Owhquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het concept van een paar bands/artiesten samen/elkaars nummers op te laten voeren in een kleine setting. We zitten met een paar leuke uitdagingen want we willen het zo min mogelijk commercieel laten worden, dus zonder tv, geen dure toegangskaarten ed, maar dan krijg je die bands dus nooit betaaldleuk hobbeltje om overheen te gaan
ohquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
OwhMan ik had het alleen over de verlichting van VVAL
vertrek je nu ineens niet meer naar het buitenland?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het concept van een paar bands/artiesten samen/elkaars nummers op te laten voeren in een kleine setting. We zitten met een paar leuke uitdagingen want we willen het zo min mogelijk commercieel laten worden, dus zonder tv, geen dure toegangskaarten ed, maar dan krijg je die bands dus nooit betaaldleuk hobbeltje om overheen te gaan
Misvormd. Net zoals ik maar 1 eileider heb. Maar wel 2 eierstokkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel iets om bij stil te staan ja! Mag ik vragen hoe het komt, dat je een stuk baarmoeder mist? Wel fijn dat je nu snel twee afspraken hebt, dan kun je het daar meteen over hebben en idd kijken.
15 april was het he?
Oi, dat is niet fijn nee. Maarja, als het echt niet uit te houden is zonder douche, zal hij daar ook niet echt moeilijk over doen, toch?
Ik werk bij het bedrijf dat elk jaar (of wanneer het gevraagd word) een nieuw lichtplan maakt en uitvoertquote:
Voor verschillende events? Of alleen in Ahoy?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werk bij het bedrijf dat elk jaar (of wanneer het gevraagd word) een nieuw lichtplan maakt en uitvoert
jawel, ik heb hier een complete map met daarin tientallen concepten liggen, de een wat meer uitgewerkt dan de ander. De ene een grotere kans van slagen dan een ander. Het betekend niet dat ik er om ga blijven, de meeste dingen kunnen sowieso overal en daar komt bij dat het alleen uitwerken en realiseren niet te doen is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vertrek je nu ineens niet meer naar het buitenland?
Aaahquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werk bij het bedrijf dat elk jaar (of wanneer het gevraagd word) een nieuw lichtplan maakt en uitvoert
Verschillende events. Grootste dingen die we doen zijn dus VVAL, LowLands, PinkPop dat soort dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor verschillende events? Of alleen in Ahoy?
Een beetjequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aaahdus jij kent die lampjes wel een beetje
Ik ken jouw bedrijf heel goed danquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Verschillende events. Grootste dingen die we doen zijn dus VVAL, LowLands, PinkPop dat soort dingenMaar daar doen we ook het geluid van
[..]
Een beetjeMaar ik ben ook gewoon gek op lampies
Wel tof als je ziet hoe verschillende bedrijfswerelden toch op een of andere manier samenkomen danquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Verschillende events. Grootste dingen die we doen zijn dus VVAL, LowLands, PinkPop dat soort dingenMaar daar doen we ook het geluid van
[..]
Een beetjeMaar ik ben ook gewoon gek op lampies
Ik ook, met afstandbediening. Zoveel duizend kleuren en ik ben kleurenblind!quote:
Klopt! Dat zijn we inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken jouw bedrijf heel goed danWel een van de grootste op dat gebied
Ja ik vind het een geweldig dynamisch bedrijfquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel tof als je ziet hoe verschillende bedrijfswerelden toch op een of andere manier samenkomen dan
Ohquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Misvormd. Net zoals ik maar 1 eileider heb. Maar wel 2 eierstokken
Ja 15 april inderdaad. We kijken er naar uit.
Nee idd. Maar hij is op dit moment ziek en heeft zijn slaap ook hard nodig. Dus dan ga ik wel even beneden op de bank zitten of liggen als ik het echt moeilijk heb.
Fijn dat ze het wel in de gaten houden. Goed genoeg wat jullie betreft?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen gesprek met de verloskundige. Ik krijg heel sterk de neiging dat ze te weinig ruimte heeft of gaat krijgen. Ik mis namelijk een stuk van mijn baarmoeder, dit wist ik al. Maar nu ik dr alleen maar op 1 plek voel heb ik het idee dat ze straks niet eens meer kan draaien. Ze ligt nu in stuit.
En maandag heb ik inderdaad nog een groei echo. Dan wil ik dus ook bekijken naast of ze gegroeid is of ze nog genoeg ruimte heeft.
Ja nog 10 weken precies morgen.Nog 4 weken werken.
En als ik au heb moet hubbie er vanaf blijvenDoet alleen maar meer pijn. Hete douche helpt alleen maar om midden in de nacht te douchen
Dan maak ik hubbie ook wakker
Owh maar met de onderdelen die ik hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
OhIk wist wel dat jullie "hulp" hebben gehad bij het zwanger worden, en dat is natuurlijk ook niet zomaar...
Sorry hoor, ik heb echt even geen goede reactie hieropZal wel aan m'n huidige stemming liggen
Enerzijds denk ik: wat rot voor je; anderzijds: gelukkig bestaan er technieken zodat jullie over ± 10 weken jullie mooie dochter vast kunnen houden
Ah, daar wil je natuurlijk ook rekening mee houden. Helpt het, om te gaan zitten of ergens anders te liggen?
Ik weet nog dat mijn moeder vertelde dat ze door het huis ging lopen als ze last had van haar heupen of krampen enzo. Misschien is dat iets?
Evenementen (in de breedste zin van t woord) vind ik altijd toch het leukste. Elke keer die aanloop periode die rustig begint en dan naar mate het dichter bij komt, steeds meer druk. En dan toch kalmte en overzicht proberen te houden tot op het allerlaatste moment dat nog dat hele essentiėle ding in orde gemaakt moet worden. Om vervolgens super te genieten van de aftrapquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Klopt! Dat zijn we inderdaad
[..]
Ja ik vind het een geweldig dynamisch bedrijf![]()
Ik moet zelf overal achter aan zitten. En dat had ik niet verwacht gezien mijn verleden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fijn dat ze het wel in de gaten houden. Goed genoeg wat jullie betreft?
hey arbeiderquote:
De sector word op dit moment geknepen. De offertes moeten steeds goedkoper. Met minder mensen. Dus veel mensen zijn er niet meer nodig. Meer uren worden er wel gedraaid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In die sector werk vinden zou ik echt geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |