Alleen omdat het waar wasquote:
Dat is toch van Elly en Rickert?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hokjes vakjes, we snijden iedereen in blokjes, plakjes!
quote:
Boks ouwe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch van Elly en Rickert?
Nee hoor niet om de draak te steken met JK. Meer zoals Samzz zegt de oppervlakkigheid van mensenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een schep en een kruiwagen en noem hem Paulus!
quote:
Die grap wordt oudquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En al helemaal geen D_K!
Je komt niet eens tot aan de broekriem!
Gelukkig snapte ik je welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet om de draak te steken met JK. Meer zoals Samzz zegt de oppervlakkigheid van mensen
En het gezeik op diegene die het altijd goed bedoelen zonder bijbedoelingen
quote:
Ik ken hetquote:
Babs! Ouwe befsnavelaar!quote:
Dat ben ik dan ook wel.quote:
Opvallende dat de vrouwen hier haar wel snapte en de mannen niet.quote:
Je mist weer duidelijk de grap.quote:
Misschien het verschil in wel begrijpend kunnen lezen of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opvallende dat de vrouwen hier haar wel snapte en de mannen niet.
Gevalletje Venus-Mars?
Dag ander mensquote:
Dat klinkt nog beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien het verschil in wel begrijpend kunnen lezen of niet?
Blijkbaar is dat niet goed. Ik hou voortaan m'n bek wel dicht als ze weer eens lopen te huilen dat iemand roept dat ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet om de draak te steken met JK. Meer zoals Samzz zegt de oppervlakkigheid van mensen
En het gezeik op diegene die het altijd goed bedoelen zonder bijbedoelingen
Viespeukje!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet goed. Ik hou voortaan m'n bek wel dicht als ze weer eens lopen te huilen dat iemand roept dat ze lelijk zijn.
Zo zit Snuit ook te vaak complimentjes te geven. Roept ook te vaak dattie wil neuken. Maakt ook te vaak opmerkingen die te zoet sappig zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zit Snuit ook te vaak complimentjes te geven. Roept ook te vaak dattie wil neuken. Maakt ook te vaak opmerkingen die te zoet sappig zijn.
Springt Peurac iets te vaak ergens tussen om de moraalridder uit te hangen.
En er is ook vast iets met Friendx maar kan er ff niet op komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |