Dan val ik afquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cup B/C liefst met 70/75! Dat heeft de voorkeur!
Ga je toch een DVD kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Er komt vanavond echt geen leuke film op tv
dat wordt dan maar Sister act en meezingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik the Little Mermaid erop zet als TBBT afgelopen is.quote:
Nieteens op de filmkanalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is jofu zon beest die van kleur kan veranderen en met zijn vieze tong vliegen kan vangenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is waar.
Neemt niet weg dat ik me al langer erger aan jofu's overmatig complimenteuze gedrag.
Het gaat niet alleen om borsten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan iemand goed kennen om een mening te geven over of je een bepaald formaat borsten wel of niet goed vindt?
Doe de groeten aan Sebastiaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik the Little Mermaid erop zet als TBBT afgelopen is.
ik heb genoten van A t/m F, waaarbij ik groter wel altijd fijner vondquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cup B/C liefst met 70/75! Dat heeft de voorkeur!
Maar vandaag is het dan makkelijker om te reageren om je af te reageren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is waar.
Neemt niet weg dat ik me al langer erger aan jofu's overmatig complimenteuze gedrag.
Daar is de discussie wel mee begonnen. Maar laten we er inderdaad maar over ophouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om borsten.
Maar laat maar verder. De boodschap is duidelijk lijkt me. Ik heb echt helemaal geen zin meer in dit gezeik.
Dit is geen gezeik hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om borsten.
Maar laat maar verder. De boodschap is duidelijk lijkt me. Ik heb echt helemaal geen zin meer in dit gezeik.
Hoi blindequote:
ik ben 16 januari niet eens geweest toen ze hier in hellimond warenquote:
ik ben het niet, have funquote:
Ik ben oost-indisch blindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |