hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.
Of van een bepaalde ex
Jaloerse mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.
Of van een bepaalde ex
"Zeg schat, waarom drijf je ineens van stoel af?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?
Ik heb van die oude lullen handgrepen met zuignap gekocht voor tegen de muurquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lukt dat nog wel? Uit bad komen?
ze is dood?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nog een smsje zou krijgen van m'n ex dan krijg ik een hartaanval
Mijn man is niet gek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb van die oude lullen handgrepen met zuignap gekocht voor tegen de muur
Gelukkig Nieuwjaal!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Euhm.. OK... ineens heel hard vuurwerk hier
In mijn achtertuin?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaal!!!!!!
het is Chinees nieuwjaar
Niet zo jaloers! Leuk jaloersquote:
wat schiet je ermee op om zo over iemand te denken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Dat zegt wel genoeg denk ik
Zo van dat je daarna ineens zulke briljante seks hebt als je in geen maanden hebt gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo jaloers! Leuk jaloersZo'n klein beetje zeg maar
hij leest/kijkt in je telefoon?quote:
Dat doe ik dus ook niet echt :'xquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik niet vertrouwen. Veel te bang dat de zuignappen loslaten
Ik heb zo m'n redenen ervoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat schiet je ermee op om zo over iemand te denken?
dat zijn geen tuinkabouters in je tuin, dat zijn chinezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn achtertuin?
In deze buurt wonen geen Chinezen
Dat ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van dat je daarna ineens zulke briljante seks hebt als je in geen maanden hebt gehad?
dan geef ik ff het juiste antwoord op mijn vraag: helemaal niks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n redenen ervoor.
Wanneer komt hij thuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet echt :'x
Daarom lig ik er nogHubbie is niet thuis om me op te rapen als het misgaat
heb je dat al eens meegemaakt ja?quote:
Tuinkabouters? Zeg, waar zie je mij voor aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zijn geen tuinkabouters in je tuin, dat zijn chinezen.
Mijn vriendin neemt gewoon op en kijkt wie er smst. Zelf ben ik een chaoot. Ik vind dat wel fijn zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij leest/kijkt in je telefoon?daar staat bij mij echt de doodstraf op
Na de break-up ene paar maanden geen contact gehad met mn ex, toen begon het ineens weerquote:
Oew... ik ga mijn ex eens sms-en dat hij me moet sms-enquote:
voor iemand die met Airwin getrouwd isquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuinkabouters? Zeg, waar zie je mij voor aan?
Huisje, boompje, beestjes, tuinkabouters?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuinkabouters? Zeg, waar zie je mij voor aan?
Nee dat doet hij niet. Net zoals ik dat niet bij hem doe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij leest/kijkt in je telefoon?daar staat bij mij echt de doodstraf op
Leg de link eens uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor iemand die met Airwin getrouwd is
Nah, ik hou er gewoon niet van, niet vanzelfsprekend. Uiteindelijk mag het altijd wel, ga em alleen niet pakken en uit jezelf wat lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin neemt gewoon op en kijkt wie er smst. Zelf ben ik een chaoot. Ik vind dat wel fijn zo.
Is dit het einde?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestjes, tuinkabouters?
Kweeniequote:
ik leg liever linkjes die er nog niet zijn..een beetje pionieren enzoquote:
Morgenochtend?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie
Trouwens zou ik t ook niet erg vinden als hij mijn smsjes leest. Ik heb geen geheimen
Don't give up your day jobquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik leg liever linkjes die er nog niet zijn..een beetje pionieren enzo
Kinderen, doorzonwoning, station wagon, labrador, Sky Radio...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is niet veel meer over, nee![]()
wel mijn night job?quote:
100% NL.. The End.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kinderen, doorzonwoning, station wagon, labrador, Sky Radio...
Waarheen, waarvoor...quote:
The Doorsquote:
Het ging je de pet 1m01 te boven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, die had ik nieteens door
Vluchten kan niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |