ook niet uit, ingepakt in die slaapzak als een piemel in een condoom
Ja, ik ook, maar ik heb dan geen chrome.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb een tiny-eye app in Chrome, met de rechtermuisknop heb ik meteen alle info
[..]
T was koudmoest me nog aankleden *brrr* niet iedereen staat een uur voordat iedereen wakker is op om perfect er uit te zien
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Tally het volgende:
Ik vind het goed! Geen antwoord op mijn smsje dan ga ik lekker slapen!
Welterusten mensen!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb een tiny-eye app in Chrome, met de rechtermuisknop heb ik meteen alle info
[..]
T was koudmoest me nog aankleden *brrr* niet iedereen staat een uur voordat iedereen wakker is op om perfect er uit te zien
Trusten Tallyquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Tally het volgende:
Welterusten mensen!
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tally
[ afbeelding ]
MiniTally
[ afbeelding ]
Ondertussen ook al MILFquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezentoch maar MiniTally denk ik?
Trustequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Tally het volgende:
Welterusten mensen!
zonder tietenquote:
hoe ziet zij er nu uit dan?quote:
Hoewel ik een groot voorkeur heb voor grotere tieten, kan ik ook de kleine zeker waarderenquote:
Ja, dat is wel zieligquote:
Hij bedoelde dus dat ze geen tieten meer heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoewel ik een groot voorkeur heb voor grotere tieten, kan ik ook de kleine zeker waarderen
Ze heeft borstkanker gehad...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoewel ik een groot voorkeur heb voor grotere tieten, kan ik ook de kleine zeker waarderen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij bedoelde dus dat ze geen tieten meer heeft
oh, dat is wel baggerquote:
Die is goed opgedroogdquote:
Chup a Chups!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik heb ineens zin in kersenlolly met kauwgom erin
Heet dat tegewoordig zo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
alleen likken hequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Likken aan kauwgom?quote:
je kent ons tochquote:
Ja waarom ben ik nog verbaasd?quote:
Ga jij nou de vermoorde onschuld uithangen?quote:
quote:
omdat je een schattige naïviteit bezit *knuf*quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja waarom ben ik nog verbaasd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |