quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
PMDat ga ik maar eens doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Airwin weet het vast welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel es, wie is de dame in je UI?
En ik vond je vorige UI mooier
Jij ging met je hoofd op kruishoogte in de deuropening liggenquote:
Van binnen moet je wel een beetje snotteren he! Niet erg, dat moesten de meeste dames hier. Zelfs nog een huilende kreator aan de deur gehad of hij mij niet kon bekeren!quote:
Assumption...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je bent toch geen single dus ik heb er toch geen bal aan
Als het in tegenstelling tot de andere je eigen tieten zijn welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik in het kader van 'we women stick together' ook tieten in m'n UI gaan zetten?
Ik laat liever tranen om andere dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van binnen moet je wel een beetje snotteren he! Niet erg, dat moesten de meeste dames hier. Zelfs nog een huilende kreator aan de deur gehad of hij mij niet kon bekeren!
Ik ga ervan uit dat jij het ook weet. So spill?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ging met je hoofd op kruishoogte in de deuropening liggenik MOEST wel!
alleen als t je eigen zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik in het kader van 'we women stick together' ook tieten in m'n UI gaan zetten?
Ik was altijd in de veronderstelling dat kardinalen celibaat moesten leven en zo. Maar goed, misschien doet ie dat ook welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat liever tranen om andere dingen
Maar de wereld is weer een kardinaal armer
Is m'n UI geen bewijs genoeg?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het in tegenstelling tot de andere je eigen tieten zijn wel
Zo, eensgezindheid hierquote:
JA!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat kardinalen celibaat moesten leven en zo. Maar goed, misschien doet ie dat ook wel
Yup, ik herkende ze direct!quote:
Hahaquote:
En priesters en onderwijzers zitten zeker ook nooit aan kindjes? En de Paus is een vent met een jurk zeker?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat kardinalen celibaat moesten leven en zo. Maar goed, misschien doet ie dat ook wel
Jij doet haar katjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En priesters en onderwijzers zitten zeker ook nooit aan kindjes? En de Paus is een vent met een jurk zeker?
Ja, ja en jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En priesters en onderwijzers zitten zeker ook nooit aan kindjes? En de Paus is een vent met een jurk zeker?
En aan kleine jongetjes friemelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo thuis maar een Warsteiner uitproberenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik mag van MissMSX aan de wodka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |