quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een azijnpisser en waait met de wind mee waarvan je denkt dat die de grootste rel veroorzaakt
Sure.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen heeft irritante trekjes. Mogen we er daarom helemaal geen commentaar meer op leveren?
Snuit, Peu en xFriendx horen het heus wel van me, als ik me er aan erger. En nu was Peu me toevallig voor (de moraalridder!), maar anders had ik Jofu zelf wel aangesproken.
Hoewel dat vast iets subtieler gegaan was
Jawel, want ik ken Peu al zo'n 7 jaarquote:
Nee hoor genoeg mensen denken dat te hebben en hebben dat totaal niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
Verstand is het eerlijkst verdeeld in de wereld, iedereen denkt er genoeg van te hebben
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch heeft Tally wel een punt. Had je ook zo gereageerd als Barbie het had gedaan?
Dat zou jij andersom ook doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want ik ken Peu al zo'n 7 jaar![]()
Of hij moet het geheim gehouden hebben al die tijd, en issie stiekem 1 of andere superheld
Ik ook! dan ben ik die pens kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel even klaar mee, want december was koud en ik kijk nogal uit naar de lente
Dat was dus Samzz d'r punt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg mensen denken dat te hebben en hebben dat totaal niet.
Oh nvm thenquote:
Nee, ik pis wel azijn, maar ik veroorzaak vaak de rel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een azijnpisser en waait met de wind mee waarvan je denkt dat die de grootste rel veroorzaakt
Dat jij niet kunt lezen staat vast.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg mensen denken dat te hebben en hebben dat totaal niet.
Nou, het gaat mij dus om je eerste zinquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste zal ik niet ontkennen dat ik zo oppervlakkig ben dat ik het fijner vindt als een voor mij aantrekkelijke man zoiets zegt.
Daarnaast weet jij dondersgoed dat Barb mij veel beter kent dan Jofu. En zijn opmerkingen daarom veel meer waarde voor me hebben.
Dus je moet iemand kennen voor je iets over dr tieten mag zeggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste zal ik niet ontkennen dat ik zo oppervlakkig ben dat ik het fijner vindt als een voor mij aantrekkelijke man zoiets zegt.
Daarnaast weet jij dondersgoed dat Barb mij veel beter kent dan Jofu. En zijn opmerkingen daarom veel meer waarde voor me hebben.
Prima.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt lezen staat vast.
[..]
Nou, het gaat mij dus om je eerste zinDus mijn aanname klopt gewoon. Dan doet die tweede zin er niet zoveel toe.
Dat vind ik best vaag, aangezien ik ze wel degelijk kan beoordelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus je moet iemand kennen voor je iets over dr tieten mag zeggen?
Vandaag werkt alles je op je zenuwenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima.
Maar mensen kunnen dus maar 1 motivatie hebben voor een mening? Want voor mij speelt het wel degelijk allebei mee.
Jofu kent mij nauwelijks. Dus die opmerkingen komen wat mij betreft compleet uit de lucht vallen. Op den duur werkt dat me op m'n zenuwen.
Herhaling, herhaling, kentucky fried chicken and a kardinalen-hutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cup B/C liefst met 70/75! Dat heeft de voorkeur!
Moet je dan iemand goed kennen om een mening te geven over of je een bepaald formaat borsten wel of niet goed vindt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima.
Maar mensen kunnen dus maar 1 motivatie hebben voor een mening? Want voor mij speelt het wel degelijk allebei mee.
Jofu kent mij nauwelijks. Dus die opmerkingen komen wat mij betreft compleet uit de lucht vallen. Op den duur werkt dat me op m'n zenuwen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herhaling, herhaling, kentucky fried chicken and a kardinalen-hut
En toch... JK lekker jezelf blijven. Ook al ben je er zelf niet altijd blij meequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik best vaag, aangezien ik ze wel degelijk kan beoordelen.
Maar goed. Ik weet genoeg.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch... JK lekker jezelf blijven. Ook al ben je er zelf niet altijd blij mee
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag werkt alles je op je zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |