Hey doe eens liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee lieverd, dat zijn je steenpuisten
Doe eens gekquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*doorhalen wat niet van toepassing is?
Naar alcoholquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar smaakt wodka eigenlijk naar? Ik heb dat gewoon nog nooit gedronken!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
30.000Vroeger, toen mensen nog trots waren dat ze 1.000 posts haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik woon al zowat één jaar samen!quote:
As it should!quote:
Vertel es, wie is de dame in je UI?quote:
Assumption...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat zelf niet bent in je UI?
Zorg maar dat je ze te zien krijgtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moet je drie keer meeten voor ik een mening mag hebben?
Met je kat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon al zowat één jaar samen!![]()
Die had je niet verwacht hè?
Ik aap Yuki naquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij ook opeens een afleidende UI!
Ik zag geen bollingquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorg maar dat je ze te zien krijgt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorg maar dat je ze te zien krijgt
Met een mejuffrouw en 2 poezen!quote:
Tieten!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mogen niet hier
PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe maar luxe! Maar leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een mejuffrouw en 2 poezen!
Dit is mijn lieve modusquote:
Ach je bent toch geen single dus ik heb er toch geen bal aanquote:
Dat waren mn ballen, niet mn tietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou 's nachts ze maar in mijn gezicht blijven duwen was ook weer niet nodig
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat waren mn ballen, niet mn tieten
dank je voor t compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |