Mij!quote:
Hmm, vervelend allemaal...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mij!
heb diep emotionele problemen, zit aan de drank en spuit en slik twentieforseffen, ben extreem depressief en suïcidaal, en heb m'n frans huiswerk niet af.
SPOILER: mensen die WIDM nog niet hebben gezien NIET KLIKKEN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
zekers, maar het is ook bijna weekend!quote:
What else is newquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mij!
heb diep emotionele problemen, zit aan de drank en spuit en slik twentieforseffen, ben extreem depressief en suïcidaal, en heb m'n frans huiswerk niet af.
Ooooh jij zieligertquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zekers, maar het is ook bijna weekend!
en morgen van het 1e tot het 9e
maar daarna weekend!
Probeer er van te genietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Dan maar even onder de douche gaan staan.
Koewl!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooooh jij zieligert![]()
Ik heb eerste vrijMaandag en vrijdag voortaan in ons nieuwe rooster
Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
doesj zequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
lemmeguess, brongstrow?quote:
doesj jij ze ook!quote:
Geniet van je douchequote:
gewaagt hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |