hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.
Of van een bepaalde ex
Jaloerse mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.
Of van een bepaalde ex
"Zeg schat, waarom drijf je ineens van stoel af?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?
Ik heb van die oude lullen handgrepen met zuignap gekocht voor tegen de muurquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lukt dat nog wel? Uit bad komen?
ze is dood?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nog een smsje zou krijgen van m'n ex dan krijg ik een hartaanval
Mijn man is niet gek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb van die oude lullen handgrepen met zuignap gekocht voor tegen de muur
Gelukkig Nieuwjaal!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Euhm.. OK... ineens heel hard vuurwerk hier
In mijn achtertuin?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaal!!!!!!
het is Chinees nieuwjaar
Niet zo jaloers! Leuk jaloersquote:
wat schiet je ermee op om zo over iemand te denken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Dat zegt wel genoeg denk ik
Zo van dat je daarna ineens zulke briljante seks hebt als je in geen maanden hebt gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo jaloers! Leuk jaloersZo'n klein beetje zeg maar
hij leest/kijkt in je telefoon?quote:
Dat doe ik dus ook niet echt :'xquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik niet vertrouwen. Veel te bang dat de zuignappen loslaten
Ik heb zo m'n redenen ervoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat schiet je ermee op om zo over iemand te denken?
dat zijn geen tuinkabouters in je tuin, dat zijn chinezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn achtertuin?
In deze buurt wonen geen Chinezen
Dat ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van dat je daarna ineens zulke briljante seks hebt als je in geen maanden hebt gehad?
dan geef ik ff het juiste antwoord op mijn vraag: helemaal niks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n redenen ervoor.
Wanneer komt hij thuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet echt :'x
Daarom lig ik er nogHubbie is niet thuis om me op te rapen als het misgaat
heb je dat al eens meegemaakt ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |