Ik ook niet. Na dat ik eerst gekeken had of hij zich niet zeer had gedaanquote:
Versobering van de zorgquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja helaas wil men er aan gaan sleutelen. De hoeveel keren je er gebruik van mag maken. Nu is dat al niet veel en dat gaat dus minder worden. Helaas.
Ja inderdaad. Kan ik vast oefenen!
Het kost ook wel wat. Mja.. Ik betaal ook genoeg vind ikquote:
Het verbaast me nietsquote:
Uiteraard, maar zelfs dan zou ik moeite hebben om me lachen in te houdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na dat ik eerst gekeken had of hij zich niet zeer had gedaan
Ook zonder die zwangerschapshormonen hoorquote:
Deed ik ook niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zelfs dan zou ik moeite hebben om me lachen in te houden
Ook als hij belt wordt je niet wakker?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik vind het klote maar ik ga hubbie zo echt even smsen met de vraag of hij de huissleutel heeft meegenomen.
Hij is op kraamvisite bij een vriend van hem, die hij zelden ziet. En ik vind het leuk dat hij er heen is alleen als hij zijn sleutel vergeten is dan moet ik dus wakker blijven. Anders hoor ik de bel niet
En aangezien ik echt bek af ben zou ik het liefst gaan slapen. Morgen vroeg in het ziekenhuis zijn
Hoe vaak wordt die er nog mee gepest?quote:
Ik 'ken' je ook al van eerder dan je zwangerschapquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zonder die zwangerschapshormonen hoor
oeh, eigen werkquote:
quote:
wat ergquote:
Hij kan aan de deur bellen. Mijn mobiel bellen die naast me ligt. De deur intrappen. Maar ik word niet wakker. Hij heeft al vaker bij zijn ouders geslapen omdat ik niet open deed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook als hij belt wordt je niet wakker?
Buitendienst. Dus zo vaak zien we hem niet op kantoor.quote:Hoe vaak wordt die er nog mee gepest?
quote:
ze heeft kwaadaardige tuinkaboutersquote:
Voor je het weet staan ze in je tuinquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft kwaadaardige tuinkabouters
Leugens!quote:
Er moest eigen werk komenquote:
Ik moet ineens aan een uitspraak van m'n moeder denken. Nadat m'n broer en z'n vrienden flink aan het vuurwerk stoken waren geweest in de achtertuin: "Is de tuin ontploft?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft kwaadaardige tuinkabouters
vuurwerk af te stekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor je het weet staan ze in je tuin
Misschien "B"quote:
Ik kon het niet latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |