Wij ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
... kan me niet voorstellen dat iemand nu met me wil praten![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukkig kan ik typen want potver... kan me niet voorstellen dat iemand nu met me wil praten![]()
Ik heb een keer geklaagd bij het bedrijf. Ze waren aggressiever dan Jehova's getuigen van vroeger. Ik werd er echt pislink van en dat gebeurt heel zelden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel een nationaal verbod op verkopers van energie-gerelateerde producten voor btwIk had om 6 uur zo'n prutser aan de deur. Om 7 uur stonden nr, 2 en 3 gezamelijk gezellig te doen tegen me wel jammer van dat blondje...lekker ding
en net kwamen ze de lift uit toen ik naar boven wilde en kwam daar dus nr. 4 meelopen. En ook nog twee of drie verschillende firma's
Want "ja, je kan wel 20% korting krijgen op je jaarnota"
Het zal wel door alle informatie van de tentamens komen maar ik volg het even nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stel een nationaal verbod op verkopers van energie-gerelateerde producten voor btwIk had om 6 uur zo'n prutser aan de deur. Om 7 uur stonden nr, 2 en 3 gezamelijk gezellig te doen tegen me wel jammer van dat blondje...lekker ding
en net kwamen ze de lift uit toen ik naar boven wilde en kwam daar dus nr. 4 meelopen. En ook nog twee of drie verschillende firma's
Want "ja, je kan wel 20% korting krijgen op je jaarnota"
Geen idee, maar ik stel voor om een massa-deportatie uit te voerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat voor een massacolpertaotie in die flat van je Pee![]()
Ik volg het ook niet helemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zal wel door alle informatie van de tentamens komen maar ik volg het even niet
Behalve dat er een lekker blondje was
Er liepen verkopers van twee of drie energiemaatschappijen in de flat die mij kwamen vervelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zal wel door alle informatie van de tentamens komen maar ik volg het even niet
Behalve dat er een lekker blondje was
Goeie samenvattingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Pee' hele gebouw zat vol met vervelende verkopers van energie.
Die had je natuurlijk binnen moeten latenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goeie samenvattingMaar je vergat dat leuke blondje
Ik stel voor om alle vervelende verkopers te laten hersenspoelen door Rijst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik stel voor om een massa-deportatie uit te voerenAlle verkopers naar Amerika of zo. Het land van de onbegrensde mogelijkheden waar een wet die dient ter verbetering van de algemene levensstandaard nog ongrondwettelijk verklaart kan worden
![]()
Ja. Flauwe grap. Ontzettend flauwe woordspeling. Sorry als iemand zich beledigd voelt.
Heb ik over gedacht, want zoals ik al tegen Sun zei op MSNquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die had je natuurlijk binnen moeten laten
quote:wanhopig heDan val je zelfs op aan-de-deur-verkopers-van-energie-kortingen
Sorry. Ik geef niet op die manier om vrouwen, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie samenvattingMaar je vergat dat leuke blondje
Geeft niet. Des te meer is er voor mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sorry. Ik geef niet op die manier om vrouwen, dat zal het zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik over gedacht, want zoals ik al tegen Sun zei op MSN
[..]
Hoezo wanhopig? Weet je hoe hot dat kan zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Heb ik over gedacht, want zoals ik al tegen Sun zei op MSN
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jammer dat de koekjes nog niet klaar zijn, die hadden het vast goed gedaan
Hmmmm....zal ik vragen of ze nog ff terugkomt morgenavond?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jammer dat de koekjes nog niet klaar zijn, die hadden het vast goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |